Tonny's e36 316i '94 Past deze velgmaat?! P4
Re: Tonny's e36 316i '94 Nwe APK!
die matten zien er inderdaad goed uit ik denk dat ik ze ook ga bestellen de pasvorm lijkt priema..
en zijn aardig wat goedkoper dan de orginele mattenset
Ik ben een tijdje geleden al mijn matten vergeten bij de wasstraat en ik kwam er 3 dagen later pas achter...
(waren ook niet helemaal mooi meer)
en zijn aardig wat goedkoper dan de orginele mattenset
Ik ben een tijdje geleden al mijn matten vergeten bij de wasstraat en ik kwam er 3 dagen later pas achter...
(waren ook niet helemaal mooi meer)

Re: Tonny's e36 316i '94 Nwe APK!
@Pappa
Haha dat is balen!
Ja het lijkt het prima kwaliteit en als die matten van mij origineel waren, zijn deze volgens mij nog dikker ook. Sowieso bij de bestuurdersmat zit ten opzichte van de oude mattenset zo'n verstevigd stuk bij je hak voor het gaspedaal.
Haha dat is balen!
Ja het lijkt het prima kwaliteit en als die matten van mij origineel waren, zijn deze volgens mij nog dikker ook. Sowieso bij de bestuurdersmat zit ten opzichte van de oude mattenset zo'n verstevigd stuk bij je hak voor het gaspedaal.
Re: Tonny's e36 316i '94 Sneeuw, driften eerste keer=]
Vannacht was er dan eindelijk wat sneeuw gevallen in Lemmer. En omdat ik daar toevallig ben, ben ik met een buurjongen maar even wezen spelen met de Bimmer! Eerste keer driften met rwd....
Zo stond hij er dan vanmorgen bij!

Hier in actie, screenshotje uit een gefilmd stuk:

Waarna het bewijs op de achterwielen wel te zien was;)

Ook een paar kleine shotjes gefilmd, die houden jullie nog te goed.
Zo stond hij er dan vanmorgen bij!

Hier in actie, screenshotje uit een gefilmd stuk:

Waarna het bewijs op de achterwielen wel te zien was;)

Ook een paar kleine shotjes gefilmd, die houden jullie nog te goed.
Sneeuwfun, altijd leuk! 

>>>>Showroom E36's<<<<
Ook nog een ongelukje die avond xD. Klinkt erger dan het is. Bochtje ging steeds lekker, totdat er gefilmd werd. Gelukkig niks stuk haha. Vervolgens wel met succes gefilmd, staat echter nog niet online.
http://youtu.be/-_14luF52MU
En zojuist deze via marktplaats gekocht. Maandag ophalen! Heb ik toch nog twee pijpjes!

Deze maand eindelijk mijn loon, wil ik een gast van marktplaats op gaan bellen met een mooie zwarte coupe hemel te koop, staat hij niet meer op marktplaats. Dus flink balen, k*t!! Vandaar bovenstaande upgrade eerst maar. Hemeltje maar weer even preventief zien vast te krijgen en speuren naar een andere.
http://youtu.be/-_14luF52MU
En zojuist deze via marktplaats gekocht. Maandag ophalen! Heb ik toch nog twee pijpjes!

Deze maand eindelijk mijn loon, wil ik een gast van marktplaats op gaan bellen met een mooie zwarte coupe hemel te koop, staat hij niet meer op marktplaats. Dus flink balen, k*t!! Vandaar bovenstaande upgrade eerst maar. Hemeltje maar weer even preventief zien vast te krijgen en speuren naar een andere.
Daar heb je geluk mee, in je filmpje. Dat had je ook best je wagen kunnen kosten.
Zet die woofer wel goed vast achterin, je wilt niet dat ie gaat rondzwerven in je achterbak.
Zet die woofer wel goed vast achterin, je wilt niet dat ie gaat rondzwerven in je achterbak.
Laatst gewijzigd door jitzzzze op 25 jan 2013, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
E36 318tds touring, montrealblau.
gelukkig dat alles goed is gegaan, altijd leuk spelen in de sneeuw, maar het blijft idd altijd uitkijken!! 

>>>>Showroom E36's<<<<
Re: Tonny's e36 316i '94 Sneeuw/drift filmpje
@Jitzee en Dreator:
Ja ik ging net iets te lang door die dag, had even wat eerder moeten stoppen! Gelukkig alles ok inderdaad
.
Hier nog een filmpje van die dag, even aan elkaar geplakt.
EDIT: Euh hij wil niet?! http://youtu.be/zKdeInHFbdo
Ja ik ging net iets te lang door die dag, had even wat eerder moeten stoppen! Gelukkig alles ok inderdaad

Hier nog een filmpje van die dag, even aan elkaar geplakt.
EDIT: Euh hij wil niet?! http://youtu.be/zKdeInHFbdo
- Maikybmw318is
Re: Tonny's e36 316i '94 Sneeuw/drift filmpje
haha grappig
leuk filmpje

leuk filmpje

[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tonny's e36 316i '94 Audio update in progress
@Dcreator, Thanks, nou weet ik ook hoe het moet!
Zo, vandaag met m'n maatje Boompie eem de subwoofer in de auto geinstalleerd. Best een geklooi nog, vergeleken met mijn vorige auto! Was lang zoeken voordat wij een ingang vonden vanaf de motorruimte het interieur in. Deze hebben wij uiteindelijk gevonden onder de accu, je moet de accu er even voor demonteren!
En toen natuurlijk de draden mooi wegwerken. De remote gesoldeerd aan het juiste draadje, en ja hoor hij is werkend!
Ook heb ik mijn speakers onder het dashboard vervangen door 13cm 3-weg Clarion speakers die ik nog had liggen van de Charade. Had gedacht dat het de oude Nokia's waren, maar het bleek 16,5cm JBL speakers te zijn. Maar zagen er niet meer uit en de ene hing ook al gewoon los.
Deze meuk de afvalbak in:

Vervangen door deze, natuurlijk zonder dat frame!

