Of misschien vind je die gewoon het mooiste en moet je dat gewoon doenfarl schreef:Misschien heb ik alteveel daar mijn zinnen opgezet.![]()

Of misschien vind je die gewoon het mooiste en moet je dat gewoon doenfarl schreef:Misschien heb ik alteveel daar mijn zinnen opgezet.![]()
Ja, je hebt helemaal gelijk. Wees maar niet bang, ik laat me hier niet ompraten.Griffendahl schreef:Wat Mac zegt...
Als dat de velgen zijn die je het mooist vindt moet je daar voor gaan. Dan kost het maar iets meer tijd en geld (ik kan uiteraard niet in je portemonnee kijken, dus dit is wel een beetje relatief), maar dan heb je ten minste nooit het gevoel van... Ja ik vind mijn huidige velgen mooi, maar... etc. Dat zuigt namelijk enorm op een auto waar je al zo veel geld aan besteed hebt, dat moet gewoon goed.
Als dat deze zijn, dan zeg ikChris schreef:wat vind je van breyton spirit 19'' ik vind dat zelf hele mooie velgen.. :~
Ze zijn echt TOP! Maar mij toch iets te stylish, ik vind dat op mijn auto wat meer sportiever velgen mogen, dat past beter bij de gehele uitstraling. Mijn wensen:Chris schreef:wat vind je van breyton spirit 19'' ik vind dat zelf hele mooie velgen.. :~
farl schreef:Ze zijn echt TOP! Maar mij toch iets te stylish, ik vind dat op mijn auto wat meer sportiever velgen mogen, dat past beter bij de gehele uitstraling. Mijn wensen:Chris schreef:wat vind je van breyton spirit 19'' ik vind dat zelf hele mooie velgen.. :~
- Sportieve velg
- Goede kwaliteit
- Lichtmetaal
- 18 inch
- Redelijk makkelijk schoon te houden
- Niet de hoofdprijs (maar ja RS-GT zijn dat eigenlijk wel)
Bedankt Bertus! De eerste vind ik super. Ik vind de RX toch wel het cleanst, sportief en subtiel. (h)BertusE46 schreef:Misschien zit er wat voor je bij:
OZ ultraleggerafarl schreef: Ze zijn echt TOP! Maar mij toch iets te stylish, ik vind dat op mijn auto wat meer sportiever velgen mogen, dat past beter bij de gehele uitstraling. Mijn wensen:
- Sportieve velg
- Goede kwaliteit
- Lichtmetaal
- 18 inch
- Redelijk makkelijk schoon te houden
- Niet de hoofdprijs (maar ja RS-GT zijn dat eigenlijk wel)