BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Ach natuurlijk..ze bedoelen bodem! Haha! Tikfout in zowel de Marktplaats adv. als die op hun site. Kwestie van copy/paste..
Maar dat van die uitgescheurde bodem zal het zijn idd. Dat probleem is hier al eens aan de orde geweest.
Maar dat van die uitgescheurde bodem zal het zijn idd. Dat probleem is hier al eens aan de orde geweest.
21000 voor een m3 uit 2001 met 160k op de klok 

Ik weet dat dit eigenlijk om nederlandse auto's gaat, maar kwam deze net tegen op de kuwaitse auto site.. het betreft een originele CSL uit 2004, maar dan supercharged naar 525 pk!! die zou ik wel willen! en goedkoper dan veel CSL's in duitsland zonder supercharger zelfs nog! http://kuwait.q8car.com/en/cars/bmw/m3/ ... tails.aspx
nog een leuke is deze M3, ex van een maat van me, veel vermogen erin (±650pk) alleen heeft ie wat koelproblemen met de supercharger in kuwait, zal in nederland niet zo zijn met koude weer hier, alleen weet je nooit wat voor motorschade hij ondertussen heeft opgelopen
http://kuwait.q8car.com/en/cars/bmw/m3/ ... tails.aspx
nog een leuke is deze M3, ex van een maat van me, veel vermogen erin (±650pk) alleen heeft ie wat koelproblemen met de supercharger in kuwait, zal in nederland niet zo zijn met koude weer hier, alleen weet je nooit wat voor motorschade hij ondertussen heeft opgelopen

http://kuwait.q8car.com/en/cars/bmw/m3/ ... tails.aspx
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Hmm, twee auto's waar ik met een ruime boog omheen zou lopen. Een M3 in originele staat is mij veel meer waard.
mmhmm ieder zo zijn ding, die blauwe zou ik ook omheen lopen ivm de koelings problemen, de originele CSL met supercharger niet
als die er vorig jaar tekoop was reed ik nu niet in een blauwe CS 

For Speed Add Lightness
Albert M3, door jouw geposte occasion is mij als ik me niet vergis bekend. Die was vorig jaar op de M meeting in de Meern, misschien kan je foto's uit dat topic nakijken. Wel een nette auto. Later heb ik de wagen nog op een BMWfan meeting in Zwolle gezien. Daar burnde de eigenaar er echter flink vandoor bij het verlaten van de meet. Volgens mij zijn er ook filmpjes op Youtube van DAF 2011 waarbij hij en zijn kameraad, burnend het tunneltje doorgingen.
Nou mag een M3 best gebruikt worden natuurlijk, maar goed. Weet ook niet of het dezelfde is, maar ken geen een andere die daar ze voor kentekenplaat monteerd.
Nou mag een M3 best gebruikt worden natuurlijk, maar goed. Weet ook niet of het dezelfde is, maar ken geen een andere die daar ze voor kentekenplaat monteerd.
BMW E46 330i
Er worden niet zoveel mooie M3's meer aangeboden op internet.
Ik vind de vraagprijs veel te hoog voor wat je krijgt.
Bij de meeste veel steenslag en verrotte deur rubbers.
En dan het uitgeleefde interieur niet te vergeten zoals,
stoelen, deurgrepen , deurpanelen.
En dat met rond 140000 op de klok aan km's.
Moet ik hier doorheen kijken of kijk ik naar de verkeerde autos?
Mijn budget is 17000-18000
deze heb ik bekeken;
http://link.marktplaats.nl/584603834 deze heeft slechte rubbers in deur,handgrepen aan binnen kant slecht,
lichte steenslag.
http://link.marktplaats.nl/573352283 deze heeft slechte rubbers in deur,nieuw stuur,kleine plekjes rondom.
iemand bekend met deze?
http://link.marktplaats.nl/580020830
Ik vind de vraagprijs veel te hoog voor wat je krijgt.
Bij de meeste veel steenslag en verrotte deur rubbers.
En dan het uitgeleefde interieur niet te vergeten zoals,
stoelen, deurgrepen , deurpanelen.
En dat met rond 140000 op de klok aan km's.
Moet ik hier doorheen kijken of kijk ik naar de verkeerde autos?
Mijn budget is 17000-18000
deze heb ik bekeken;
http://link.marktplaats.nl/584603834 deze heeft slechte rubbers in deur,handgrepen aan binnen kant slecht,
lichte steenslag.
http://link.marktplaats.nl/573352283 deze heeft slechte rubbers in deur,nieuw stuur,kleine plekjes rondom.
iemand bekend met deze?
http://link.marktplaats.nl/580020830
Puppyjay, Als een M3 van 2001 alleen maar de door jou genoemde 'gebreken' heeft valt het wel mee. Dat kun je gemakkelijk vervangen/opknappen op z'n 'Wheeler Dealers' zeg maar.
Erger, en vooral kostbaarder word het als er iets met de motor is..of de hier ook behandelde scheuren in de carrosserie. En die km stand zegt me ook niet zoveel. Die van mij is ook uit 2001 en heeft 132.000 gelopen. Lig ik niet echt wakker van. Komt wellicht ook omdat ik voor werk met een vrachtwagen rijd met 980.000 op de klok..zonder al te veel problemen. Ok, da's een diesel, maar toch.
Ik ken die laatste in je links niet trouwens. Wat me wel opvalt is de weinige creativiteit van die autohandelaren.
Ze hebben allemaal hetzelfde rijtje opties. Copy/paste?
Erger, en vooral kostbaarder word het als er iets met de motor is..of de hier ook behandelde scheuren in de carrosserie. En die km stand zegt me ook niet zoveel. Die van mij is ook uit 2001 en heeft 132.000 gelopen. Lig ik niet echt wakker van. Komt wellicht ook omdat ik voor werk met een vrachtwagen rijd met 980.000 op de klok..zonder al te veel problemen. Ok, da's een diesel, maar toch.
Ik ken die laatste in je links niet trouwens. Wat me wel opvalt is de weinige creativiteit van die autohandelaren.
Ze hebben allemaal hetzelfde rijtje opties. Copy/paste?
Laatst gewijzigd door AlbertM3 op 21 aug 2012, 07:17, 1 keer totaal gewijzigd.
De meeste advertenties worden geknipt/geplakt denk ik.
Is een beetje afgezaagd, maar goed zo gaat dat.
Van een liefhebber is het beste!
Interieur is zo uitgeleefd bij de meeste,en daar baal ik van!
Zoek een betrouwbare M3. En er worden er hier zoveel besproken!
Iemand nog suggesties.
Is een beetje afgezaagd, maar goed zo gaat dat.
Van een liefhebber is het beste!
Interieur is zo uitgeleefd bij de meeste,en daar baal ik van!
Zoek een betrouwbare M3. En er worden er hier zoveel besproken!
Iemand nog suggesties.
Je budget is 17000 a 18000.
Lage km stand gewenst
En je wilt een M3 zonder gebruikerssporen en steenslag.
Dan wens ik je veel succes met je zoektocht.
Lage km stand gewenst
En je wilt een M3 zonder gebruikerssporen en steenslag.
Dan wens ik je veel succes met je zoektocht.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Klopt!
Maar dan heb ik nog geld voor kleine dingen en eventueel banden!
Maar ik zie hetzelfde bij de meeste die ik heb bekeken.
Vroeg alleen af of dat normaal was.
En dan kan ik niet beter vragen dan hier, want hier zitten de kenners.
Iemand bekent met de m3 die in hoogeveen staat?
140000 km vind ik niet zo veel hoor! Helemaal niet voor een auto van 10 jaar oud.
Stoelen kun je weer laten verfen toch?
Het word hier steeds rustiger trouwens! Verkoopt iedereen zijn
ofzo?
Maar dan heb ik nog geld voor kleine dingen en eventueel banden!
Maar ik zie hetzelfde bij de meeste die ik heb bekeken.
Vroeg alleen af of dat normaal was.
En dan kan ik niet beter vragen dan hier, want hier zitten de kenners.
Iemand bekent met de m3 die in hoogeveen staat?
140000 km vind ik niet zo veel hoor! Helemaal niet voor een auto van 10 jaar oud.
Stoelen kun je weer laten verfen toch?
Het word hier steeds rustiger trouwens! Verkoopt iedereen zijn

