Lexie's 318Ci ///M
Re: Lexie; pag.19 >> M3 STUUR
Kan me daar nu zeker bij aansluiten, aanrader voor één ieder 

Jaaaaaha, ook hebben. Tis alleen zoveel werk.
Stuur is zeker een genot
Had hem zelf niet genomen though ivm de stiksels.

Geweldige mod zo'n M stuur
Wil zelf ook nog eentje eigenlijk, wat zijn de gemiddelde prijzen met airbag voor zoiets ?

Wil zelf ook nog eentje eigenlijk, wat zijn de gemiddelde prijzen met airbag voor zoiets ?
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Ach, je loopt soms ergens tegenaan en nog dicht in de buurt ook.Arno S. schreef:Stuur is zeker een genotHad hem zelf niet genomen though ivm de stiksels.
Wat me opvalt is dat de stiksels niet eens zo opvallen. Dus had ook best zonder mogen zijn

Het lijkt nu wel dat alle hendels zo klein en 'fragiel' aanvoelen bij wijze van, als je zo'n dik stuur in je handen hebt

@ Bofkont: Prijs kun je MP of Ebay checken. Airbag had ik eigenlijk niet nodig, maar was totale koop of niet. Ach ja...
Re: Lexie; Nieuwe mod in aankomst!
Een
3 blok? 

M-tech neusje? 

Laatst gewijzigd door Lexie op 20 apr 2011, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Whahahaha
Goed bezig!
Komt de achterkant ook?

Goed bezig!

We blijven altijd zoeken hè, lijkt me welzo handig.
Alleen de voorzijde ziet er niet uit
Komen wel steeds meer vragen bij me op...
Weet iemand of ik de huidige pdc kan overzetten (incl. spuiten), of moet ik andere bestellen in de juiste kleur.
(En ja, heb zoekfunctie gebruikt. Maar soms word je er echt niet veel wijzer van)
Alleen de voorzijde ziet er niet uit

Komen wel steeds meer vragen bij me op...
Weet iemand of ik de huidige pdc kan overzetten (incl. spuiten), of moet ik andere bestellen in de juiste kleur.
(En ja, heb zoekfunctie gebruikt. Maar soms word je er echt niet veel wijzer van)
Robbel heeft ook alleen de voorkant. Tuurlijk is het niet alles, maar het staat heel niet verkeerd.
Ik weet niet of de sensoren anders zijn in de mtech bumpers. Lijkt me dat je die over kunt zetten. Tenzij ze echt een andere diameter hebben.
Ik weet niet of de sensoren anders zijn in de mtech bumpers. Lijkt me dat je die over kunt zetten. Tenzij ze echt een andere diameter hebben.