Frenkz' Coupé
Re: E46 318Ci exe 2002 - OEM Xenon =)
Ziet er geweldig uit met xenon! 

Re: E46 318Ci exe 2002 - OEM Xenon =)
Mooie update!
Re: E46 318Ci exe 2002 - Ready for winter
Na wat gedoe met verkeerde winterbanden kopen, heb ik nu alsnog een mooie set gevonden:
Styling 73 met ContiWinterContact 205/50/R17
velgen zijn in perfecte staat zonder enige vorm van schade, ik twijfelde eerst over deze velgen, hoe ze onder een coupe zouden staan, kon geen voorbeeld op Google vinden.. Maar ben er zeer tevreden over nu ze eronder zitten !

Ook heb ik de juiste lichtschakelaar gevonden voor mijn auto (best wel zeldzaam) aangezien ik Xenon had ingebouwd en mijn 'auto stand' kwijt was. De meest uitgebreide E46 schakelaar dus:
Styling 73 met ContiWinterContact 205/50/R17
velgen zijn in perfecte staat zonder enige vorm van schade, ik twijfelde eerst over deze velgen, hoe ze onder een coupe zouden staan, kon geen voorbeeld op Google vinden.. Maar ben er zeer tevreden over nu ze eronder zitten !

Ook heb ik de juiste lichtschakelaar gevonden voor mijn auto (best wel zeldzaam) aangezien ik Xenon had ingebouwd en mijn 'auto stand' kwijt was. De meest uitgebreide E46 schakelaar dus:
- Spoiler: Laat zien
nice work mate 
velgen staan zeker erg netjes.. gewoon in stijl de winter door

velgen staan zeker erg netjes.. gewoon in stijl de winter door

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Mooie wintervelgen... Zou willen dat ik die had voor de winter 

Zien er prima uit inderdaad en ze staan uitstekend onder een qp en die banden zijn ook goed weet 
Bij mij gaan zaterdag a.s. de winterbanden eronder met styling 32 spaakvelgen, ik heb Dunlop Wintersport Max 3D rondom klaarliggen.
Omgeving op de foto komt me bekend voor trouwens

Bij mij gaan zaterdag a.s. de winterbanden eronder met styling 32 spaakvelgen, ik heb Dunlop Wintersport Max 3D rondom klaarliggen.
Omgeving op de foto komt me bekend voor trouwens

Menig bestuurder zou dit setje wel voor de zomer willen hebben, suc6 met schoonmaken 

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Bedankt voor de positieve reacties 
@320Driver
Ik vind het knap als je a.d.h. een simpel muurtje kan zien waar het is
ben benieuwd..
@Optimus
Ja ik kijk er nu al naar uit om tussen al die spaken met een doekje te moeten gaan..

@320Driver
Ik vind het knap als je a.d.h. een simpel muurtje kan zien waar het is

@Optimus
Ja ik kijk er nu al naar uit om tussen al die spaken met een doekje te moeten gaan..

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Knappe velgen!
Maar wel een beetje veel schoonmaakwerk, met name in de winter.
Maar wel een beetje veel schoonmaakwerk, met name in de winter.
Heb weer wat van de 'wishlist' af kunnen strepen: mijn casettespeler is eruit en heb deze alpine cd radio op de kop getikt.

Ik was lang op zoek naar eentje met mp3 support, maar deze zijn erg zeldzaam en dus duur. Dan maar volgende maand een dension bij de essen motor show kopen
Hier nog een zomaar een plaatje, genomen voor HET GROTE "Jouw BMW op de foto" SPEL. maar vond het stiekem wel een mooie plaatje ook al is de bimmer best vies.

Gewoon omdat het kan

Ik was lang op zoek naar eentje met mp3 support, maar deze zijn erg zeldzaam en dus duur. Dan maar volgende maand een dension bij de essen motor show kopen

Hier nog een zomaar een plaatje, genomen voor HET GROTE "Jouw BMW op de foto" SPEL. maar vond het stiekem wel een mooie plaatje ook al is de bimmer best vies.

Gewoon omdat het kan

Re: E46 Coupe exe (2002) - nieuw interieur: ///M 3
Ik heb de smaak te pakken met het modden, mijn laatste update is een volledige elektrische / leer interieur uit een
3
Het is volgens mij het meest volledige interieur wat je voor een E46 kan krijgen.
Interieur komt uit een Amerikaanse M3 en is in uitstekende staat, passagiersstoel en achterbank zijn nauwelijks gebruikt eigenlijk.
Vandaag ongeveer 150 km mee gereden, wat zit het heerlijk ! perfect aan te passen aan je rug, heerlijk ook die zijwangen oppompen hoeveel jij wilt en natuurlijk die stoelverwarming is een heerlijke toevoeging voor de winter in zicht
Ik moet het alleen nog een beetje goed schoonmaken, ben ik nog niet aan toe gekomen.
Vorig interieur:

en nu:

Auto was gewassen dus nog wat foto's van de buitenkant gemaakt om de begin post up te daten:

Ben nu redelijk ver met mijn wishlist en heb hem nu ongeveer hoe ik het vooraf in gedachten had bij aankoop (dingen die ik miste) .....Je hoeft eigenlijk niet veel te doen om hem 'mooi' te krijgen..

Het is volgens mij het meest volledige interieur wat je voor een E46 kan krijgen.
Interieur komt uit een Amerikaanse M3 en is in uitstekende staat, passagiersstoel en achterbank zijn nauwelijks gebruikt eigenlijk.
Vandaag ongeveer 150 km mee gereden, wat zit het heerlijk ! perfect aan te passen aan je rug, heerlijk ook die zijwangen oppompen hoeveel jij wilt en natuurlijk die stoelverwarming is een heerlijke toevoeging voor de winter in zicht

Ik moet het alleen nog een beetje goed schoonmaken, ben ik nog niet aan toe gekomen.
Vorig interieur:

en nu:

Auto was gewassen dus nog wat foto's van de buitenkant gemaakt om de begin post up te daten:

Ben nu redelijk ver met mijn wishlist en heb hem nu ongeveer hoe ik het vooraf in gedachten had bij aankoop (dingen die ik miste) .....Je hoeft eigenlijk niet veel te doen om hem 'mooi' te krijgen..

Perfect man, hele strakke update! 

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ai, dat zal lekker zitten!
Hele verbetering tov die stoffen plankjes die je er eerst in had zitten 

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails: