Kleur is echt mooi

Nadeel van die facelift knippers is dat je dan nieuwe spatborden moet kopen, en met een auto van middenjaren 90 is dat kans op kleurverschil best aanwezig (want lak van 15 jaar oud verkleurd altijd toch heeel iets op zo'n vlak paneel) en dat is zonde van zo'n dikke bak..''en facelift maken of niet , daar ben ik niet uit en als ik er een facelift grill inplaats dan zal ik de facelift zijpinkers ook plaatsen en de orginele onderdelen ook bijhouden zodat ik hem altijd terug orgineel kan zetten.''
Golf 2 waar vaak dikkere bumpers opzitten terwijl het een oud-type is zie ik anders erg vaak om maar een voorbeeld te noemen.MParallel schreef:Atlas: je maakt een grapje hoop ik? Zo'n mooie nette M3 sedan in originele staat en dan er een facelift grill opplakken?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie ook nooit mensen met een Mazda, Renaul, e.d. of zo hun auto "opwaarderen" met facelift delen, maar bij BMW altijd wel?
thanx , er zouden maar 800stuks gemaakt zijn van de e36BMWBoii schreef: Nadeel van die facelift knippers is dat je dan nieuwe spatborden moet kopen, en met een auto van middenjaren 90 is dat kans op kleurverschil best aanwezig (want lak van 15 jaar oud verkleurd altijd toch heeel iets op zo'n vlak paneel) en dat is zonde van zo'n dikke bak..
Die kleur is wel apart trouwens, heeft wel wat -ookal is het op de foto's beetje moeilijk te zien ivm donkere garage-
Dat lijkt me een heel goed plan! Een originele wagen moet je niet 'verprutsen'. Juist zo'n prefacelift vind ik dan mooi!Dan zal het gewoon een dikke pre facelift worden
Pak je wel het slechtste voorbeeld. De Golf is de meest verbouwde auto ter wereld zo'n beetje.BMWBoii schreef:...Golf 2 waar vaak dikkere bumpers opzitten terwijl het een oud-type is zie ik anders erg vaak om maar een voorbeeld te noemen.
Nee, klopt. Mensen met een mazda of renault plakken er altijd of lelijke bumpers of bmw onderdelen (m3 spiegels) opMParallel schreef:Atlas: je maakt een grapje hoop ik? Zo'n mooie nette M3 sedan in originele staat en dan er een facelift grill opplakken?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie ook nooit mensen met een Mazda, Renaul, e.d. of zo hun auto "opwaarderen" met facelift delen, maar bij BMW altijd wel?