530d Titangrau
- The Shrike
Re: 530d Titangrau
Nee hoor tazran titangrau is veul mooier. Beter nog is titangrau 2 ( geen idee wat het verschil is dus ik moet een keer langskomen op eentreffen) 

@frank535
Grapjas
Gelukkig zijn hier ook nog mensen met smaak hé Shrike
Wel übervet trouwens die xdrive. Jammer alleen dat de auto dan gelijk weer 100 kg zwaarder is (alsof je dat met mijn gewicht nog merkt
) Wilde eerst dolgraag een xdrive hebben. Deze zijn echter nauwelijks te vinden in Nederland.

Gelukkig zijn hier ook nog mensen met smaak hé Shrike

Wel übervet trouwens die xdrive. Jammer alleen dat de auto dan gelijk weer 100 kg zwaarder is (alsof je dat met mijn gewicht nog merkt

De wegligging van 4wd is fantastisch. Niet zo nerveus op nat wegdek als achterwielaandrijving. Mijn zwager heeft een quattro. En dat ligt als een huis op de weg. Niet dat dat bij mij niet zo is trouwens.
ja joh ik weet het...ik heb een jaguar 4x4 gehad en een 3000gt 4x4, maar op een of andere manier ben ik toch voorstander van
achterwiel aandrijving...
achterwiel aandrijving...
Ook leuke auto's...........
4*4 vreet toch wat vermogen van je motorblok op, dus daarom heb ik toch ook liever 2 wiel aangedreven uitvoering.

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
4 x 4 is zeker mooi, ik was ooit bijna gevallen voor een Audi RS6 totdat ik hoorde wat een revisie van de aandrijving kostte; daar koop je een leuke kleine auto van. En dan dacht ik nog - hoe vaak gebeurt dat nou ? Maar als je op RS4/RS6 forums leest dan is die kans redelijk groot.
Maar voor de fanatieke wintersporter heeft het zeker flinke voordelen boven achterwielaandrijving !
Maar voor de fanatieke wintersporter heeft het zeker flinke voordelen boven achterwielaandrijving !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Nou vraag ik je....
Vandaag naar nurnburgring geweest. Leuke dag gehad. Ben ik bijna thuis:
Zakt het vermogen helemaal weg en krijg ik volgende melding: General electronic failure! You vannot continue your journey. Contact the nearest dealer. Alle alarmlichtjes gingen branden. Ping Ping Ping Dials up en down.
Pfff. Gauw gestopt en ANWB gebeld. Hij uitlezen: Noppes Nada Ziltch. Daarna met ANWB achter me gaan rijden. Wat denk je? Niets aan het handje............
Snap der geen ene ruk van!
Iemand tips? Ik ga over twee weken met de auto naar Italie en wil niet onderweg allemaal rare problemen.
Vandaag naar nurnburgring geweest. Leuke dag gehad. Ben ik bijna thuis:
Zakt het vermogen helemaal weg en krijg ik volgende melding: General electronic failure! You vannot continue your journey. Contact the nearest dealer. Alle alarmlichtjes gingen branden. Ping Ping Ping Dials up en down.
Pfff. Gauw gestopt en ANWB gebeld. Hij uitlezen: Noppes Nada Ziltch. Daarna met ANWB achter me gaan rijden. Wat denk je? Niets aan het handje............

Iemand tips? Ik ga over twee weken met de auto naar Italie en wil niet onderweg allemaal rare problemen.
Ik zal toch voor de zekerheid langs de dealer rijden om de auto uit te laten lezen, het lijkt mij dat deze melding nog in je storings geheugen moet staan.
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Bij de dealert geweest en inmiddels gerepareerd.
Wat bleek: Verstopte afvoerslangetjes van het panoramadak hebben alle electronica vakkundig vernietigd. Alles was naar de knoppen. Uiteindelijk kreeg de compressor ook nog kortsluiting. Dus die deed het ook niet meer. Totale schade (excl herstel dak): 2700 euries. Daar ging mijn vakantiegeld.
Wat bleek: Verstopte afvoerslangetjes van het panoramadak hebben alle electronica vakkundig vernietigd. Alles was naar de knoppen. Uiteindelijk kreeg de compressor ook nog kortsluiting. Dus die deed het ook niet meer. Totale schade (excl herstel dak): 2700 euries. Daar ging mijn vakantiegeld.

Damn! Dat is echt absurd.. Wat een bedragen zie ik voorbij komen bij reparaties door Dealers.
ah da's echt klote man....
ik ken het gevoel....
maar als het rijdt....voel je je weer helemaal lekker..
ik ken het gevoel....
maar als het rijdt....voel je je weer helemaal lekker..
moet nog wel even emotioneel herstellen. Het genot van een BMW wordt toch een stuk minder zo.
Tja, je kan 't altijd weer relativeren; had je geen panormaschuifdak gehad, zou je nergens last van gehad hebben. Helpt voor mij altijd