problemen met afstandsbediening e60 facelift
Re: problemen met afstandsbediening e60 facelift
weten jullie de onderdeelnummer van de ontvanger?
BMW e60 530D 231 PK 2006
| Op zoek naar Privacy Shades |
Hallo,
Deze probleem komt bij mij ook voor eerste begon het met 1 sleutel wel alles open doen maar niet op slot daarna na een half jaar begon de 2 sleutel ook zelfde te doen. Waar kan het aan liggen ? Bereik is ook slecht je moet dicht bij de auto zijn wil je hem open doen ,hopelijk dat iemand me kan helpen het gaat om een e60 sedan uit 2006 .
groet amir,
Deze probleem komt bij mij ook voor eerste begon het met 1 sleutel wel alles open doen maar niet op slot daarna na een half jaar begon de 2 sleutel ook zelfde te doen. Waar kan het aan liggen ? Bereik is ook slecht je moet dicht bij de auto zijn wil je hem open doen ,hopelijk dat iemand me kan helpen het gaat om een e60 sedan uit 2006 .
groet amir,
Had ik ook bij mijn e60 uit 2006, is de ontvanger in het dak bij je remlicht. Kosten rond de 250€
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Dus het ligt niet aan de sleutels ,is het nog zelf een beetje te doen om die ontvanger te vervangen .
Is makkelijk zelf te doen. Bij mijn lag het niet aan de sleutels batterij vervangen en hielp niks. Ik had wel keyless go dan zit er een apparte batterij in. Als goed is wordt jou sleutel opgeladen als hij in het contact zit dus zou hij het altijd even een x goed moeten doen als het aan de sleutel zou liggen.
Maar dat is meestal de ontvanger.
Maar dat is meestal de ontvanger.
Heeft iemand een schema hoe je alles los moet maken ,ik heb net even gekeken in de auto maar ik zou niet weten waar ik zou kunnen beginnen ?
Maar het blijft raar dat eerst jaar lang 1 sleutel goed deed (ontgrendelen en vergrendelen) de andere alleen ontgrendelen en nou alle 2 alleen ontgrendelen .Heel af en toe vergrendelt de eerste sleutel wel dus het zou heel goed kunnen dat de ontvanger kapot is .
wat is de onderdeelnummer van de ontvanger
BMW e60 530D 231 PK 2006
Is per auto verschillend ligt aan de opties.