Tja of dat normaal is!
Toen ik mijn M3 kocht heb ik gekeken naar de staat van de auto en onderhoud.
Als er dan een deur rubbertje los zit daar kijk ik doorheen.
Als het interieur uitgeleeft is vertelt dat wel iets over hoe er misschien mee omgegaan is ,je kan het idderdaad verfen of vevangen voor een geheel nieuw interieur.
Het blijven auto,s van ongeveer 10 jaar oud met vaak 5,6,7 eigenaren dus ja.
Je kan ook een auto kopen voor iets meer geld dan hoef je vaak die investeringen niet te doen.
Maar over een rubbertje ga je je toch geen zorgen maken nogmaals kijk naar het onderhoud, hoe loopt de motor , geen scheuren in de kofferbak en niet te veel spelling op het diff.
Toen ik mijn M3 kocht heb ik gekeken naar de staat van de auto en onderhoud.
Als er dan een deur rubbertje los zit daar kijk ik doorheen.
Als het interieur uitgeleeft is vertelt dat wel iets over hoe er misschien mee omgegaan is ,je kan het idderdaad verfen of vevangen voor een geheel nieuw interieur.
Het blijven auto,s van ongeveer 10 jaar oud met vaak 5,6,7 eigenaren dus ja.
Je kan ook een auto kopen voor iets meer geld dan hoef je vaak die investeringen niet te doen.
Maar over een rubbertje ga je je toch geen zorgen maken nogmaals kijk naar het onderhoud, hoe loopt de motor , geen scheuren in de kofferbak en niet te veel spelling op het diff.
Laatst gewijzigd door Marco M op 21 aug 2012, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Ik had nog een vraag.
Ik heb een paar keer geschakeld in de auto toen hij nog uit stond,maar ik vond dit best stroef gaan.
Is dat normaal?
Ik ga er nog wel even heen en even een stukje toeren.
Is even kijken wat daar uit komt!
Ik heb een paar keer geschakeld in de auto toen hij nog uit stond,maar ik vond dit best stroef gaan.
Is dat normaal?
Ik ga er nog wel even heen en even een stukje toeren.
Is even kijken wat daar uit komt!