Vaporized ! Update -> M-Pakket + Style 135M !
Re: Vaporized ! Update -> M-Pakket + Style 135M !
Ik zal de foto's even weer updaten en de laatste mod er even bij op zetten haha
komt in orde !

E60 530D - Sold
E91 330D - Daily Driver
E91 330D - Daily Driver
Een E60 zonder M-Pakket is voor mij echt een afknapper omdat hij mét echt vele malen dikker is. Dan is die ook echt in iedere kleur mooi en strak vooral met de kleur die jij hebt.
1. BMW E60 530D 231PK
- 2. BMW F10 528i 245PK 

Re: Vaporized ! Update -> E60 naar E91
Weer een kleine update, er is weer een nieuwe Bimmer in de familie aangekomen.
De E60 gaat ergens komende weken de deur uit, veel plezier van gehad en flinke kilometers mee gemaakt.
M-Pakket, Style 135's, Coderen & Ombouwen, Vakanties, Trekhaken... geweldige auto met heel veel plezier gereden.
Het wordt alleen wel tijd voor iets anders, ik had m'n oog laten vallen op een '10 E61 HE welke goed in de opties zat maar kon ik met de dealer niet uitkomen helaas.. Een F11 welke nog meer de voorkeur had krijg ik niet losgeweekt vanuit de " oude sok". Er moet een beetje reserve in de sok blijven zitten he
De E60 "het werkpaard"

De E91 "het sierpaard"

Er staan er dus nu even 2
en de buren vragen zich maar af wat we toch aan het doen zijn met al die auto's haha.

Ik blijf daarmee sowieso actief op het forum, alleen wat meer in de E9X gedeelte.. De E6X blijft een geweldige auto maar dit is alleen even tussenstap, die 3 stuurt zo geweldig strak en ligt als een blok op de weg, veel strakker dan de funfer.. Het M onderstel zal daar ook z'n positieve bijdrage aan leveren..
De E60 gaat ergens komende weken de deur uit, veel plezier van gehad en flinke kilometers mee gemaakt.
M-Pakket, Style 135's, Coderen & Ombouwen, Vakanties, Trekhaken... geweldige auto met heel veel plezier gereden.
Het wordt alleen wel tijd voor iets anders, ik had m'n oog laten vallen op een '10 E61 HE welke goed in de opties zat maar kon ik met de dealer niet uitkomen helaas.. Een F11 welke nog meer de voorkeur had krijg ik niet losgeweekt vanuit de " oude sok". Er moet een beetje reserve in de sok blijven zitten he

De E60 "het werkpaard"

De E91 "het sierpaard"

Er staan er dus nu even 2

Ik blijf daarmee sowieso actief op het forum, alleen wat meer in de E9X gedeelte.. De E6X blijft een geweldige auto maar dit is alleen even tussenstap, die 3 stuurt zo geweldig strak en ligt als een blok op de weg, veel strakker dan de funfer.. Het M onderstel zal daar ook z'n positieve bijdrage aan leveren..
E60 530D - Sold
E91 330D - Daily Driver
E91 330D - Daily Driver
Jammer dat je ons tussen de 5-serie's gaat verlaten !
De E91 is natuurlijk ook een geweldige wagen
Je hebt wel een erg mooie tussenstap, dikke Bimmers voor deur nu !
De E91 is natuurlijk ook een geweldige wagen

Je hebt wel een erg mooie tussenstap, dikke Bimmers voor deur nu !
Heb je de OEM bumpers niet meer? Neem ik het M-pakket wel over 

Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.