Grill vervangen
Re: Grill vervangen
Jah, gelukt, heb ook wel een klipje afgebroken, eerste helft was een beetje sukkelen, maar die bumper is inderdaad vrij sterk en daar kan je wat kracht opzetten
Toen de ene kant eruit was kon ik langs daar vrij goed met mijn hand erin om de andere te verwijderen, het is dan ook bij die eerste helft dat het klipje aan de zijkant is afgebroken.
Ziet er in elk geval goed uit, de grill die ik gemonteerd heb is een beetje naar buiten gebogen wat hem een heel andere look geeft.
Bedankt allemaal voor de tips,
Toen de ene kant eruit was kon ik langs daar vrij goed met mijn hand erin om de andere te verwijderen, het is dan ook bij die eerste helft dat het klipje aan de zijkant is afgebroken.
Ziet er in elk geval goed uit, de grill die ik gemonteerd heb is een beetje naar buiten gebogen wat hem een heel andere look geeft.
Bedankt allemaal voor de tips,
1990 Audi 90 2.3 20V > 1993 Toyota Corolla 1.6 16V > 1995 VW Golf 2 1.6D >1998 Audi 80 Avant 1.9 Tdi > 2002 Audi A6 Avant 1.9 Tdi > 2007 Audi A4 Avant 1.9Tdi >2011 BMW 520D E61 >2022 BMW F11 520D
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Die komen eraan, zodra ik ff tijd heb zet ik ze erop...
1990 Audi 90 2.3 20V > 1993 Toyota Corolla 1.6 16V > 1995 VW Golf 2 1.6D >1998 Audi 80 Avant 1.9 Tdi > 2002 Audi A6 Avant 1.9 Tdi > 2007 Audi A4 Avant 1.9Tdi >2011 BMW 520D E61 >2022 BMW F11 520D
Doe mij maar zwarte, maar misschien komt dat door de kleur van mijn wagen (Titansilber metallic)
Als ik Mercedes wil rijden,dan bestel ik wel een Taxi!
Heb dus zojuist de zwarte nieren binnen maar vervangen lijkt mij nog moeilijker dan gedacht. Iemand ervaring mee en die eventueel kan helpen?
Top aanbod Aaron, Rhoon is niet ver weg. Zal je mijn GSM nummer sturen, kunnen we wellicht dit weekend wat afspreken?
Aron, nogmaals dank voor de hulp!
Ok, na lang twijfelen ben ik nu om....
Zo'n zwarte gril moet ik ook hebben!!!
@ BMW_Lover: volgens mij heb je de mat zwarte gril toch? Zelf overweeg ik de zwarte gril met glans...
Zo'n zwarte gril moet ik ook hebben!!!
@ BMW_Lover: volgens mij heb je de mat zwarte gril toch? Zelf overweeg ik de zwarte gril met glans...
Huidige: F11 535d M-sport APEC chipped 355PK / 740Nm
Vorige: E61 530dA M-tech PPE chipped 260PK / 583Nm
Ja mat. Ben bang dat je met glanzende problemen krijgt met steenslag.
Net geprobeerd de nieuwe zwarte grill erin te zetten. Even op dit forum gekeken, Duits forum, US forum en google. Motorkap open, beschermstrip boven grill eruit geklikt en de 5 torx schroeven eruit. Zo nu alleen nog even de oude nieren eruit klikken. ik krijg de zij- en onderste 'klikkers' niet opzij geduwd... Een klein uur verder en 2 geschaafde handen de moed maar opgegeven, met schroeverdraaier en creditcard geprobeerd het eruit te klikken, tevergeefs. Ik krijg alleen de bovenkant een beetje los. Op youtube staat een filmpje voor de E39, maar daar zit de grill in de motorkap dus kun je overal goed bij. Bij de E60 zit die in de bumper en kun je dus nauwelijks ergens bij grrrr.
Iemand nog tips? De zwarte nieren kijken me de hele tijd aan "we willen in de bimmer..."
Iemand nog tips? De zwarte nieren kijken me de hele tijd aan "we willen in de bimmer..."
Huidige: F11 535d M-sport APEC chipped 355PK / 740Nm
Ik maak het met mn vingers los..
Gewoon je hand ertussen proppen van boven..
Idd eerst die strip en torx eruit..
Bumper is wel flexibel dus gewoon een beetje naar je toe trekken.
Gewoon je hand ertussen proppen van boven..
Idd eerst die strip en torx eruit..
Bumper is wel flexibel dus gewoon een beetje naar je toe trekken.