Kenny E93 335i back to oem...
Re: Kenny 335i E93 opgehaald
zou kunnen was een dealer van 6 verschillende merken
einmal ein BMW ist immer ein BMW
ik zou het eerlijk gezegd niet weten maarja who cares
Het geluid is heerlijk en het fimpje is van een sedan, die zijn iets beschaafder qua geluid dan een E92/3. 2e hands PPtjes staan op het E90 forum altijd maar zeer kort te koop...Kenny schreef:@inc71 dat geluid is echt kikke he ! ik bestel ze over een maandje of 2 pas rijd er nu tog bijna niet mee met dit weer. of jij moet nog een goede 2dehans weten op e90forum ...? die nog netjes is anders bestel ik gewoon een nieuwe.
ok en waar licht de prijs dan ongeveer voor 2dehans pptjes ? jij ben tog de eigenaar van het e90forum zou je me geen pm kunnen sturen zodra er een te koop staat of in de verkoop komt....?
Hèhè eindelijk morgen wat tijd om hem lekker te verwennen zo lang het weer het toelaat.
En meteen een goede shoot maken. Want die zou ik al een tijd geleden online zetten. (slecht weer+geen tijd)
En meteen een goede shoot maken. Want die zou ik al een tijd geleden online zetten. (slecht weer+geen tijd)
Re: Kenny 335i E93
Ben zeer benieuwd naar de shoot! Zat er al een tijdje op te wachtten.
BMW E46 330i
zo vandaag lekker gewassen hier en daar wat gepolijst. grondige polijstbeurt over een maandje of 2.
de langverwachte foto's
kap open !
interieur
de langverwachte foto's
kap open !
interieur
Wat een schatje!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Re: Kenny 335i E93 FOTO'S
Heerlijk hoor!!! Een dikke motor, die je goed gaat horen in de zomer met de kap open!! Met die 19'' performance eronder zal die helemaaaaal
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Re: Kenny 335i E93 FOTO'S
Heeerlijke wagen zeg,Genot om mee rond te karren! Staat nog meer mooi spul op de oprit