Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61
Aha, dikker is het stuur wel maar geen knobbels idd, ging mij er om dat hij dikker is en met de flippers.
Uhhhh, even nagekeken, ik heb dus verkeerd stuur geleverd gekregen, foto van verkoper en omschrijving is wel M5 stuur met flippers en idd de knobbels, even kijken hoe dit nu weer opgelost gaat worden.
Uhhhh, even nagekeken, ik heb dus verkeerd stuur geleverd gekregen, foto van verkoper en omschrijving is wel M5 stuur met flippers en idd de knobbels, even kijken hoe dit nu weer opgelost gaat worden.
Weet iemand toevallig of de airbag van deze twee sturen hetzelfde is ? Dan hoef ik namelijk alleen het stuur om te ruilen, scheelt weer....
Oeh dat is wel erg vervelend, airbags zijn exact het zelfde.
Heb bij mijn ook de airbag gewisseld, er zit wel een verschil tussen voor maart 2005 en erna dat moet je even in de gaten houden.
Heb bij mijn ook de airbag gewisseld, er zit wel een verschil tussen voor maart 2005 en erna dat moet je even in de gaten houden.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Oké, dank voor de reactie. Hoe kom ik er achter van welk bouwjaar het is, kan ik dat aan de hand van serienummer vinden ? Zal wel ergens er op staan neem ik aan ?
Als het stuur eraf is kun je het zien, de aanslag voor de knipperlichten is anders er zit een soort verdikking en een pin in dat zijn de verschillen aan de achterkant. Bij de airbag zijn de bevestigingspunten ook anders. Ik denk wel dat het bouwjaar te herleiden is via onderdeel nummer.
Maar ik zag dat je auto uit 2004 was. Dan zijn de echte m sturen moeilijk aan te komen.
Wat je ook kunt doen is ombouwen naar oude type er staat ergens een how to.
Maar ik zag dat je auto uit 2004 was. Dan zijn de echte m sturen moeilijk aan te komen.
Wat je ook kunt doen is ombouwen naar oude type er staat ergens een how to.
bij mijn stuur staat er gewoon een bouwjaar in, als de airbag eruit is kun je het zien
als ik op de onderdelen lijsten van bmw kijk zijn er toch wel meerdere types airbag in omloop, kijk dus even goed uit welke je moet hebben
is idd raar dat ze je een ander stuur geleverd hebben dan dat op de foto stond, ik ga er van uit dat dit nog onder de kopers garantie valt bij Ebay ?
als ik op de onderdelen lijsten van bmw kijk zijn er toch wel meerdere types airbag in omloop, kijk dus even goed uit welke je moet hebben
is idd raar dat ze je een ander stuur geleverd hebben dan dat op de foto stond, ik ga er van uit dat dit nog onder de kopers garantie valt bij Ebay ?
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...
@freekje Dat mag ik wel hopen ja, is nog geen 4 weken geleden geleverd en is zowieso nog officiële niet goed geld terug garantie maar heb ze al een mail gestuurd dat ze maar het goede stuur gaan leveren. Even afwachten op reactie, als ik dinsdag nog niets gelezen heb ga ik de Duitse taal maar weer even oppoetsen en een dreigend telefoontje plegen denk.
Heb eert al bijna 6 weken moeten wachten op de levering en nu dit, wordt ik niet zo vrolijk van om het maar even zachtjes uit te drukken.
Heb eert al bijna 6 weken moeten wachten op de levering en nu dit, wordt ik niet zo vrolijk van om het maar even zachtjes uit te drukken.
Dit is echt niet iets om vrolijk van te worden nee, wist je het nog niet voor ik het zei tegen je?
Ebay heeft goede regels dus zou goed moeten komen.
Het blijft toch lastig, mijn m stuur was redelijk in gesleten omdat het een glad lederen stuur was.
Heb het met goed ontvetten en met leder vet weer redelijk netjes kunnen krijgen.
Ebay heeft goede regels dus zou goed moeten komen.
Het blijft toch lastig, mijn m stuur was redelijk in gesleten omdat het een glad lederen stuur was.
Heb het met goed ontvetten en met leder vet weer redelijk netjes kunnen krijgen.
Ik was eerlijk gezegd zo blij dat ik het stuur eindelijk binnen had dat ik er niet meer op gelet had
Ik hoop nu wel dat ze de goede kunnen leveren anders moet ik weer op zoek gaan
Ik hoop nu wel dat ze de goede kunnen leveren anders moet ik weer op zoek gaan
Hoi Bart, ik zie nu pas het totale resultaat en er valt mij wel wat op. Ik weet niet of het optisch bedrog is maar de sparingen voor de uitlaat vind ik nogal ruim???
Dit vind ik bijvoorbeeld netter ogen:
is dat een bewuste keuze of ligt dat aan de spoiler zelf?
Dit vind ik bijvoorbeeld netter ogen:
is dat een bewuste keuze of ligt dat aan de spoiler zelf?
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
De foto die jij geplaatst hebt is van een m techniek bumper volgens mij, de bumper die er bij mij op zit is een originele M5 bumper (OEM) en hier zijn de uitsparingen inderdaad groter, er zit ook geen diffuser in mijn bumper. De originele bumper bij mij is veel vetter en vind ik persoonlijk stukken mooier.
Ah, ik ziet het ja. Die openingen staan ook open naar binnen toe. Ik vind het allebei wel wat hebben moet ik zeggen. Je foto gaf dan ook een ietwat optisch bedrog ;-)
Een originele M touring:
Een originele M touring:
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Lijstje inkorten wil maar niet vlotten, komt elke keer weer wat bij
Door M5 bumper kwam de dubbele uitlaat, door dubbele uitlaat en bumper moet ik toch echt een breedsetje monteren.
Aangezien het allemaal aardig uit de klauwen loopt worden het geen OEM velgen, al had ik dat wel graag gewild. Prijsverschil is gewoon te groot.
Toch redelijke set gevonden denk, althans, volgens verkoper goede kwaliteit, moeten we maar geloven dan.
Deze velgen worden het, 8,5J voor en 9,5J achter, 245/35 en 275/30, 19 inch, zag in 20 inch ook hele mooie set maar vanwege comfort ga ik dit niet doen.
Door M5 bumper kwam de dubbele uitlaat, door dubbele uitlaat en bumper moet ik toch echt een breedsetje monteren.
Aangezien het allemaal aardig uit de klauwen loopt worden het geen OEM velgen, al had ik dat wel graag gewild. Prijsverschil is gewoon te groot.
Toch redelijke set gevonden denk, althans, volgens verkoper goede kwaliteit, moeten we maar geloven dan.
Deze velgen worden het, 8,5J voor en 9,5J achter, 245/35 en 275/30, 19 inch, zag in 20 inch ook hele mooie set maar vanwege comfort ga ik dit niet doen.
- Spoiler: Laat zien
Da's een puik setje Bart, welk merk band gaat erop ?
De kleur is volgens mij dark chrome, of zie ik dat verkeerd
En is de set met of zonder naafringen ?
De kleur is volgens mij dark chrome, of zie ik dat verkeerd
En is de set met of zonder naafringen ?
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...