Aanmeldtopic 5 Serie Event / Loting
Re: Aanmeldtopic 5 Serie Event / Nieuwe sticker
Is zo'n sticker daar te koop trouwens? Of hoe kom ik hieraan? Graag PM zelfde geld voor zon kaart achter de ruit met alle opties etc
Je staat er bij !
Kaart kun je vanaf hier downloaden als het goed is, zo niet, pm me maar even
Stickers zijn gratis voor BimmerPortal leden, afhankelijk van aantal geinteresseerden, is reserveren gewenst, er zijn er 100 beschikbaar, waarvan 6 stuks reeds gereserveerd
Ik kan ze eventueel opsturen, voor eigen risico dan en tegen vergoeding van verzendkosten uiteraard, je kunt ze ook op de dag zelf afhalen bij mij.
Kaart kun je vanaf hier downloaden als het goed is, zo niet, pm me maar even
Stickers zijn gratis voor BimmerPortal leden, afhankelijk van aantal geinteresseerden, is reserveren gewenst, er zijn er 100 beschikbaar, waarvan 6 stuks reeds gereserveerd
Ik kan ze eventueel opsturen, voor eigen risico dan en tegen vergoeding van verzendkosten uiteraard, je kunt ze ook op de dag zelf afhalen bij mij.
ga men best doen erbij te zijn met de e34 ... schrik echter niet van de buitekant hahah
320i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
Ik hoor graag van de aanwezige of er behoefte is aan het passen van spoorverbreders!
Mocht er "voldoende" interesse zijn, kan ik proberen te gaan regelen of dit mogelijk kan zijn deze dag.
We kunnen niet alle maten mee gaan nemen, maar als u bijv. twijfelt tussen 10mm, 15mm en 20mm (of op verzoek een tussenmaat) dan kunnen we een aantal sets mee nemen die eventueel direct gekocht kunnen worden (eventueel pinnen (OVB!) mogelijk)
(Uiteraard zullen er geen kosten gerekend gaan worden voor het passen/proberen)
Mocht er "voldoende" interesse zijn, kan ik proberen te gaan regelen of dit mogelijk kan zijn deze dag.
We kunnen niet alle maten mee gaan nemen, maar als u bijv. twijfelt tussen 10mm, 15mm en 20mm (of op verzoek een tussenmaat) dan kunnen we een aantal sets mee nemen die eventueel direct gekocht kunnen worden (eventueel pinnen (OVB!) mogelijk)
(Uiteraard zullen er geen kosten gerekend gaan worden voor het passen/proberen)
Mooi aanbod Dnl !
Ik heb inmiddels wel genoeg geprobeerd hoop ik
Ik heb inmiddels wel genoeg geprobeerd hoop ik
Ja zeker!
Gaat een mooie dag worden (qua opkomst, nu nog qua weer ).
Gaat een mooie dag worden (qua opkomst, nu nog qua weer ).
Re: Aanmeldtopic 5 Serie Event / Oproep
Willen degenen die interesse hebben voor de taxatie zich even bij mij melden
M.u.v. Bas
M.u.v. Bas
Het lijkt er nu op dat ik vanwege andere verplichtingen helaas niet aanwezig kan zijn.
Dan maar naar 1 vd andere meetings die gepland staan.
Baal er best van want had oa wel een paar van die kleine deukjes willen laten uitdeuken en wat dingen laten coderen.
En andere leden hun E60/61 was ik ook wel erg benieuwd naar maar goed.
Dan maar naar 1 vd andere meetings die gepland staan.
Baal er best van want had oa wel een paar van die kleine deukjes willen laten uitdeuken en wat dingen laten coderen.
En andere leden hun E60/61 was ik ook wel erg benieuwd naar maar goed.
Jammer maar helaas.
Ik haal je weer van de lijst.
Zoals het er nu naar uit ziet, onder voorbehoud nog even, komt er een hele grote tent voor het geval dat het regent, iedereen die dus bang is voor een beetje regen kan ook droog staan. 25x20 meter ongeveer, onder voorbehoud van verdere onderhandelingen nog even.
Totaal aantal wagens staat op rond de 150 nu
Ik haal je weer van de lijst.
Zoals het er nu naar uit ziet, onder voorbehoud nog even, komt er een hele grote tent voor het geval dat het regent, iedereen die dus bang is voor een beetje regen kan ook droog staan. 25x20 meter ongeveer, onder voorbehoud van verdere onderhandelingen nog even.
Totaal aantal wagens staat op rond de 150 nu
Fijn om te weten dat mijn F11 droog kan staan Bart
Dat snap ik als je auto niet waterdicht is
Geintje hoor
Nu al mijn complimenten voor hoe je bezig bent hoor
Geintje hoor
Nu al mijn complimenten voor hoe je bezig bent hoor
Edgar1234 schreef:Dat snap ik als je auto niet waterdicht is
Showroom: