Bart70 schreef:Smoorklep valt weer mee dan

Tja, toch weer 300+ euro.
Iets anders: vanmorgen anwb gebeld dat ik met een lege accu sta. Wat denk je, we komen niet, want je hebt geen woonplaatsservice. Zou mij 145 euro kosten voor een uitgebreider abonnement voor 2016.
Ik ben verdomme 23 jaar lid van de anwb, m'n vrouw is ook al jaren lid en dan kunnen ze niet eens opbrengen om mij voor een keertje te helpen om de auto even aan te jagen!
Ik ben echt pislink op het moment!
Laatste keer ben ik ook zo lekker geholpen door ze... krijg een klapband onderweg. Anwb meneer komt, maar vindt een bandenwissel een beetje te min en laat dat merken ook. Ik moest zelf maar m'n reserve wiel eruit halen, maar dat lukte me niet vanwege m'n handicap. Nou, dan had ik maar wat meer spek moeten eten... altijd fijn om gekleineerd te worden waar je vrouw en kinderen bij staan.
Nee... echt TOP service hoor anwb!! Zo ga je inderdaad met klanten om!
Dat kost ze in ieder geval 2 leden en aan iedereen die het wil horen zal ik ook adviseren om voor een VEEL goedkoper alternatief te gaan. Want voor de service hoef je het niet te doen, die is bij de concurrenten een stuk beter (slechter kan niet in elk geval).