Pagina 18 van 24
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.15: velgen gemonteerd]
Geplaatst: 07 jan 2010, 16:00
door Dnl
Hé, kwam deze uit de folder waar we het toen over hadden op BMW Promotiedag?
Staat hem erg goed!
Wat zal dat lekker sturen!
* Is die toevallig ook in zwart leverbaar?
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]
Geplaatst: 07 jan 2010, 16:04
door Farl
Als je helemaal de bikkel wilt zijn Daniël, dan pak je de Racingline carbon versie (zwart)! :~
Ik vond hem wat te prijzig, namelijk € 285,00.
Link naar de brochure
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]
Geplaatst: 07 jan 2010, 16:10
door Dnl
Ai .. Die is inderdaad erg mooi! Maar ook erg prijzig! ;(..
Dan is de Racingline Alu toch wel een erg mooi alternatief!
Ik hoor graag jouw ervaringen!
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]
Geplaatst: 07 jan 2010, 16:26
door 320driver
Schitterend Farl maar wat is nu het voordeel van die veerpootbrug?
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]
Geplaatst: 07 jan 2010, 17:21
door bjornc
Mooie update Pjotr!
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]
Geplaatst: 07 jan 2010, 18:20
door Robbel
niiiice (h)
Ben benieuwd naar je bevindingen, maar die zullen wel positief zijn aangezien iedereen wel tevreden is met zo'n ding altijd
zou t graag zelf ook wel is aan willen voelen
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]
Geplaatst: 07 jan 2010, 18:22
door Griffendahl
Sterk werk
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]
Geplaatst: 07 jan 2010, 18:24
door CTD
Heb je hier wel volledig profijt van als de brug maar 1 mounting point heeft?
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]
Geplaatst: 07 jan 2010, 18:26
door Robbel
2 points zo te zien toch?
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]
Geplaatst: 07 jan 2010, 19:27
door sebasel*
Hij bedoelt te koppeling van de stang aan de stukjes op de schokbreker toren
die bestaat uit 1 bout en daarom is deze veerpootbrug minder star dan 1 met dubbele verbinding ( oem M3) of een veerpootbrug uit 1 deel ( Hartge )
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]
Geplaatst: 07 jan 2010, 19:49
door Patron
Heeey mooi ding! Nu weet ik weer wat ik was vergeten op mijn lijst, precies hetzelfde veerpootbrug! gefeliciteerd met je aankoop!
- Spoiler: Laat zien
- helaas moet je beetje wachten tot het sneeuw weg is (|
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]
Geplaatst: 08 jan 2010, 10:21
door Farl
CTD schreef:Heb je hier wel volledig profijt van als de brug maar 1 mounting point heeft?
Ik snap je niet helemaal. Hij zit toch met 2 punten vast?
Een OEM veerpootbrug zit met 3 punten vast, en dat zal wellicht wat schelen, maar of je dat echt verschil echt zou merken. Die € 125 duurder zou ik wel merken in ieder geval.
Hij zit nu wel vast en hij stuurt wat strakker en stabieler, maar met deze ijzige wegen heb ik het nog niet goed kunnen testen.
Meer informatie over Strut bars hier op het forum.
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]
Geplaatst: 08 jan 2010, 10:24
door Griffendahl
Farl, dat wordt niet bedoeld...
De voeten van de brug zitten maar met 1 bout op de daadwerkelijke brug vast, dit kan dus iets scharnieren, dat geeft minder stijfheid dan als er per kant 2 bouten hadden gezeten, zodat de voeten niet meer op de brug kunnen scharnieren.
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]
Geplaatst: 08 jan 2010, 10:26
door Farl
Ah ok, duidelijk. Thanx!
Dat zal vast wat stijver zijn, idd. Ik vind deze veerpootbrug voor mijn rijgedrag wel goed zo, ik hoef geen rondetijden te verbeteren op een circuit ofzo.
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]
Geplaatst: 09 jan 2010, 11:15
door T3C
Ik heb echt exact dezelfde gehaald op de essen motor show.
Goeie pasvorm, ook goede prestaties, alleen niet nu in de sneeuw.