Ehh, dus wel een piepje bij 3 graden boven nul, afgelopen week toevallig in de auto toen de 3 graden grens bereikt werd. Vind het niet echt storend maar kijk wel meteen op mn dash. of er geen ander probleem is.R1150GS schreef:Bij mij geen PIEPjes, alleen de weergave op het display.
Beep als het buiten kouder dan 3.0°C is
Re: Beep als het buiten kouder dan 3.0°C is
Voor de geïnteresseerden: ik zal binnenkort met m'n scanner eens kijken of het mogelijk is om het piepje uit te zetten en automatisch de achterruit verwarming te laten aanspringen
.

Laat maar weten of het lukt. ik ben ook wel lui genoeg om niet zelf de achterruitverwarming in te schakelen 

-- Houdoe wanne --
Van dat piepje weet ik bijna zeker dat het kan, volgens mij heb ik dat laatst al gedaan. Al moet ik natuurlijk nog even wachten met testen 
En die achterruitverwarming is puur comfort inderdaad, maar als het kan...

En die achterruitverwarming is puur comfort inderdaad, maar als het kan...

kun je op de volgende meet ook meteen aanzetten dat mijn knipperlichten ook ff knipperen als ik mijn auto open met de ab? weet ik tenminste zeker dat ie open is gegaan en zie ik het ook sneller als ik m per ongeluk open
-- Houdoe wanne --
Dat had je vorige week moeten vragen
Toen had ik de scanner en de laptop in de auto liggen!
Maar geen probleem, dat heb ik bij mezelf laatst ook aan gezet. Is wel prettig. Ik moet even wat andere zaken afwachten, maar misschien dat ik er op de winterwielenmeet wel bij ben (met 15" steelies en wieldoppen
). Kun je daarop wachten? 

Maar geen probleem, dat heb ik bij mezelf laatst ook aan gezet. Is wel prettig. Ik moet even wat andere zaken afwachten, maar misschien dat ik er op de winterwielenmeet wel bij ben (met 15" steelies en wieldoppen