330CI van maico - UPDATE 02/11/08
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: 330CI van maico - UPDATE 20/10/08
Tja, kan er zo natuurlijk niet veel van zien he?
Maar, die lichtbalk onder de auto is niet mijn smaak.
Maar, die lichtbalk onder de auto is niet mijn smaak.
Tja ... Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden .. Beetje hoog tuning gehalte
..

respect!
er zijn weinig e46 eigenaren die dit doen
al zou ik het zelf niet onder me auto durven schroeven.. 

//.00.-// > /.-////.-///.-
Hoog fast and the furious gehalte, kan best leuk zijn maar in mijn ogen niet voor de e46, sorry 

Ik vind het niet mooi, maar zoals bij zakjes drop...smaken verschillen!
Hoevaak gaan die zakjes drop nog voorbij komen?farl schreef:Ik vind het niet mooi, maar zoals bij zakjes drop...smaken verschillen!

Maar ben het helemaal met je eens, verschrikkelijk

Tja, het is een soort trademark hè!Mike schreef:Hoevaak gaan die zakjes drop nog voorbij komen?farl schreef:Ik vind het niet mooi, maar zoals bij zakjes drop...smaken verschillen!![]()
Maar ben het helemaal met je eens, verschrikkelijk

Maar het is wel zo ...
Ik heb dan ook leds, maar dan als AE .. En dat zullen sommige ook niks vinden .. Smaken verschillen nou eenmaal ..
Ik heb dan ook leds, maar dan als AE .. En dat zullen sommige ook niks vinden .. Smaken verschillen nou eenmaal ..
Zelf vind ik Leds niet zo spectaculair, ook niet op een Audi of Porsche... Vind het wel tof dat je er mee experimenteert... Heb wel waarderen voor mensen die buiten de gebaande paden gaan met styling 

Tip voor Farl: Er schijnen ook dropjes te zijn die "steekpenningen"heten. ok, ok, ok. nu weerfarl schreef:Ik vind het niet mooi, maar zoals bij zakjes drop...smaken verschillen!

- marcovandaar
Het is niet iets wat ik zou doen. en nu vind ik het ook nog niet zo mooi, want de rest is nog gewoon halogeen zegmaar.
Het zou mooier geheel zijn als je van binnen ook je interieur verlichting in xenon look, en je koplampen zoals je al aan gaf.
ik heb zelf dus ook mijn interieur verlichting geupgrade naar xenon look zegmaar, en mijn kenteken verlichting is nu ook led!
ben nu bezig met angeleys en oem xenon.
Maar ik denk als het allemaal een beetje in verhouding komt dat het dan wel redelijk mooi is.
Het zou mooier geheel zijn als je van binnen ook je interieur verlichting in xenon look, en je koplampen zoals je al aan gaf.
ik heb zelf dus ook mijn interieur verlichting geupgrade naar xenon look zegmaar, en mijn kenteken verlichting is nu ook led!
Maar ik denk als het allemaal een beetje in verhouding komt dat het dan wel redelijk mooi is.
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Helemaal mee eens, het kan mooi staan maar alleen als het hele totaalplaatje af is. en zeker die lambodeuren gaan erg vet staan bij je coupe! vergeet de velgen dan ook niet, paar dikke chromen Lexani velgenmarcovandaar schreef:Het is niet iets wat ik zou doen. en nu vind ik het ook nog niet zo mooi, want de rest is nog gewoon halogeen zegmaar.

Maar in ieder geval SUC6
BM Double U
- Dutch Delight
:?
Vind het echt zonde om deze coupé zo op te bouwen. Maar idd wat jij mooi vind moet je zeker niet laten.
Vind het echt zonde om deze coupé zo op te bouwen. Maar idd wat jij mooi vind moet je zeker niet laten.

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Binnenkant wil ik ook nog gaan upgradenmarcovandaar schreef:Het is niet iets wat ik zou doen. en nu vind ik het ook nog niet zo mooi, want de rest is nog gewoon halogeen zegmaar.

En daarna beginnen aan de buitenkant,
Tja zoals velen zullen zeggen, die is gek ....
Ben ik misschien ook wel