Weer even geleden dat ik wat gepost heb, maar we hebben natuurlijk niet stil gezeten
Heb de bovenkant van de hardtop in originele staat teruggebracht.
Was dat zwarte een beetje zat.
Ik heb ook nog is een origineel carbon console met dashboard strip van een M3 GT kunnen bemachtigen.
Die gaat binnenkort naar een maat die goed met carbon overweg kan.
Want er zitten namelijk wel wat barstjes in de klaarlak, wordt dus helemaal herstelt.
Ook komt er dus ruimte voor 2 knoppen aan elke zijde.
Ik laat de middelste knop aan de linkerkant weg. Dit heeft te maken met toekomst plannen om ooit ooit een coupe te kopen en dus zonde zou zijn van die extra ruimte
Ben ook nog is in het bezit van een originele alcantara pook van een GT.
Een rip uit me lijf maar uiteindelijk houd het toch wel zijn waarde en staat straks super met dat carbon. En nog is een gewone zwart lederen pook met M striping tegengekomen. Niet meer leverbaar bij BMW en best zeldzaam in deze staat.
Ik kon hem dus niet laten liggen.
Dus nu hebben we er 2
En ik heb mijn stuur in Duitsland liggen waar deze opnieuw wordt bekleed in het alcantara.
Zal mooi uitkomen icm de pook
Ook reeds een US module geïnstalleerd.
Dus de voorste knipperlichten die branden constant.
Vind ik zelf heel vet staan.
En er zijn serieuze plannen om een 328i blok te laten inbouwen ( waarschijnlijk nog dit jaar)
Dan laat ik er ook gelijk een inlaatspruitstuk van een 325i op zetten voor wat extra pk's
Mijn huidige 320i blok heeft wat kuren en dit lijkt me het perfecte moment om een ander blok erin te lepelen.
Aangezien de reperaties ongeveer even veel gaan kosten als een 328i blok + inbouwen, dan lijkt me de keuze snel gemaakt
Genoeg gelult, hier wat fotos..
![Afbeelding](http://i60.tinypic.com/2zxm1yo.jpg)