E36 320i M-Technik - 18 knops OBC
Re: E36 320i M-Technik - Meer leuks
Die sticker verpest de achterkant!!
Ik vind 'm ook niet mooi! 

Laatst gewijzigd door Rene08 op 29 dec 2012, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
ik had 'm op de achteruit geplakt, onderin ofzo dan had hij een stuk minder storend geweest!
>>>>Showroom E36's<<<<
Afgelopen weekend een cruisecontrol setje binnen gekregen,en bij de dealer een originele retrofit cruisecontrol kabelboom gescoord.
Vandaag de hele boel ingebouwd,helaas is het cruise setje uit een oud model E36,en dus zit er een verkeerde motor bij,waardoor de "gaskabel" niet in mn gasklep past,en de stekker die aan de motor hoort ook niet klopt
Volgende maand maar eens een andere stelmotor uit duitsland laten komen,dan kan ik de boel hopelijk werkend maken...
Vandaag de hele boel ingebouwd,helaas is het cruise setje uit een oud model E36,en dus zit er een verkeerde motor bij,waardoor de "gaskabel" niet in mn gasklep past,en de stekker die aan de motor hoort ook niet klopt

Volgende maand maar eens een andere stelmotor uit duitsland laten komen,dan kan ik de boel hopelijk werkend maken...
There is a Fine line between Brilliant and Insane.
Alfa 75 Imola Turbo
Alfa 156 VMR25 Madeno
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Alfa 75 Imola Turbo
Alfa 156 VMR25 Madeno
Fiat Panda 1,2 Dynamic
bale da t nie paste succes met het oplossen
Gisteren en vandaag sneeuw,dat betekend dus ook spelen in de sneeuw.
Vanavond nog even met mn collega's wezen spelen op het industrieterein hier in de buurt

Vanavond nog even met mn collega's wezen spelen op het industrieterein hier in de buurt

Alfa 75 Imola Turbo
Alfa 156 VMR25 Madeno
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Alfa 75 Imola Turbo
Alfa 156 VMR25 Madeno
Fiat Panda 1,2 Dynamic
altijd lachen!
gele mistlampen staan m dik!
gele mistlampen staan m dik!

>>>>Showroom E36's<<<<
Woensdag mn setje schokdempers uit duitsland binnen gekregen 

En vandaag een setje originele M3 GT corners

Nu alleen nog eens een keertje een GT achterspoiler scoren,maar die achterlijke duitsers durfen 400-500 of zelfs meer te vragen voor zon ding :S

En vandaag een setje originele M3 GT corners

Nu alleen nog eens een keertje een GT achterspoiler scoren,maar die achterlijke duitsers durfen 400-500 of zelfs meer te vragen voor zon ding :S
Alfa 75 Imola Turbo
Alfa 156 VMR25 Madeno
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Alfa 75 Imola Turbo
Alfa 156 VMR25 Madeno
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Re: E36 320i M-Technik - Leuke pakketjes :D
Vanmiddag samen met mn vader de bilsteins er onder gezet.
Ging allemaal reuze soepel en binnen 1,5uur waren we klaar.
Staat en rijd echt veel beter,t moet alleen nog ff zomer worden,dan kunnen de knappe wielen er ook weer onder.

Ging allemaal reuze soepel en binnen 1,5uur waren we klaar.
Staat en rijd echt veel beter,t moet alleen nog ff zomer worden,dan kunnen de knappe wielen er ook weer onder.

Alfa 75 Imola Turbo
Alfa 156 VMR25 Madeno
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Alfa 75 Imola Turbo
Alfa 156 VMR25 Madeno
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Re: E36 320i M-Technik - Verlaagd,nu met foto
Ziet er goed uit!! V.W.B. de zomerwielen: ik denk dat ik namens ons allen spreek als ik zeg dat we ons op het voorjaar verheugen!
Ik vind ook dat het tijd wordt voor knap weer hoor,ik ben heel erg benieuwd hoe het geheel eruit gaat zien op de zomerwielen(styling 22) en met de GT corners onder 

Alfa 75 Imola Turbo
Alfa 156 VMR25 Madeno
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Alfa 75 Imola Turbo
Alfa 156 VMR25 Madeno
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Haha toevallig m'n caab staat nu ook op originele styling 22's!
BTW, heb je de gt corners al gemonteerd? En bevallen ze jou? Want ik heb ze bij mij ook eronder gehad, maar ik kon letterlijk de oprit thuis niet meer af rijden. Op het diepste punt !zonder! GT-corners had ik al geen centimeter speling meer, met die corners zou ik dus zijn blijven steken. En bij mijn vriendins oprit was het nog erger, daar kwam ik soms gewoon al met de spoiler aan de grond haha!
Low is a life style haha, ik had ook een bilstein onderstelletje, reed lekker!
BTW, heb je de gt corners al gemonteerd? En bevallen ze jou? Want ik heb ze bij mij ook eronder gehad, maar ik kon letterlijk de oprit thuis niet meer af rijden. Op het diepste punt !zonder! GT-corners had ik al geen centimeter speling meer, met die corners zou ik dus zijn blijven steken. En bij mijn vriendins oprit was het nog erger, daar kwam ik soms gewoon al met de spoiler aan de grond haha!
Low is a life style haha, ik had ook een bilstein onderstelletje, reed lekker!
Ik had heel even(3 dagen) imitatie corners,voordat ik de auto verlaagde.
Bij de eerste drempel brak er uit 1 al een hoek,en toen ik 3 dagen later bij mn ouders de wijk in reed versplinterde de andere compleet.
Ik heb nu originele corners klaar liggen,die zijn veel soepeler als die chinese namaak dingen,dus dat zou een stuk beter moeten gaan.
Bij de eerste drempel brak er uit 1 al een hoek,en toen ik 3 dagen later bij mn ouders de wijk in reed versplinterde de andere compleet.
Ik heb nu originele corners klaar liggen,die zijn veel soepeler als die chinese namaak dingen,dus dat zou een stuk beter moeten gaan.
Alfa 75 Imola Turbo
Alfa 156 VMR25 Madeno
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Alfa 75 Imola Turbo
Alfa 156 VMR25 Madeno
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Ga je wel schuin over de drempels of dat niet?
Tsja als je corners versplinteren betekent het dus dat de kracht ergens heen moet, nu breekt de corner maar als je sterke corners hebt gaat de kracht dalijk naar boven en verbuigt iets anders?
Ik heb namelijk een week voor mijn aanrijding met de sedan, de mistlamp glazen kapot gereden op een drempel die zo heftig was dat ik met bumper op de grond knalde en ik voelde dat de carroserie over de grond ging. Dat was niet zo'n tof moment, en ik reed al rustig...
Dusja het is maar wat je meer waard is.
GT corners zien er wel super uit IMO, ook cool dat het oem's zijn!
Tsja als je corners versplinteren betekent het dus dat de kracht ergens heen moet, nu breekt de corner maar als je sterke corners hebt gaat de kracht dalijk naar boven en verbuigt iets anders?
Ik heb namelijk een week voor mijn aanrijding met de sedan, de mistlamp glazen kapot gereden op een drempel die zo heftig was dat ik met bumper op de grond knalde en ik voelde dat de carroserie over de grond ging. Dat was niet zo'n tof moment, en ik reed al rustig...
Dusja het is maar wat je meer waard is.
GT corners zien er wel super uit IMO, ook cool dat het oem's zijn!