M5 E60
Re: M5 E60
@ Toink,Bedankt !, en Lijkt me zeker tof om keer te doen !.
Ik heb ook nog een Gopro met zuignap die eventueel boven de uitlaten kan komen te hangen
heb ik bij mezelf ook al gedaan
Laatst stond er een knal gele Z4 35is naast me bij het stoplicht, en toen hij weg trok werd ik helemaal verliefd op de knallen die uit die pijpen kwamen, echt geweldig !
Ik heb ook nog een Gopro met zuignap die eventueel boven de uitlaten kan komen te hangen
heb ik bij mezelf ook al gedaan
Laatst stond er een knal gele Z4 35is naast me bij het stoplicht, en toen hij weg trok werd ik helemaal verliefd op de knallen die uit die pijpen kwamen, echt geweldig !
Gerust dat je nog flink aan de bak moet om die karretjes bij te houden Erwin !
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Leuk! Ik neem binnenkort contact met je op. Mijn Z4 klinkt nog iets rauwer dan standaard door de katvervangers dus die zal 't zeker goed doen met een Gopro .
Iets wat ik al maanden in de kast had liggen, kwam er eindelijk uit !
In april op de zomerwielen meeting had ik a90 gesproken over de grill die hij had op zijn E60 M5.
ik kreeg van hem te horen dat de nieren uit 2 delen bestonden en dat BMW voor de E60/E61 ook een OEM hoogglans zwarte grill heeft.
die had ik toen besteld, maar nog niks mee gedaan tot 2 weken geleden, ik heb net als dat a90 op zijn E60 M5 had, de buitenrand hoogglans zwart, en de spijlen chrome.
Een combo die je niet veel ziet ( je ziet voornamelijk helemaal zwart, of chrome buitenrand met zwarte spijlen )
a90, bedankt voor de uitleg ! de auto ziet er een stuk beter uit zo !
In april op de zomerwielen meeting had ik a90 gesproken over de grill die hij had op zijn E60 M5.
ik kreeg van hem te horen dat de nieren uit 2 delen bestonden en dat BMW voor de E60/E61 ook een OEM hoogglans zwarte grill heeft.
die had ik toen besteld, maar nog niks mee gedaan tot 2 weken geleden, ik heb net als dat a90 op zijn E60 M5 had, de buitenrand hoogglans zwart, en de spijlen chrome.
Een combo die je niet veel ziet ( je ziet voornamelijk helemaal zwart, of chrome buitenrand met zwarte spijlen )
a90, bedankt voor de uitleg ! de auto ziet er een stuk beter uit zo !
Heel fraai!
Nice !
Inderdaad veel fraaier als een heel zwart gat en heb wel eens op fora dit gelezen "It is like somebody stole your grill". Zij grilletjes idem, helemaal zwart is zonde van de 2 subtile streepjes chrome
Voor de F10 vind ik het ook niet mooi. Ik kijk ondertussen uit naar de LCI grill, die vind ik wel mooi.
Inderdaad veel fraaier als een heel zwart gat en heb wel eens op fora dit gelezen "It is like somebody stole your grill". Zij grilletjes idem, helemaal zwart is zonde van de 2 subtile streepjes chrome
Voor de F10 vind ik het ook niet mooi. Ik kijk ondertussen uit naar de LCI grill, die vind ik wel mooi.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Bedankt allen
lol @ de gestolen grill
De zij grill wil ik ook gewoon zo houden, bij een witte E60 ( wat ik ook graag zou willen hebben ), zou ik zwart wel willen overwegen want het contrast verschil tussen wit en zwart is groter dan chrome en wit
lol @ de gestolen grill
De zij grill wil ik ook gewoon zo houden, bij een witte E60 ( wat ik ook graag zou willen hebben ), zou ik zwart wel willen overwegen want het contrast verschil tussen wit en zwart is groter dan chrome en wit
- beemere87 - e61
Knappe e60 M5.
BMW
e30 - 316i - 99pK - Brillantrot - Anthrazit stoff
e87 - 116i - 115pK - Sonora - Havana
e61 - 525d - 163pK - Silbergrau-Black -sold -
Freude Am Fahren
VW Corrado-1989-1800 16V
e30 - 316i - 99pK - Brillantrot - Anthrazit stoff
e87 - 116i - 115pK - Sonora - Havana
e61 - 525d - 163pK - Silbergrau-Black -sold -
Freude Am Fahren
VW Corrado-1989-1800 16V
Dank je wel !
Hierbij nog even een foto van de voorkant, met de grill.
Hierbij nog even een foto van de voorkant, met de grill.
Ziet er goed uit
- Kevin_1987
Je blijft maar met mooie plaatjes strooien he is 't niet via Whatsapp of Facebook, dan wel op 't forum
Dan toch ook hier maar even m'n complimenten maken, looks good
Dan toch ook hier maar even m'n complimenten maken, looks good
///M. The strongest letter in the world.
E63 M6 - Saphirschwartz
F21 118i LCI met M-pakket - Alpinweiss
E87 118i (ex.)
E39 M5 facelift (ex.)
E36 318is coupe (ex.)
E36 318i sedan (ex.)
E63 M6 - Saphirschwartz
F21 118i LCI met M-pakket - Alpinweiss
E87 118i (ex.)
E39 M5 facelift (ex.)
E36 318is coupe (ex.)
E36 318i sedan (ex.)
hele mooie en nette wagen man. wees trots op.
gr
kotje
gr
kotje
Valt me op dat M5 rijders mooie foto's maken
Hele fraaie auto trouwens!
Hele fraaie auto trouwens!
E39 520i Touring Aut. Lifestyle ed.