LCI imitaties
Re: LCI imitaties
Mijn LCI immitaties geeft op de boordcomputer te kennen.. dan de rechterachterlicht is uitgevallen...??
Maar hij brand gewoon...??
Enig idee hoe dit opgelost kan worden...?
Dank
E.
Maar hij brand gewoon...??
Enig idee hoe dit opgelost kan worden...?
Dank
E.
kijk is naar de lampen wat erin zitten die kunnen ook wel kapot zijn.
BMW Bayerische Motoren Werke
Als ik niet op de rem trap, branden alle "lampen" op minimale sterkte mee. Ik heb helaas nog niet kunnen testen of ze vol branden als ik op de rem trap. Maar aangezien dat ze branden... Zou dat het probleem toch niet hoeven zijn?
- lekkerwijf1
Je kunt evt de lampcontrole uitzetten via de obd poort
Ik meot eerlijk zeggen ik van de imi LCI naar de orginele lci ben gegaan. Maar dat ik nou zeg wat en super groot verschil.... Overdag zieje de orginele lci ook amper.
Enige grote verschil zijn de kosten en dat de lichtstaafjes iets verder naar de zijkant doorlopen. Verder vind ik de imitaties zeker zijn prijs waard en geen gelul met programmeren en kabels gewoon plug en play
Ik meot eerlijk zeggen ik van de imi LCI naar de orginele lci ben gegaan. Maar dat ik nou zeg wat en super groot verschil.... Overdag zieje de orginele lci ook amper.
Enige grote verschil zijn de kosten en dat de lichtstaafjes iets verder naar de zijkant doorlopen. Verder vind ik de imitaties zeker zijn prijs waard en geen gelul met programmeren en kabels gewoon plug en play
sorry, foutje 

1990 Audi 90 2.3 20V > 1993 Toyota Corolla 1.6 16V > 1995 VW Golf 2 1.6D >1998 Audi 80 Avant 1.9 Tdi > 2002 Audi A6 Avant 1.9 Tdi > 2007 Audi A4 Avant 1.9Tdi >2011 BMW 520D E61 >2022 BMW F11 520D
hi lekker wijf.. uitzetten via de obd poort? bedoel je ' uitzetten via het programmeren' ?
tnx
E.
tnx
E.
- lekkerwijf1
Uitzetten via het pogrammeren.
De lampencontrole uitzetten is een optie.
Kan ook zijn dat er een weerstandje doorgebrand is die op de achterkant van de lampen zit geschroefd.
Overigens sorry voor de late reactie omtrent het lenen van je achterlichten.
Top dat het evt zo geregeld kon worden maar het was niet meer nodig.
De lampencontrole uitzetten is een optie.
Kan ook zijn dat er een weerstandje doorgebrand is die op de achterkant van de lampen zit geschroefd.
Overigens sorry voor de late reactie omtrent het lenen van je achterlichten.
Top dat het evt zo geregeld kon worden maar het was niet meer nodig.

-
Heb mijn imitatie verkocht.
Vond het in het begin wel leuk maar daarna toch beetje kidserig.
Pasvorm was ik ook niet helemaal tevreden over.
Even verder kijken voor oem achterlichten
Vond het in het begin wel leuk maar daarna toch beetje kidserig.
Pasvorm was ik ook niet helemaal tevreden over.
Even verder kijken voor oem achterlichten
@ lekkerwijf1 :
geen probleem, daar is dit forum voor
Helaas is het geen weerstandje... soms geeft mijn boordcomputer, dagen de melding niet.. en daarna dagen weer wel..
Dus dan maar "uitprogrammeren" .Het is super irri.. als je start en er gaan lampjes branden die helemaal niet horen te branden!
E.
geen probleem, daar is dit forum voor

Helaas is het geen weerstandje... soms geeft mijn boordcomputer, dagen de melding niet.. en daarna dagen weer wel..
Dus dan maar "uitprogrammeren" .Het is super irri.. als je start en er gaan lampjes branden die helemaal niet horen te branden!

E.
Oh, bedankt Dess...Dess schreef:Alleen voor de e61 zijn die lichtstrepen zeer slecht te zien en de lichtstrepen in je kofferklep zijn nep. Ik heb ze nl. ook.

1990 Audi 90 2.3 20V > 1993 Toyota Corolla 1.6 16V > 1995 VW Golf 2 1.6D >1998 Audi 80 Avant 1.9 Tdi > 2002 Audi A6 Avant 1.9 Tdi > 2007 Audi A4 Avant 1.9Tdi >2011 BMW 520D E61 >2022 BMW F11 520D
Iemand ervaring met deze?
http://www.carfantasy.nl/serie-e60e61/m ... 4b5c249017" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben dus nog steeds op zoek naar lci achterlichten, en vind de originele toch te duur.
Voor E60 is er duidelijke keuze en goede kwaliteit, voor E61 echter blijkt dat heel wat moeilijker te zijn ivm de lichten op het kofferbakgedeelte die meestal niet led zijn.Deze worden namelijk al afgeraden omdat de strepen niet zouden doorlopen.
http://www.hlautomotive.com/index.php/n ... 04-09.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carfantasy.nl/serie-e60e61/m ... 4b5c249017" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben dus nog steeds op zoek naar lci achterlichten, en vind de originele toch te duur.
Voor E60 is er duidelijke keuze en goede kwaliteit, voor E61 echter blijkt dat heel wat moeilijker te zijn ivm de lichten op het kofferbakgedeelte die meestal niet led zijn.Deze worden namelijk al afgeraden omdat de strepen niet zouden doorlopen.
http://www.hlautomotive.com/index.php/n ... 04-09.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Beste BMW rijders,
Heeft iemand nog een kopie van aankoopbon ???
LCI imitatie achterlichten die gekocht is bij HL Automotive in Ede ???
Want mijn kennis heeft een defecte led die niet meer werkt en hij kan de aankoopbon nergens meer vinden !
Een kopie is voldoende als je die via mijn email kan verzenden !
Als je ons hiermee blij kan maken dan zijn we zeer dankbaar
Heeft iemand nog een kopie van aankoopbon ???
LCI imitatie achterlichten die gekocht is bij HL Automotive in Ede ???
Want mijn kennis heeft een defecte led die niet meer werkt en hij kan de aankoopbon nergens meer vinden !
Een kopie is voldoende als je die via mijn email kan verzenden !
Als je ons hiermee blij kan maken dan zijn we zeer dankbaar

BMW Bayerische Motoren Werke
Ik ga me nu toch eindelijk de LCI imitaties aanschaffen maar ga voor after-market. Heeft iemand ervaring met imitatie LED achterlichten op een E61 ivm storingen. Wil ze graag plaatsen zonder achteraf een gedoe van aanpassingen omdat de boordcomputer zou melden dat er iets mis is.
Welke achterlichten gaan erop??? De mijne zijn imitaties, ik heb inmiddels 2 doorgebrande printplaten in de achterlichten, dit was begonnen met 1-tje en dat was te zien aan de achterlichten zelf de ene brande feller dan de andere dus toen gaan zoeken naar het probleem en kort erna ging de andere stuk toen had ik 2 zwakke achterlichten, Maaaaar ik heb geen last van foutmeldingen op de boordcomputer...
Probleem opgelost door de printplaten te omzeilen.

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
Das wel mooi dat de imitaties zichzelf herstellen door de printplaatje door te laten branden
Daarna wel lastig als je ooit originele lampen erin wilt.

Daarna wel lastig als je ooit originele lampen erin wilt.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!