Dat kan kloppen.....loop al een flinke tijd mee in het Honda wereldje....RobertS schreef:Cyrax... Cyrax.. Cyrax!
Das wel een bekende naam op Honda fora!
Je komt mij in ieder geval erg bekend voor!

Dat kan kloppen.....loop al een flinke tijd mee in het Honda wereldje....RobertS schreef:Cyrax... Cyrax.. Cyrax!
Thnx!boswinkel055 schreef:Succes met het zoekennnnnCyRaX schreef:Thnx.Dcreator schreef:Veel succes, hoop voor je dat je binnen niet al te lange tijd kunt genieten van de Duitse kwaliteit!
Afgelopen weekend wezen kijken voor een proefrit in een 1M (bij een dealer).
Helaas, toen we aankwamen, was het ding net verkocht....damn...
Net een proefrit gemaakt in een witte 1avdakker schreef:Ai, bijna dus. Wellicht in Duitsland kijken? Kan ook lonen.
Enne welkom hier he. Valt veel info te vinden hier.
Helemaal eenslightning87 schreef:je weet dat BMW ook een Z4 gemaakt heeft heJzAero schreef:[
Ooit wil ik zelf een S2000 rijden, dat lijkt mij ook echt een fantastische auto..
@CyRaX; je moet gewoon voor je droom gaan, is dat een 1M dan moet je er achteraan gaan. al zou hij alleen maar in je garage stil kunnen staan dan nog.....
gaan voor die 1M!!
Er zijn leuke filmpjes op bv youtube te vinden.Danishbmw schreef:Welkom!
1M is... Houdt zelfs de m3 e9x bij op een bochtig circuit.. Nurburgring bijvoorbeeld.
Ja....daar is het allemaal begonnen....goede oude tijd!Sjonnie schreef:RobertS schreef:Cyrax... Cyrax.. Cyrax!
Nu je het zegt ja.... Zat je vroeger ook op het crxclubholland forum?
Maare, heb zelf ook de overstap gemaakt van jáááren Honda (vtec) naar BMW en nog geen spijt gehad.
Ik zoek en kijk in beide landen.Edgar1234 schreef:Hi!
Ik vind de huidige 1 Coupe serie stukken mooier dan plaatjes die ik van zijn opvolger, de 2 serie heb gezien.
Ja en dan is de 1natuurlijk het Topmodel
![]()
Ik ben nooit heel merkentrouw geweest heb veel (premium) merken gereden maar weet 1 ding zeker, ik blijf BMW wel trouw!!
Ga je in NL zoeken of ook in Dld/BE ?
Wat doet zo'n ding gemiddeld in €€€ +/- ?
Suc6
CyRaX schreef:Ja....daar is het allemaal begonnen....goede oude tijd!Sjonnie schreef:RobertS schreef:Cyrax... Cyrax.. Cyrax!
Nu je het zegt ja.... Zat je vroeger ook op het crxclubholland forum?
Maare, heb zelf ook de overstap gemaakt van jáááren Honda (vtec) naar BMW en nog geen spijt gehad.
Goed om te horen dat je geen spijt hebt gekregen....maar het Honda hart verdwijnt denk ik nooit helemaal.