BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Re: BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
valt op zig nog wel mee is maar 28 km fietsen van hoogezand naar assen
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
hoelaat vertrek je dan ongeveer??
zou het wel heel leuk vinden om er bij te zijn met al de mooie bmw's
zou het wel heel leuk vinden om er bij te zijn met al de mooie bmw's
e38 735i sedan, in bezit
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Denk wel tegen een uur of 10/11 ofzo ..
PB me anders maar even..
PB me anders maar even..
Hey is er interesse voor uitlezen? Zo ja?
Ik neem uitleesapparatuur mee..
10 euro voor het uitlezen en/of resetten/ wissen van errors.
Is er alsnog iets...Geen standje, maar... gewoon iets.
Ik neem uitleesapparatuur mee..
10 euro voor het uitlezen en/of resetten/ wissen van errors.
Is er alsnog iets...Geen standje, maar... gewoon iets.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Is geen verplichting hoor.. Je kan ook naar de bmw dealer..Het is niet mijn apparaat.
Graag of niet..
Graag of niet..
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Niet iedereen kan het zelf.. Het is ook juist voor diegenen bedoeld. Zo help ik dan toch alsnog iemand.
Zo een apparaat krijg je niet zomaar te leen (is best duur namelijk, ook al kan je geen voorkeursinstellingen wijzigen).
Ik ga er uiteraard wel wat voor moeten neerleggen om hem die dag mee te nemen. (ongeacht hoeveel mensen willen laten uitlezen of niet, vandaar dat ik het vraag)
Regel jij anders dan even dat apparaat waarmee je voorkeursinstellingen kan wijzigen. Daar heb ik ook wel interesse in.
Zo een apparaat krijg je niet zomaar te leen (is best duur namelijk, ook al kan je geen voorkeursinstellingen wijzigen).
Ik ga er uiteraard wel wat voor moeten neerleggen om hem die dag mee te nemen. (ongeacht hoeveel mensen willen laten uitlezen of niet, vandaar dat ik het vraag)
Regel jij anders dan even dat apparaat waarmee je voorkeursinstellingen kan wijzigen. Daar heb ik ook wel interesse in.
't Idee is volgens mij dat er genoeg mensen zo'n ding hebben die het ook kan en niet zo duur is... Die hoeven niet persé meer uit de kosten te komen en zouden zoiets - uit clubgevoel - gewoon kostenloos voor elkaar kunnen doen.
Uiteindelijk gaat zo'n dag toch om een gezellig samenzijn en elkaar te helpen ?? 't Lijkt mij niet een uitgesproken plaats om proberen nog wat centen aan elkaar te verdienen. Je bent er vrij in, en je bent welkom om het te doen tegen een door jou bepaalde vergoeding, maar wilde je dit toch even meegeven...
Uiteindelijk gaat zo'n dag toch om een gezellig samenzijn en elkaar te helpen ?? 't Lijkt mij niet een uitgesproken plaats om proberen nog wat centen aan elkaar te verdienen. Je bent er vrij in, en je bent welkom om het te doen tegen een door jou bepaalde vergoeding, maar wilde je dit toch even meegeven...
Eens, ik heb zelf zo'n tooltje van Peake die ik deze dag meeneem zodat mensen die dat willen hun auto uit kunnen laten lezen en indien gewenst foutmeldingen kunnen laten resetten, ook oilservice en inspectie-intervallen kunnen ge-reset worden met deze tool.
Wel enkel en alleen BMW's van 1987 - 2000, apparaat wordt vastgeklikt onder de motorkap.
Wel enkel en alleen BMW's van 1987 - 2000, apparaat wordt vastgeklikt onder de motorkap.
Het ging er meer om iets te regelen voor op de meeting, omdat er geen standjes zijn of iets.
Het appartuur is niet van mij.( heb geen garage ofzo) anders had ik het uiteraard kosteloos gedaan. (duh)
Ik dacht juist dat een tientje goedkoop was en daarom om dit te regelen. Ik was voorheen altijd 30 a 40 euro kwijt (waarschijnlijk dus genaaid elke keer).
