E60 530D ZWART ---> M Pakket
Re: E60 530D ZWART ---> M Pakket
Leuk om het project zo te kunnen volgen met Pic's.
Wordt gewaardeerd. Ziet er goed uit allemaal.
Wordt gewaardeerd. Ziet er goed uit allemaal.
Ik heb ben vandaag weer is druk bezig geweest met de M Pakket ik heb de achter bumper geplaatst hierbij de fotos en sideskirts zitten er onder eerlijk is eerlijk het lijkt niet meer echt op een BMW met al die verschillende vlakken (|
Morgen gaat hij naar de spuiter

Morgen gaat hij naar de spuiter

mooie achterbumper hoor..
geweldig stap voor stap te zien hoe je er wat moois van maakt..
geweldig stap voor stap te zien hoe je er wat moois van maakt..

Dank je !
Morgen naar de spuitert
Volgende week Uitlaatjes vandaar ook deze bumper
En de velgen plaatsen 20"
Week daarop spiegels en kofferbak lipje
Tussen door hier en daar wat kleine dingetjes
Morgen naar de spuitert
Volgende week Uitlaatjes vandaar ook deze bumper

En de velgen plaatsen 20"
Week daarop spiegels en kofferbak lipje
Tussen door hier en daar wat kleine dingetjes

Man, wat heb jij veel extra's zitten kopen..! Zo'n nav setje alleen al kost minimaal 1000 toch? Cool hoor 
Voor hoeveel laat je hem spuiten trouwens, als ik vragen mag?

Voor hoeveel laat je hem spuiten trouwens, als ik vragen mag?
Navi setje was met inruil 650 euro heb ik een prof wel gebruikt niet nieuw maar komt uit 2005 dus met MP3 ondersteuning
Spuiten kost voor mij 150 huur van de cabine en verf heb een kennis die werkt bij een auto schade bedrijf dus die heb ik effe mooi geregelt
Ik heb namelijk een flink deuk in men kofferbak waar het logo zit van bmw die haalt hij er uit en spuit de kofferbak gelijk tevens laat hij hem uit waaien dus de nieuw onderdelen spuit hij en daar de aan grensende onderdelen spuit hij dusdanig dat je geen kleur verschil ziet als er al kleur verschil in zit natuurlijk..
De velgens worden deze

20" worden het heb zelf alleen maar 18 en 19 gehad en deze bak word wel een mooi plaatje dus
Als het even mee zit ga ik ook men in het weekend men ramen blenderen achter en achter ruit kijken wat voor effect dat heeft..

Spuiten kost voor mij 150 huur van de cabine en verf heb een kennis die werkt bij een auto schade bedrijf dus die heb ik effe mooi geregelt

Ik heb namelijk een flink deuk in men kofferbak waar het logo zit van bmw die haalt hij er uit en spuit de kofferbak gelijk tevens laat hij hem uit waaien dus de nieuw onderdelen spuit hij en daar de aan grensende onderdelen spuit hij dusdanig dat je geen kleur verschil ziet als er al kleur verschil in zit natuurlijk..
De velgens worden deze
20" worden het heb zelf alleen maar 18 en 19 gehad en deze bak word wel een mooi plaatje dus
Als het even mee zit ga ik ook men in het weekend men ramen blenderen achter en achter ruit kijken wat voor effect dat heeft..
Da's geen half werk Alibali ! Je bent lekker bezig met je Beemer, leuk om het stap voor stap te zien gebeuren.
Komend weekend al spuiten en dan lekker genieten ...
Komend weekend al spuiten en dan lekker genieten ...

"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
ramen zou ik laten.
als er iets niet mooi is is het wel een half geplakte auto. achter donker voor licht doet het niet voor mij.
als er iets niet mooi is is het wel een half geplakte auto. achter donker voor licht doet het niet voor mij.
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Dark knight edition

ok dan nog zie je verschil met voor natuurlijk. of alles of niets in mijn geval.
jouw keus uiteraard
jouw keus uiteraard
Dark knight edition

Dark knight edition

hoe staat het met je tunex achterlichten?
Dark knight edition

Dark knight edition

Hey nou in het weekend dus de auto klaar met spuiten maar door familie omstandigheden heb ik in het weekend en gisteren niks kunnen doen.
Morgen gaan de velgen eronder en de uitlaat ik zal voor dit wel effe fotos maken
Morgen gaan de velgen eronder en de uitlaat ik zal voor dit wel effe fotos maken
Benieuwd naar de uitlaten en het geluid.
Dark knight edition

Dark knight edition