ja de auto heeft wat schade opgelopen helaas aan de voorkant en ja hij rijd nog, doch moet nog gerepareerd worden en al met al duurt dat heel lang en financieel gaat het en ging het ook niet best dus takes a lot of time sadly.
Maar hij komt zeker weer klaar en zo goed als ie was, of eigenlijk iets beter met voor veel nwe delen.
Prijs zal niet snel omlaag gaan, al heb ik wel geld nodig (al jaren maar nu helemaal) en moet ik wat goedkoper (al jaren maar omdat ik weinig rijd ging het wel)
Het blijft de enigste ter wereld en dus uniek, taxatie waarde 72.500,-euro enz en en das nog goedkoop als je je bedenkt dat er maar 1 van is op de wereld
only one, this is the one!
wellicht levert ie over 10<>20 jaar veel meer op? net als die oude Ford escorts mk1 als RS e.d. zelfs replica's daarvan vragen ze vanaf zo'n 50K en daar zijn er vrij veel van, voorbeelden genoeg.
Hoe je het ook wendt of keert hij is uniek niet alleen met de tuning of delen maar ook qua merk en zeldzaamheid, tis geen BMW met Hartge goodies maar een
echte af fabriek Hartge in naam en titel, but hey...onbekend maakt soms onbemind.
Ze moeten er nog mee beginnen en dan moet ik nog wat delen zoeken en laten maken dus al met al euh paar maand verder dan waar we nu zijn...
rustig aan dus, scheelt vaak weer geld, moet helaas oppassen met men centen.
Die af en toe uitjes met de Hartge Z3 moet ik dus missen...en kom dus nu helemaal de deur niet uit
achja, wat anderen soms wel niet denken...helaas.
ik ben voor hen wat zij van me denken, helaas nog nooit iemand ontmoet die het de eerste keer of keren goed had
maar kan ik me ook wel wat bij voorstellen, valt ook niet mee doch is wel kwetsend soms als je het hele verhaal zou kennen.
but hey we are here to talk about cars
thanks for the support.