Klinkt een stuk beter. Alleen de bass overheerst nu te erg. Ook wel logisch, met maar twee speakers voor, dus gelijk maar de voorbereidingen gelegd voor speakers achter. Ik heb nog twee Clarion 16,5cm liggen, deze wil ik proberen te monteren onder de hoedenplank. Hiervoor wou ik gelijk bedrading gaan aanleggen, maar na het bestuderen van de iso-plugs van de radio, kwam ik erachter dat deze er als het goed is als ergens moesten liggen. En ja hoor, deze vond ik uiteindelijk ook, lijkt erop dat het fabrieks-af is, tie-ripje zit er nog omheen.
Vervolgens dacht ik, nu het interieur er toch al half uit ligt, kunnen we de hoedenplank ook wel weer mooi zwart gaan spuiten. En tevens moeten hier nog gaten in komen, dus uit de auto moest hij toch!
Before:

En de afters zijn in progress, zo meteen de laatste laag. Knapt mooi op! Trouwens dankzij de DIY van Verzinzelf, bedankt daarvoor! Helaas zal de hoedenplank een weekje gedemonteerd blijven. Moet nog even luchten en ik vertrek morgen weer naar Lwd om te werken.
En zo ligt het er nu bij achter in de auto, radio zit er inmiddels wel weer in!

What a mess
Wordt vervolgd!
Greets!
Zo, vandaag met m'n maatje Boompie eem de subwoofer in de auto geinstalleerd. Best een geklooi nog, vergeleken met mijn vorige auto! Was lang zoeken voordat wij een ingang vonden vanaf de motorruimte het interieur in. Deze hebben wij uiteindelijk gevonden onder de accu, je moet de accu er even voor demonteren!
En toen natuurlijk de draden mooi wegwerken. De remote gesoldeerd aan het juiste draadje, en ja hoor hij is werkend!
Ook heb ik mijn speakers onder het dashboard vervangen door 13cm 3-weg Clarion speakers die ik nog had liggen van de Charade. Had gedacht dat het de oude Nokia's waren, maar het bleek 16,5cm JBL speakers te zijn. Maar zagen er niet meer uit en de ene hing ook al gewoon los.
Deze meuk de afvalbak in:

Vervangen door deze, natuurlijk zonder dat frame!

Klinkt een stuk beter. Alleen de bass overheerst nu te erg. Ook wel logisch, met maar twee speakers voor, dus gelijk maar de voorbereidingen gelegd voor speakers achter. Ik heb nog twee Clarion 16,5cm liggen, deze wil ik proberen te monteren onder de hoedenplank. Hiervoor wou ik gelijk bedrading gaan aanleggen, maar na het bestuderen van de iso-plugs van de radio, kwam ik erachter dat deze er als het goed is als ergens moesten liggen. En ja hoor, deze vond ik uiteindelijk ook, lijkt erop dat het fabrieks-af is, tie-ripje zit er nog omheen.
Vervolgens dacht ik, nu het interieur er toch al half uit ligt, kunnen we de hoedenplank ook wel weer mooi zwart gaan spuiten. En tevens moeten hier nog gaten in komen, dus uit de auto moest hij toch!
Before:

En de afters zijn in progress, zo meteen de laatste laag. Knapt mooi op! Trouwens dankzij de DIY van Verzinzelf, bedankt daarvoor! Helaas zal de hoedenplank een weekje gedemonteerd blijven. Moet nog even luchten en ik vertrek morgen weer naar Lwd om te werken.
En zo ligt het er nu bij achter in de auto, radio zit er inmiddels wel weer in!

What a mess

Wordt vervolgd!
Greets!
ben benieuwd! geen schade aan die sneeuwheuvel overgehouden?

Hoedenplank is weer mooi zwart, was gisteren in Lemmer dus even bekeken:D. Blij als ik hem er volgende week weer in mag zetten, mn interieur ziet er niet uit zo!
Zo juist deze besteld, italian suede;

Nu nog even een armsteun + middenconsole vinden....
Laatst gewijzigd door Rene08 op 01 feb 2013, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Ziet er mooi uit die pook en handremhoes en armsteun
Waar en voor hoeveel heb je dit besteld?
Mag eventueel ook via pb
Waar en voor hoeveel heb je dit besteld?
Mag eventueel ook via pb
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
@Smartye
Ja ben ook erg benieuwd. Op ebay was ik ze laatst al tegen gekomen. Is ong €30 plus verzenden omgerekend.
http://www.ebay.co.uk/itm/350420379817? ... 1423.l2649
Goede prijs imo, natuurlijk afwachten wat de kwaliteit is, maar de verkoper heeft 100% positieve feedback.
EDIT: Evt. ook met M striping btw.
Ja ben ook erg benieuwd. Op ebay was ik ze laatst al tegen gekomen. Is ong €30 plus verzenden omgerekend.
http://www.ebay.co.uk/itm/350420379817? ... 1423.l2649
Goede prijs imo, natuurlijk afwachten wat de kwaliteit is, maar de verkoper heeft 100% positieve feedback.
EDIT: Evt. ook met M striping btw.