Ja, die motor.., heerlijk! Hele auto vind ik 1 groot feest trouwens
Gisteren het bestelde reservewiel geplaatst (voelt toch wat lekkerder dan zo'n nood spuitbusje)
OEM winter voormatten liggen ook gereed in de kofferbak.
Nieren worden zijdeglans zwart heb ik besloten (vandaag naar de spuiter gebracht)
Morgen komt de DSI en de TV vrijschakeling er in.
Vanavond een houder/oplader voor de telefoon geplaatst (HTC sensation), op het dash naast de startknop.
Viel niet mee om een mooie functionele houder te vinden voor die plek maar tis toch gelukt.
Ik haat die zuignap dingen op m'n voorruit, dat wou ik dus absoluut niet.
Meteen een 32gig kaartje in de foon gezet en volgestampt met films en mp3.
Kan nu m'n mobieltje supermakkelijk bedienen en alle audio wordt gestreamed via bluetooth naar de CCC.
Geluid is super en de HTC heeft een lekker groot display dus filmpje kijken gaat best (voor de passagier dan he)
En als de telefoon gaat dan neemt de BMW bluetooth het over, telefoon ophangen en hup de audio streamed weer verder.
Uiteraard onderbreekt de navi ook netjes de audio tijdens stemberichten.
Mooie techniek en 2 minuten inbouw.
Enigste kabel die er nu in het zicht zit is het krul laadsnoertje van de telefoonhouder naar de sigarettenaansteker, maar die gaat ook nog verdwijnen en dan is het helemaal strak.
Owja, ik heb vanmiddag mijn bestelde nieuwe pookknop laten monteren bij de BMW garage, gewoon OEM maar dan met de sierstrip in de kleur van mijn velgen. Just a finishing touch....
En wat zijn die Vredestijn winterbandjes lekker stil vergeleken bij de Conti zomerbanden zeg (beide sets zijn in precies dezelfde maatvoering).