BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Re: BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Netjes dat verbruik hoor, en wat betreft je zoontje, die heb je heel netjes opgevoed zover
Vandaag panoramadak rubbers laten vervangen. Snelwegritje gedaan met de binnenhemel open, geen windgeraas meer! Komende tijd is het juist lekker om met de binnenhemel open te rijden dus ik ben hier erg mee in m'n nopjes!
Overigens had m'n garage bij aankoop van de auto gezegd dat de tules aan het einde van de afvoerslangetjes eraf waren. Dat was dus niet zo! Ze zaten al behoorlijk verstopt ook.
Ik ga in elk geval nu een stuk geruster de herfst en winter in.
Overigens had m'n garage bij aankoop van de auto gezegd dat de tules aan het einde van de afvoerslangetjes eraf waren. Dat was dus niet zo! Ze zaten al behoorlijk verstopt ook.
Showroom:
Beter he, het verschil is enorm heb ik ervaren !
Goed dat de trutjes gechecked zijn
Doe Aaron de groeten maar van me de volgende keer
Goed dat de trutjes gechecked zijn
Doe Aaron de groeten maar van me de volgende keer
Ik hoorde van Aaron dat je een andere motor wil plaatsen?
Showroom:
Volgens mij kan Bart beter een andere auto kopen......
Hahahaha, geen weg terug meer om een andere wagen te kopen.
Wie weet in de toekomst een andere motor, maar zit ook aan supercharger te denken. maar ik heb veel te veel plannen met de wagen, denk dat beiden uiteindelijk niet gaan gebeuren hahahaha. Deze motor is ook eigenlijk in een veel te goede staat om hem te vervangen, zou ergens zonde zijn. Eerst de achterklep na de wrap, dan misschien logic 7 en denk dat ik er dan mee op houd
Wie weet in de toekomst een andere motor, maar zit ook aan supercharger te denken. maar ik heb veel te veel plannen met de wagen, denk dat beiden uiteindelijk niet gaan gebeuren hahahaha. Deze motor is ook eigenlijk in een veel te goede staat om hem te vervangen, zou ergens zonde zijn. Eerst de achterklep na de wrap, dan misschien logic 7 en denk dat ik er dan mee op houd
dit is het eerste wat ik na aankoop gedaan heb destijds. Heerlijk gewoonDegids schreef:Vandaag panoramadak rubbers laten vervangen. Snelwegritje gedaan met de binnenhemel open, geen windgeraas meer! Komende tijd is het juist lekker om met de binnenhemel open te rijden dus ik ben hier erg mee in m'n nopjes!
ik vind dit een erg kwalijke zaak. Temeer dit echt zoveel ellende kan veroorzaken. Neem aan dat je ze wel even hebt laten weten dat l*lkoek verkopen ook oplichterij is.Overigens had m'n garage bij aankoop van de auto gezegd dat de tules aan het einde van de afvoerslangetjes eraf waren. Dat was dus niet zo! Ze zaten al behoorlijk verstopt ook.
Ik heb het advies gekregen om het dak nog niet te openen of in te leren. Eerst het rubber laten settelen voor 1 à 2 dagen. Dan inleren en daarna gewoon gebruiken.
Showroom:
Ik word altijd koopziek van die gekke Chinese websites. Heb nu weer voor 40 eurootjes een Head Up Display systeempje gekocht...
Ik kon de foto alleen niet scherp krijgen. In het echt ziet het er echt heel scherp uit. Maar ik moet 'm alleen nog kalibreren zodat de gegevens ook echt kloppen. Km teller klopt aardig, toerenteller niet zo, en het verbruik klopt helemaal niet..
Na het uitzetten van de motor hoor ik nog een geratel van jewelste vanonder de motorkap komen, das niet goed.
Ook tijdens de rit viel me op dat de trekkracht onderin heel erg slecht was. En een paar dagen al had ik af en toe dat de motor inhield bij het langzaam optrekken.
Even bij Gijsbertsen geweest, diagnose was makkelijk te stellen: smoorklep kaduuk. Smoorklep is nu afgekoppeld en vastgezet in de open-stand. Trekt meteen weer als vanouds onderin en ook nog geen inhouden gevoeld.
Dinsdag even een nieuwe smoorklep laten monteren en dan moet het weer als vanouds zijn.
Ik kon de foto alleen niet scherp krijgen. In het echt ziet het er echt heel scherp uit. Maar ik moet 'm alleen nog kalibreren zodat de gegevens ook echt kloppen. Km teller klopt aardig, toerenteller niet zo, en het verbruik klopt helemaal niet..
Na het uitzetten van de motor hoor ik nog een geratel van jewelste vanonder de motorkap komen, das niet goed.
Ook tijdens de rit viel me op dat de trekkracht onderin heel erg slecht was. En een paar dagen al had ik af en toe dat de motor inhield bij het langzaam optrekken.
Even bij Gijsbertsen geweest, diagnose was makkelijk te stellen: smoorklep kaduuk. Smoorklep is nu afgekoppeld en vastgezet in de open-stand. Trekt meteen weer als vanouds onderin en ook nog geen inhouden gevoeld.
Dinsdag even een nieuwe smoorklep laten monteren en dan moet het weer als vanouds zijn.
Showroom:
Ziet er we grappig uit maar heb je geen last van het licht in het donker? Lijkt mij enorm af te leiden omdat je dash ook die kleuren laat zien?
| '06 BMW 530i e61 compleet M | Eibach -30mm | Style m359 20' breedset 9&10.5j |
&
| '00 BMW 523i e39 executive | AP -40mm | Style 65 18' | Remus |
&
| '00 BMW 523i e39 executive | AP -40mm | Style 65 18' | Remus |
Je ziet alleen wat er op de ruit geprojecteerd wordt. Dat kastje ligt plat en verborgen achter de bult van je instrumentum. Of je moet je stoel héél erg hoog hebben staan, dan zou je het misschien kunnen zien.
Vanmorgen wel m'n accu leeg, dus ik denk dat je het kastje wel even uit je OBD2 poort moet halen als je de auto wegzet.
Vanmorgen wel m'n accu leeg, dus ik denk dat je het kastje wel even uit je OBD2 poort moet halen als je de auto wegzet.
Showroom:
Wil dit weleens in het echt zien, meestal ziet dit soort dingen er erg nep uit maar kun je zo op de foto niet beoordelen.
Smoorklep valt weer mee dan
Smoorklep valt weer mee dan
Tja, toch weer 300+ euro.Bart70 schreef:Smoorklep valt weer mee dan
Iets anders: vanmorgen anwb gebeld dat ik met een lege accu sta. Wat denk je, we komen niet, want je hebt geen woonplaatsservice. Zou mij 145 euro kosten voor een uitgebreider abonnement voor 2016.
Ik ben verdomme 23 jaar lid van de anwb, m'n vrouw is ook al jaren lid en dan kunnen ze niet eens opbrengen om mij voor een keertje te helpen om de auto even aan te jagen!
Ik ben echt pislink op het moment!
Laatste keer ben ik ook zo lekker geholpen door ze... krijg een klapband onderweg. Anwb meneer komt, maar vindt een bandenwissel een beetje te min en laat dat merken ook. Ik moest zelf maar m'n reserve wiel eruit halen, maar dat lukte me niet vanwege m'n handicap. Nou, dan had ik maar wat meer spek moeten eten... altijd fijn om gekleineerd te worden waar je vrouw en kinderen bij staan.
Nee... echt TOP service hoor anwb!! Zo ga je inderdaad met klanten om!
Dat kost ze in ieder geval 2 leden en aan iedereen die het wil horen zal ik ook adviseren om voor een VEEL goedkoper alternatief te gaan. Want voor de service hoef je het niet te doen, die is bij de concurrenten een stuk beter (slechter kan niet in elk geval).
Showroom:
Die prijs valt me dan weer tegen.
Wat de ANWB betreft, ik heb eigenlijk tegenovergestelde ervaringen, maar ik heb ze dan ook altijd alleen in het buitenland nodig en meestal ivm iets met de caravan, misschien dat dat scheelt.
Wat de ANWB betreft, ik heb eigenlijk tegenovergestelde ervaringen, maar ik heb ze dan ook altijd alleen in het buitenland nodig en meestal ivm iets met de caravan, misschien dat dat scheelt.
ANWB, Routemobiel..... allemaal één pot nat. Met beide heb ik geen beste ervaringen helaas... Als je moet betalen staat ze er, als ze moeten helpen moet je wachten wachten wachten wachten....
Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.