Ik leg er wat voor neer om het apparatuur mee te nemen ongeacht hoeveel er willen laten uitlezen..Ook al is het nul, jammer dan ik ga niet eisen dat bmw portal me moet betalen ofzo.
( er was toch ook een keer meeting waar je je voorkeursinstellingen kon laten wijzigen, daar hadden die jongens iets voor opgevonden, kosten ook 20euro toen.)
Het appartuur is niet van mij.( heb geen garage ofzo) anders had ik het uiteraard kosteloos gedaan. (duh)
Ik dacht juist dat een tientje goedkoop was en daarom om dit te regelen. Ik was voorheen altijd 30 a 40 euro kwijt (waarschijnlijk dus genaaid elke keer).
Ik leg er wat voor neer om het apparatuur mee te nemen ongeacht hoeveel er willen laten uitlezen..Ook al is het nul, jammer dan ik ga niet eisen dat bmw portal me moet betalen ofzo.
( er was toch ook een keer meeting waar je je voorkeursinstellingen kon laten wijzigen, daar hadden die jongens iets voor opgevonden, kosten ook 20euro toen.)
- Edit:
- Aah kijk 320driver heeft er een, dan laat ik het staan.. Ben echt niet op de hoogte van het uitlezen dan, heb voorheen altijd best veel betaald. (sh**!!)
Gewoon een simpel tooltje hoor, klik je vast onder de motorkap en je kunt foutcodes uitlezen en motorstoringslampje resetten dat is het eigenlijk en olie+inspectie intervallen resetten maar dat lijkt me genoeg
Ik neem hem sowieso wel mee voor het geval dat..
Ik neem hem sowieso wel mee voor het geval dat..
sodeju, wat een lijst
ik ben er ook bij iig!!
zomerwielen liggen er alweer onder
ik ben er ook bij iig!!
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Een reactie tijdens Carnaval .. zo zo!
Waar bleef die reactie van jouw man?
Waar bleef die reactie van jouw man?
haha, ja slecht he.. iedereen laat t n bietje afweten hiero... als t aan mij lag dannuuh:
en ja.. ivm allerlei dingen was ik ff niet aktief hier, maar daar komt verrandering in denkik zo
en ja.. ivm allerlei dingen was ik ff niet aktief hier, maar daar komt verrandering in denkik zo
_______________________________Showroom________________________________
Robbel schreef:sodeju, wat een lijst
ik ben er ook bij iig!!
Hehe daar is tie dan. Mooi man.
Neem tzt contact met je op.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
Nog geen enkele E61 in het rijtje?Dan misschien toch maar eens langskomen indien ik vrijaf krijg en de problemen met wagen opgelost geraken.
3mnd geleden boorduurtje geraakt,en sindsdien aanhoudende problemen.
schokbreker vervangen,stabilisatorstangen,2 X nieuwe remschijven + blokken (wagen was beginnen trillen bij remmen,2de X onder garantie natuurlijk).Bij de 2de X ook wiellager vervangen.
Heb nog steeds bij het naar rechts draaien boven 60km/h erg storend gezoem van de banden,en trillingen bij het remmen komen weer terug.
Iemand een idee wat het nog kan zijn?
Ik ga bij officiele dealer,die zouden het toch moeten vinden lijkt me.(rekening begint aardig op te lopen)
Vanmiddag nog maar es naar de garage.
Daniel,misschien dat jij hem die dag kan herstellen
gr.Ronny
3mnd geleden boorduurtje geraakt,en sindsdien aanhoudende problemen.
schokbreker vervangen,stabilisatorstangen,2 X nieuwe remschijven + blokken (wagen was beginnen trillen bij remmen,2de X onder garantie natuurlijk).Bij de 2de X ook wiellager vervangen.
Heb nog steeds bij het naar rechts draaien boven 60km/h erg storend gezoem van de banden,en trillingen bij het remmen komen weer terug.
Iemand een idee wat het nog kan zijn?
Ik ga bij officiele dealer,die zouden het toch moeten vinden lijkt me.(rekening begint aardig op te lopen)
Vanmiddag nog maar es naar de garage.
Daniel,misschien dat jij hem die dag kan herstellen
gr.Ronny