Lijkt een stuk meer op hout dan de originele houten lijsten idd. Die zijn afgewerkt met blanke lak. En dus hoogglans.
Jouw lijsten lijken echt op hout, mooi dof!
Mooi wat geld bespaard zo, hoef je ook geen andere raamschakelaars te kopen

Dat is wel heel erg mooi gelukt zeg!! wauw, normaal ben ik niet zo'n fan van wrappen maar dit is echt mooi!Heinie_79 schreef:Kleine update, ik had 2 setjes houten sierlijsten in optie maar uiteindelijk draaide dat op niets uit, eigen schuld. Toen maar plakfolie gehaald bij de Gamma en zelf aan de gang gegaan.
Had nog nooit eerder onderdelen gewrapt en kan jullie ook niet echt uitleggen hoe je dit moet doen. Gewoon doen zou ik zeggen, mislukt een onderdeel dan begin je gewoon overnieuw.
Een paar foto's van het resultaat:
Ben er zelf erg tevreden mee, totale kosten... €4,99,- en beetje boel geduld. En fohn vd vrouw is ook wel handig!
Is dat niet standaard zo? Heb nog niet met een E46 automaat gereden, maar met de E39 en E60 was dat wel zo! Ik zie wel op de foto dat het inderdaad omgedraaid is, wel apart hahaHeinie_79 schreef: Ennn, nieuwe pook omlijsting dat ziet er nu echt niet uit. Dan gelijk het nieuwe type en draadjes verwisselen dan is opschakelen naar achter en terug schakelen naar voor zoals het hoort.