Verkocht.. Telos - E36 328i coupe
Re: Telos - E36 328i coupe [ Foto's! ]
Gister kwam de nieuwe spiegels binnen! Gelijk erop zetten met een zaklamp in m'n mond..
Wagen begint er aardig naar mijn smaak uit te zien.
Gister ook nog 2 splinternieuwe continental bandjes gefixt, believe it or not, 120 euro incl montage
Binnenkort hopen dat de APK een beetje meevalt. Daarna wil ik gaan voor M-stootstrips en gaan de roestplekjes hard aangepakt worden!
Vandaag ook nog een fotomomentje gevonden bij daglicht.
Zijn wel telefoon foto's..
De laatste foto is niet bewerkt, daarop zie je duidelijk het verschil van motorkap/grill, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?! Wil zoiezo een facelift grill en niertjes..
Wagen begint er aardig naar mijn smaak uit te zien.
Gister ook nog 2 splinternieuwe continental bandjes gefixt, believe it or not, 120 euro incl montage
Binnenkort hopen dat de APK een beetje meevalt. Daarna wil ik gaan voor M-stootstrips en gaan de roestplekjes hard aangepakt worden!
Vandaag ook nog een fotomomentje gevonden bij daglicht.
Zijn wel telefoon foto's..
De laatste foto is niet bewerkt, daarop zie je duidelijk het verschil van motorkap/grill, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?! Wil zoiezo een facelift grill en niertjes..
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
- Maikybmw318is
Re: Telos - E36 328i coupe [Foto's]
Hoe je die nierhouder zou kunnen verzetten weet ik ook niet maar ik denk dat degene die hem voor je heeft gahad de voorkant uiteen heeft gedraaid want de bumper zit er ook niet goed op zie foto 2 moet meer naar binnen worden geschoven dan zit die links ook meteen goed want die sluit niet helemaal rond aan zou gewoon f de bumper deraf halen en dan kijk je gewoon f naar nier houder
[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Klopt helemaal. Ga dit ook doen wanneer ik de facelift grill heb, maar dacht misschien heeft iemand er hier ervaring mee.
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
Dit is wel goed te verhelpen. Je moet alleen even een paar uurtjes vrijmaken. Eerst moet je even de bumper eraf halen (zo gedaan) dan de knipperlichten en koplampen loshalen. Nu kan je netjes bij alle bevestigingspunten van de nierenhouder. Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar bij mij was de nierenhouder (nierenblech) in zijn geheel een beetje verbogen. Als je vragen hebt moet je maar even een pm sturen, ik heb vorige week een nieuwe nierenhouder gemonteerd.
Thanks, heb alles idd al los gehad, maar viel niks aan af te stellen. Denk (hoop..) dus dat het bij mij ook een beetje verbogen is, dan is het met een nieuwe verholpen.
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
Ik heb even zo uit mijn hoofdje geen idee hoe deze exact vast dit, maar ik neem aan als je tussen bevestigingspunten en nierenhouder bijvoorbeeld metalen schijfjes monteert dat je de stand van je houder kan beïnvloeden?
Helaas, als je voor de neus staat, zitten er 4 boutjes bovenop, en 2 aan elke zijkant, maar helaas geen recht van voren, alleen dan zou het verhaal van een dikke revet, of een stukje metaal mogelijk zijn.
Dinsdag op naar de APK! Daarna gaan we vrolijk verder met het uiterlijk. Ook de nieuwe nierhouder komt dan, en die gaat hoe dan ook, perfect passen!
Dinsdag op naar de APK! Daarna gaan we vrolijk verder met het uiterlijk. Ook de nieuwe nierhouder komt dan, en die gaat hoe dan ook, perfect passen!
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
Vandaag merke ik op dat de wagen stationair nog niet helemaal top liep.
Toen ik hem thuis de oprit opdraaide, stoeprandje op, bwuuuu, valt de auto stil.
Moest dus wat losgeschoten o.i.d. zijn, dus snel even gekeken en ja hoor :
Dat was de boosdoener!
Voor de mensen die het niet meteen herkennen, deze slang zit met een verbindingsstukje vast aan de slang vannuit de luchtfilter naar het gasklephuis, naar de stappenmotor(?) toe.
Gelijk alle luchtslangen daar in de buurt vernieuwd inclusief klemmen etc. etc.
Helaas geen foto's van hoe het nu is want het was al donker!
Morgen op naar de APK
Vandaag is de wagen in elk geval weer een beetje beter geworden!
Toen ik hem thuis de oprit opdraaide, stoeprandje op, bwuuuu, valt de auto stil.
Moest dus wat losgeschoten o.i.d. zijn, dus snel even gekeken en ja hoor :
Dat was de boosdoener!
Voor de mensen die het niet meteen herkennen, deze slang zit met een verbindingsstukje vast aan de slang vannuit de luchtfilter naar het gasklephuis, naar de stappenmotor(?) toe.
Gelijk alle luchtslangen daar in de buurt vernieuwd inclusief klemmen etc. etc.
Helaas geen foto's van hoe het nu is want het was al donker!
Morgen op naar de APK
Vandaag is de wagen in elk geval weer een beetje beter geworden!
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
dat probleem heb ik ook gehad, wagen liep niet eens meer stationair toen! ik blij dat het toen idd een losgeschoten slangetje was
>>>>Showroom E36's<<<<
Jep is bekend, vandaar dat ik alles maar vernieuwd heb voordat de volgende kwam..
Vandaag langs de APK geweest om hem vast te keuren.
Een uitlaat-klemmetje gescheurd ...
Bijna in een keer goed dus, maar goed alsnog ben ik een blij man! Morgen de wagen even de brug op en maken, direct door naar de keuring om hem af te melden en dan kan ik weer vrolijk verder modden!
Wat ik de komende tijd van plan ben is het volgende;
- Facelift grill + nieren
- Spoiler-lipje achterklep
- Carbon shiftplate cover
- Carbon strip dashboard inleg ( nergens te vinden )
- Wielranden prof. aan laten pakken
- Rubbers onderstel aanpakken
En nog wat klein spul..
Als iemand nog tips of ideeën heeft, van harte welkom!!
Vandaag langs de APK geweest om hem vast te keuren.
Een uitlaat-klemmetje gescheurd ...
Bijna in een keer goed dus, maar goed alsnog ben ik een blij man! Morgen de wagen even de brug op en maken, direct door naar de keuring om hem af te melden en dan kan ik weer vrolijk verder modden!
Wat ik de komende tijd van plan ben is het volgende;
- Facelift grill + nieren
- Spoiler-lipje achterklep
- Carbon shiftplate cover
- Carbon strip dashboard inleg ( nergens te vinden )
- Wielranden prof. aan laten pakken
- Rubbers onderstel aanpakken
En nog wat klein spul..
Als iemand nog tips of ideeën heeft, van harte welkom!!
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
Nee hoor, blijf hem lekker rijden!!
Maar mocht ik er dat geld voor krijgen, dan mag 'ie plaats maken voor een cabrio.
Maar geen cent minder
Maar mocht ik er dat geld voor krijgen, dan mag 'ie plaats maken voor een cabrio.
Maar geen cent minder
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
Hier een carbon inleg strip voor in het dashboard, OEM BMW...niet goedkoop dus..
http://www.bimmerparts.nl/Webwinkel-Pro ... board.html
http://www.bimmerparts.nl/Webwinkel-Pro ... board.html