Bjorn's E60 523i - Verkocht
Re: Bjorn's E60 523i
Staat er mooi uit. Heb je ook foto's voor en na het poetsen?
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Helaas heb ik die niet genomen. Om zoveel mogelijk zand eraf te halen had ik hem nog even door de wasstraat gehaald toen we begonnen
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
Zwart kan inderdaad lekker glimmen
Over steenslag. Kijk eens op het forum van carclean.nl . Daar is het één en ander geschreven over het bijwerken van steenslag.
Over steenslag. Kijk eens op het forum van carclean.nl . Daar is het één en ander geschreven over het bijwerken van steenslag.
Lekker bezig geweest weer, wagen staat er strak bij ! Dat vakje voor de zonnebril heb ik ook sinds 5 weken, erg handig vind ik het
Lang geen update meer op mijn showroom. Reden is verbouwingen, faillissement van de werkgever en druk aan het solliciteren! Dus weinig tijd voor de auto gehad!
Momenteel weer wat rustiger, dus ik ga me weer vaker melden op het forum!
Momenteel weer wat rustiger, dus ik ga me weer vaker melden op het forum!
Groetjes, Bjorn
Faillissement is minder, hopelijk vind je snel een andere baan!
Wat ben je aan het verbouwen? Ons huis wordt momenteel gebouwd, wel mooi om te zien van scratch af aan
Wat ben je aan het verbouwen? Ons huis wordt momenteel gebouwd, wel mooi om te zien van scratch af aan
Succes met het vinden van een nieuwe baan!
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Helaas welkom bij de club, zit inmiddels ook al 10 maanden op de bank
Lekker veel op Bimmerportal rondhangen verzacht de pijn een klein beetje....
Lekker veel op Bimmerportal rondhangen verzacht de pijn een klein beetje....
Inderdaad je baan verliezen is niet leuk. Hoop dat je snel weer wat vindt.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Re: Bjorn's E60 523i - Te Koop
Allemaal nogmaals dank voor de reacties! Ik kan bevestigen dat ik inmiddels een andere baan heb! Maar met pijn in mijn hart betekend dit wel dat mijn auto in de verkoop moet. De baan is in het buitenland en wij moeten zo ver emigreren dat het exporteren van de auto geen nut heeft/onbetaalbaar is.
Dus dit mooie exemplaar komt heel binnenkort in het te koop forum, maar eventueel geïnteresseerden kunnen zich uiteraard alvast melden. De wagen zal per begin maart beschikbaar komen.
Geen zorgen, ik zal niet verdwijnen van Bimmer Portal. Omdat het in het land waar ik naartoe ga verhuizen afgeraden wordt occasions te kopen (wordt veel mee gerommeld) zal er een nieuwe BMW worden aangeschaft. Voor het eerst in mijn leven! Echter is een 5 serie dan ben ik bang iets te gortig, dus ik verwacht daar een nieuwe 3 serie op te gaan halen.
Tot zo ver mijn update!
P.S. Voor de eventueel geïnteresseerden (km stand nu 144k, al het onderhoud gehad, de auto is geheel OEM, en apk tot feb 2017). Reageren hier in het topic of PB aub!
Dus dit mooie exemplaar komt heel binnenkort in het te koop forum, maar eventueel geïnteresseerden kunnen zich uiteraard alvast melden. De wagen zal per begin maart beschikbaar komen.
Geen zorgen, ik zal niet verdwijnen van Bimmer Portal. Omdat het in het land waar ik naartoe ga verhuizen afgeraden wordt occasions te kopen (wordt veel mee gerommeld) zal er een nieuwe BMW worden aangeschaft. Voor het eerst in mijn leven! Echter is een 5 serie dan ben ik bang iets te gortig, dus ik verwacht daar een nieuwe 3 serie op te gaan halen.
Tot zo ver mijn update!
P.S. Voor de eventueel geïnteresseerden (km stand nu 144k, al het onderhoud gehad, de auto is geheel OEM, en apk tot feb 2017). Reageren hier in het topic of PB aub!
Laatst gewijzigd door bjornb op 21 jan 2016, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Bjorn
In de eerste plaats gefeliciteerd met de baan natuurlijk !
Wel een hele stap zeg, emigreren, maar waarom ook niet.
Jammer dat je de 5 series gaat verlaten natuurlijk, ik denk dat je na een jaar maar even loonsverhoging moet vragen en dan alsnog een 5 moet kopen
Zonder gekheid, een 3 is ook niet verkeerd !
Ik zie de wagen wel voorbij komen in het marktgedeelte, mocht je hem voor die tijd nog niet kwijt zijn
Wel een hele stap zeg, emigreren, maar waarom ook niet.
Jammer dat je de 5 series gaat verlaten natuurlijk, ik denk dat je na een jaar maar even loonsverhoging moet vragen en dan alsnog een 5 moet kopen
Zonder gekheid, een 3 is ook niet verkeerd !
Ik zie de wagen wel voorbij komen in het marktgedeelte, mocht je hem voor die tijd nog niet kwijt zijn
Ik ben wel erg benieuwd naar welk land je dan gaat emigreren?
Showroom: