Ben benieuwd naar het eindresultaat, en hoe de verf het gaat houden........

Die DUMAN module, hoeveel werk is dat om te plaatsen? wil deze ook graag in de compact hebben.Givano schreef:
En ff nog een mod die ik vergeten was.
US lights( DUMAN module)
met US knipperlichten.
Deze zijn dus voorzien van reflectoren.
Ik heb het door hem zelf laten doen. Ben sowieso al geen held qua electra, plus nu weet ik dat het 100% goed is.Dutchie schreef:Die DUMAN module, hoeveel werk is dat om te plaatsen? wil deze ook graag in de compact hebben.Givano schreef:
En ff nog een mod die ik vergeten was.
US lights( DUMAN module)
met US knipperlichten.
Deze zijn dus voorzien van reflectoren.
Erg mooi project ook!
De armsteun zelf is gewoon van leer.BimmerBob schreef:Gaaf man! Heb je de armsteun ook in leer?
Oke, ik heb hetzelfde, maar dan in rood. Alles van extended leer alleen die armsteun bak in rood plastic. Voor cabrio zijn ze lastig te vinden en als ik ze al vind is het me de prijs niet waard.Givano schreef:De armsteun zelf is gewoon van leer.BimmerBob schreef:Gaaf man! Heb je de armsteun ook in leer?
Het is niet de extended leather versie.
maar gewoon de normale die nu dus geverfd is.
Ik had een complete extended leather set in het zwart gevonden in Duitsland.BimmerBob schreef:Oke, ik heb hetzelfde, maar dan in rood. Alles van extended leer alleen die armsteun bak in rood plastic. Voor cabrio zijn ze lastig te vinden en als ik ze al vind is het me de prijs niet waard.Givano schreef:De armsteun zelf is gewoon van leer.BimmerBob schreef:Gaaf man! Heb je de armsteun ook in leer?
Het is niet de extended leather versie.
maar gewoon de normale die nu dus geverfd is.
Heb ze jaren terug een keer gekocht.Jan_e46 schreef:Prachtig die stoelen!
Waar heb je ze gevonden als ik vragen mag?
(ik zou zelf graag Vader stoelen willen voor mn 328)