Arno's 316Ti //M - Nieuwe plaatjes
Re: Arno's 316ti //M
Mooi heur! Ziet er netjes uit! Vind je interieur ook erg mooi!
Ik heb een hekel aan mensen die hun zin nooit af...
Gister ff bij HL automotive langs geweest voor zwarte nieren. Man, wat een toko Ze hadden helaas geen tacho ringetjes meer op voorraad dus dat wordt ff wachten. Maar zojuist dat ding geinstalleerd en damn, wat een pasvorm Boven hou je een naad over, niet normaal. Ik kijk het eerst ff aan maar anders gewoon de originele er weer op (met gebroken clipjes ) en wellicht dat ik die dan laat spuiten.
- Roytimmerman89
- BimmerPortal Fotograaf
Dat is mooi zonde dan, maar verder wel een hele mooie compact!
Haha idd, was bang dat ik het vermogen ook zou gaan missen maar de auto gaat rap genoeg! Daarnaast ben ik wel gewend toeren te maken (Honda y0).
Voor de PFL heeft BMW geen Performance nieren jammer genoeg.
Jep, anders had ik die ook zeker gekocht. Maar helaas, enkel alleen voor fl modellen idd. Nja, achteraf valt het wel mee. Ik heb het zonet nog ff bekeken. Ik moet alleen de linker nier nog wat beter zien te passen.
Re: Arno's 316ti //M - New stuff P3
Nieuwe zwarte OEM lugnuts, verlichte M-pook, titan tacho's en een M-sleutelhangertje. Morgen zal ik de boel ff inbouwen. Ben dan ook van plan de kapjes van de slotbouten zwart te spuiten en zwarte ventiel dopjes te scoren om de boel af te maken . Hoop tevens dat ik morgen mijn OEM uitlaatsierstuk binnenkrijg, kan die er ook gelijk onder!
Eerstvolgende zal zijn een nieuwe (aftermarket, haters gonna hate ) headunit klapscherm van Pioneer met een centraal radioplaatje. Mss dat ik er dan ook gelijk climate control bijneem. Daarna ben ik nog van plan om een OEM aut. dimmende binnenspiegel (zonder led) te scoren samen met blauw spiegelglas voor de buitenste spiegels en dat moet dan eerst wel voldoende zijn
Re: Arno's 316Ti //M - New stuff P4
Ziet er goed uit!
Mooie sleutelhanger ook...heb 'm zelf ook
Mooie sleutelhanger ook...heb 'm zelf ook
Thx! Zal de auto van het weekend ook ff poetsen dus zal dan nieuwe pics schieten.
Coole mods, heb je door die verlichte M-pook je huidige short shift over? In dat geval heb ik wel interesse
Blauw spiegelglas is ook al binnen. Vanmiddag ff langs die gast van BMW Products geweest in Nijkerk, echt een top vent. Mooi wagenpark heeft ie ook (gehad) en zn prijzen zijn ook aardig scherp Was nu maar €25,- per glas kwijt terwijl ze bij de dealert voor 90 euries weggaan
Radio ook al besteld