E36 328i Coupe
Re: E36 328i Coupé (Update: foto's pag. 2)
Mooie coupe, ik ken toevallig de oude eigenaar. Je hebt hem zeker in Boornbergum gekocht klopt dat?
Helemaal correct. Die jongen heeft nu een E46.
Laatst gewijzigd door Gast op 05 sep 2011, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
330d
Badass met die zwarte velgen!
Welkom hier en strakke coupé!! Setje M skirts en M achterbumper maken het plaatje compleet!
Even een korte maar belangrijke update: de jaarlijkse APK keuring!
Heb gisteren nieuwe voorbanden laten monteren, want die waren harstikke scheef afgesleten. Heel snel dus even een afspraak maken voor het uitlijnen.
Verder was ik erg bang voor de viergasmeting zoals eerder gezegd, ik heb er namelijk géén katalysator onder zitten. De eigenaar van het bedrijf vertelde mij echter dat na het schoonmaken van het gasklephuis en na een rondje flink warmrijden (snap ik haha) hij nèt op het randje van goedkeuren zat.
Conclusie: Ik kan weer knallen tot 15 september 2012 zonder me zorgen te moeten maken over de APK!!
Heb gisteren nieuwe voorbanden laten monteren, want die waren harstikke scheef afgesleten. Heel snel dus even een afspraak maken voor het uitlijnen.
Verder was ik erg bang voor de viergasmeting zoals eerder gezegd, ik heb er namelijk géén katalysator onder zitten. De eigenaar van het bedrijf vertelde mij echter dat na het schoonmaken van het gasklephuis en na een rondje flink warmrijden (snap ik haha) hij nèt op het randje van goedkeuren zat.
Conclusie: Ik kan weer knallen tot 15 september 2012 zonder me zorgen te moeten maken over de APK!!
330d
Re: E36 328i Coupé (Update: APK pag. 3)
Kijk , dat is goed nieuws! zo door de apk dus 

-
Re: E36 328i Coupé (Update: APK pag. 3)
he mang je hebt een mooie bempie ga zo door 

Re: E36 328i Coupé
Gisteren was het stralend weer oftewel toeren! Vond dit wel een vette foto:

330d
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Serieus?
Is op het dak van een parkeergarage in Almere..
Bedankt voor de complimenten!
Is op het dak van een parkeergarage in Almere..
Bedankt voor de complimenten!
330d
Welkom!
Ziet er heel erg netjes uit!
Ik vind het black on black wel mooi, wel ff je pookknop vervangen en de hoedenplank zwart maken(zijn (textiel?)spuitbussen voor.
Veel plezier met je auto!
Gr Mattijs
Ziet er heel erg netjes uit!

Ik vind het black on black wel mooi, wel ff je pookknop vervangen en de hoedenplank zwart maken(zijn (textiel?)spuitbussen voor.
Veel plezier met je auto!
Gr Mattijs
Live your life sideways
Nu je het zegt, lijkt wel beetje op een foto die in de bmw folder stond van de e38 (uit mn hoofd)eens in een BMW boekje/brochure gezien
Hee vette bimmer, zwarte velgen staan ook dik!
Heb je een kat-vervanger of gewoon een buis er tussen gelast?
Kheb er ook wel eens over nagedacht om er een kat-vervanger tussen te gooien, maar ben bang dat het een grote herrie word haha.
Jij heb het in combinatie met Hartge en ik heb een Eisenmann dusja het geluid is natuurlijk machtig!
Heb je geen soundcheck?
Edit:
Ik lees nu dat je er een supersprint middenpijp tussen heb, dan zal het geluid zeker mooi zijn ja haha
Heb je een kat-vervanger of gewoon een buis er tussen gelast?
Kheb er ook wel eens over nagedacht om er een kat-vervanger tussen te gooien, maar ben bang dat het een grote herrie word haha.
Jij heb het in combinatie met Hartge en ik heb een Eisenmann dusja het geluid is natuurlijk machtig!

Heb je geen soundcheck?

Edit:
Ik lees nu dat je er een supersprint middenpijp tussen heb, dan zal het geluid zeker mooi zijn ja haha

E36 328i Coupé M '98
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
Bedankt voor het compliment!
Bij mij is de kat verwijdert, er is gewoon een stuk pijp tussen gemaakt. Ik heb zelf geen filmpje van het geluid maar dit is van de vorige eigenaar:
http://www.youtube.com/watch?v=eu-aGrq7_QU
In welke regio ben je woonachtig? Zou weleens een Eisenmann in het echt willen horen!
Bij mij is de kat verwijdert, er is gewoon een stuk pijp tussen gemaakt. Ik heb zelf geen filmpje van het geluid maar dit is van de vorige eigenaar:
http://www.youtube.com/watch?v=eu-aGrq7_QU
In welke regio ben je woonachtig? Zou weleens een Eisenmann in het echt willen horen!
330d