Kevin en zijn 330i Executive. Topic afstoffen.
Re: Kevin stelt zich voor. BMW gekocht! Verzekering rond!
Mooi dat het gelukt is!
Wacht je foto's van je nieuwe aanwinst af :~
Wacht je foto's van je nieuwe aanwinst af :~
BMW E46 320Ci Coupé -> BMW E46 M3 Coupé
Mooi dat het is gelukt, maar ik zou wel de polisvoorwaarden van die Budgio polis eens goed doornemen. Bij ruitschade € 250,- eigen risico!!! Wellicht heb je dat soort dingen bij de andere accepterende maatschappijen niet.
Op zich redelijk logisch dat je dit soort voorwaarden tegenkomt. Uiteindelijk moet het geld van de verzekeraars ergens vandaan komen. Zij verzekeren jou wel, alleen tegen 'meer' eigen kosten bij schade.
Grt, René
Grt, René
Precies!
Vergeet vooral geen foto's te plaatsen Kevin
Vergeet vooral geen foto's te plaatsen Kevin

Mooi te horen dat het allemal is gelukt!!
Alleen op de link in de eerste pagina zijn de ramen van je auto aan de binnenkant nat van het condens.... check wel even het folie onder je deurpanelen of deze niet lek zijn....
Veeel rijplezier alvast!!
Alleen op de link in de eerste pagina zijn de ramen van je auto aan de binnenkant nat van het condens.... check wel even het folie onder je deurpanelen of deze niet lek zijn....
Veeel rijplezier alvast!!
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Het viel mij toen inderdaad ook op bij de foto's. Echter heb ik de auto nu gister opgehaald, en tot dusver nergens last van. Mocht er na een regenbui condens van binnen aanwezig zijn, zal ik ook zeker de deurpanelen demonteren. Bedankt voor het advies.
Laatst gewijzigd door Gast op 13 feb 2011, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
BMW E46 330i
Re: Kevin stelt zich voor. BMW 330i sedan.
Nou mensen, gisteren de auto opgehaald! Het rijd voortreffelijk het regende weliswaar aardig, maar kwam toen tot de ontdekking, dat de auto ook een regensensor heeft! Tevens ook een automatisch dimmende binnenspiegel, kwam ik vannacht achter.
Echt ik ben er zo blij mee! Invoegen op de snelweg geen enkel probleem, echt voortreffelijke trekkracht, hij blijft maar gaan! Snelweg 120, in zijn 5, gas geven, en zelfs dan makkelijk inhalen!
Foto's komen deze week, de auto is nou alweer wat vies, en wil morgen op het werk eerst een reclameloos achterplaathouder monteren.
Nu las ik op het forum over de zomerwielenmeeting in de meern, ik zal hier zeker aanwezig zijn!
Echt ik ben er zo blij mee! Invoegen op de snelweg geen enkel probleem, echt voortreffelijke trekkracht, hij blijft maar gaan! Snelweg 120, in zijn 5, gas geven, en zelfs dan makkelijk inhalen!
Foto's komen deze week, de auto is nou alweer wat vies, en wil morgen op het werk eerst een reclameloos achterplaathouder monteren.
Nu las ik op het forum over de zomerwielenmeeting in de meern, ik zal hier zeker aanwezig zijn!
BMW E46 330i
Re: Kevin stelt zich voor. BMW 330i sedan.
Nou vandaag wou ik de achterkentekenplaathouder met reclame vervangen, voor een zonder. Heb veel meegemaakt, maar nog niet dat een bedrijf kentekenplaten vastkit met ruitenkit in een houder. Eindresultaat, zulke verbogen platen, dat ik maar gelijk luxe platen heb besteld. Ach stond toch in de planning.
Vanavond 3 foto's geschoten voor jullie, helaas werd het al wat donker.

Ook gelijk maar een literflesje Castrol Edge 5W30 gekocht. Longlife BMW norm. In de middagpauze even de bimmer gepeild, die lust wel een slokje.
Vanavond 3 foto's geschoten voor jullie, helaas werd het al wat donker.

Ook gelijk maar een literflesje Castrol Edge 5W30 gekocht. Longlife BMW norm. In de middagpauze even de bimmer gepeild, die lust wel een slokje.
BMW E46 330i
Re: Kevin stelt zich voor. BMW 330i sedan. Foto's pagina 3.
Zo hey prachtige wagen
De M54 3.0 staat er idd om bekend wel een slokje olie extra te lusten.
Hou het goed in de gaten zou ik zeggen.

De M54 3.0 staat er idd om bekend wel een slokje olie extra te lusten.
Hou het goed in de gaten zou ik zeggen.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Absoluut, goed voor het beessie zorgen he! Ben jij ook op de meeting van 10 april, bofkont?
BMW E46 330i
-
Mooie wagen!
trekhaak afneembaar?
trekhaak afneembaar?
Geen afneembare kogel Ronnie. Wel wil ik hem demonteren. Heb de trekhaak toch niet nodig, en vind het geen gezicht.
BMW E46 330i
Super mooie wagen! Lijkt mij nu ook zo heerlijk, zo'n 330i. Alleen is het voorlopig nog even ver in de toekomst... 

Erg mooie bimmer!
Zou zelf wel m'n wielen even opnieuw laten balanceren, en dan met plaklood aan de buitenzijde ipv slaglood, staat niet zo heel mooi!
Heb je ook foto's van t interieur?
Zou zelf wel m'n wielen even opnieuw laten balanceren, en dan met plaklood aan de buitenzijde ipv slaglood, staat niet zo heel mooi!
Heb je ook foto's van t interieur?
mooie wagen man!!!
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM