Pagina 18 van 24

Re: 330i Power uit Brabant [update pag.15: velgen gemonteerd]

Geplaatst: 07 jan 2010, 16:00
door Dnl
Hé, kwam deze uit de folder waar we het toen over hadden op BMW Promotiedag?
Staat hem erg goed! :amen: Wat zal dat lekker sturen! :amen:

* Is die toevallig ook in zwart leverbaar?

Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]

Geplaatst: 07 jan 2010, 16:04
door Farl
Als je helemaal de bikkel wilt zijn Daniël, dan pak je de Racingline carbon versie (zwart)! :~

Ik vond hem wat te prijzig, namelijk € 285,00.
Link naar de brochure

Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]

Geplaatst: 07 jan 2010, 16:10
door Dnl
Ai .. Die is inderdaad erg mooi! Maar ook erg prijzig! ;(..
Dan is de Racingline Alu toch wel een erg mooi alternatief! :amen:

Ik hoor graag jouw ervaringen! :W

Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]

Geplaatst: 07 jan 2010, 16:26
door 320driver
Schitterend Farl maar wat is nu het voordeel van die veerpootbrug? :D

Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]

Geplaatst: 07 jan 2010, 17:21
door bjornc
Mooie update Pjotr!

Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]

Geplaatst: 07 jan 2010, 18:20
door Robbel
niiiice (h)

Ben benieuwd naar je bevindingen, maar die zullen wel positief zijn aangezien iedereen wel tevreden is met zo'n ding altijd :) zou t graag zelf ook wel is aan willen voelen :P

Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]

Geplaatst: 07 jan 2010, 18:22
door Griffendahl
Sterk werk :duimen:

Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]

Geplaatst: 07 jan 2010, 18:24
door CTD
Heb je hier wel volledig profijt van als de brug maar 1 mounting point heeft?

Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]

Geplaatst: 07 jan 2010, 18:26
door Robbel
2 points zo te zien toch?

Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]

Geplaatst: 07 jan 2010, 19:27
door sebasel*
Hij bedoelt te koppeling van de stang aan de stukjes op de schokbreker toren

die bestaat uit 1 bout en daarom is deze veerpootbrug minder star dan 1 met dubbele verbinding ( oem M3) of een veerpootbrug uit 1 deel ( Hartge )

Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]

Geplaatst: 07 jan 2010, 19:49
door Patron
Heeey mooi ding! Nu weet ik weer wat ik was vergeten op mijn lijst, precies hetzelfde veerpootbrug! gefeliciteerd met je aankoop!
Spoiler: Laat zien
helaas moet je beetje wachten tot het sneeuw weg is (|

Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]

Geplaatst: 08 jan 2010, 10:21
door Farl
CTD schreef:Heb je hier wel volledig profijt van als de brug maar 1 mounting point heeft?
Ik snap je niet helemaal. Hij zit toch met 2 punten vast?

Een OEM veerpootbrug zit met 3 punten vast, en dat zal wellicht wat schelen, maar of je dat echt verschil echt zou merken. Die € 125 duurder zou ik wel merken in ieder geval. ;)

Hij zit nu wel vast en hij stuurt wat strakker en stabieler, maar met deze ijzige wegen heb ik het nog niet goed kunnen testen. -_-

Meer informatie over Strut bars hier op het forum.

Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]

Geplaatst: 08 jan 2010, 10:24
door Griffendahl
Farl, dat wordt niet bedoeld... :) De voeten van de brug zitten maar met 1 bout op de daadwerkelijke brug vast, dit kan dus iets scharnieren, dat geeft minder stijfheid dan als er per kant 2 bouten hadden gezeten, zodat de voeten niet meer op de brug kunnen scharnieren.

Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]

Geplaatst: 08 jan 2010, 10:26
door Farl
Ah ok, duidelijk. Thanx! ;)

Dat zal vast wat stijver zijn, idd. Ik vind deze veerpootbrug voor mijn rijgedrag wel goed zo, ik hoef geen rondetijden te verbeteren op een circuit ofzo. :roll:

Re: 330i Power uit Brabant [update pag.18: veerpootbrug]

Geplaatst: 09 jan 2010, 11:15
door T3C
Ik heb echt exact dezelfde gehaald op de essen motor show.
Goeie pasvorm, ook goede prestaties, alleen niet nu in de sneeuw.