Bericht
door d123456 » 09 dec 2015, 21:41
Nogmaals hartelijk dank voor deze meesterwerkjes. Van dichtbij zie je pas de details. Is helemaal 100% wat ik wilde. Mijn auto is door die velgen ineens enorm in waarde gestegen. Ik ben nog steeds een beetje in shock.
Als iemand zijn velgen wil laten doen dan hoef je niet verder te zoeken. OblivioN is echt de coolste gast in de business. Super service, heel communicatief. En nog een mini fotoshoot ook! Een pro die ik bij iedereen van harte aan kan raden.
Ik had er M-logos bijgeleverd, maar die bleken niet te passen. Wist ik ook niet, nooit gedacht dat er allerlei maten waren. Blijkbaar hebben deze velgen echt mino M logos.
Op deze velgen moeten hele kleine. Ik schat 6mmX10mm. Op ebay zie ik vaak deze maat tegenkomen, maar die is veel te groot. 10mmX18mm. Dus pas op als je die stickers gaat halen. Ik heb ze gehaald bij bmwproducts. Ze passen goed. ze leken 1mm groter dan die er oorspronkelijk op zaten, maar pasten toch nog goed. BMWproducts is trouwens een coole shop. Geweldig personeel en een vette gepimpte e36 midden op de vloer! Volgens mij kan je er ook echt heel veel bestellen. De medewerker haalde ineens een enorm dik aftermarket bmw parts boek tevoorschijn!
handbak 2005 e60 525d, kopellingsventiel-delete, chassis versterkende trekstang, straight flow einddemper, dpf off, egr off, turbo van 530d, VVT tune: 253PK 572NM