Angelo's E46 320CI Cabriolet - Verkocht!

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
BimmerBob

Re: Angelo's E46 320CI Cabriolet

Bericht door BimmerBob » 08 aug 2014, 21:03

Mooie E46! Maar ik ben zeker benieuwd naar de M3 die gaat komen.

Voor wat betreft de politie controles, ik heb er ontzettend veel last van. Ik kruis de Duitse grens meermaals per dag en ben dan ook al heel wat keren aangehouden met de cabrio. Mijn auto is een redelijk opvallende verschijning, ik zelf ben een normaal uitziende blanke man. Wel meestal een leren jas aan en een pilotenbril op, of dat wat maakt geen idee haha. Bij ons in de regio heb je nou eenmaal last van drugs runners, dus Nederlandse auto's van mijn kaliber over de grens zijn meestal het zakje.

Maar ik word maar zelden netjes behandeld, ik geef agenten altijd een hand. Gewoon om te laten zien dat ik niet gezagsondermijnend ben, dit om hun blasé houding iets te doen afnemen. 1x keek zo'n Duitse agent mij snaarstrak aan toen ik mijn hand naar hem uit stak en hij zei heel bot: 'Waar denk je dat je met die hand naar toe gaat'. Een andere keer werd me zelfs 'verboden' om uit te stappen.
En dan krijg je het riedeltje weer he: Heb je wapens bij? Heb je drugs bij? Heb je drugs gebruikt? Ben je in het bezit van andere illegale dingen? En dan kan weer alles open en word de auto weer helemaal doorzocht, terwijl ik op de stoep met een zaklamp in m'n ogen geschenen wordt om te kijken hoe mijn pupillen op licht reageren :emo:

1x had ik wel een stel aardige agenten, ondanks dat die ook alsnog alles gingen controleren heb ik er toch nog even leuk mee gesproken. De cabrio stond nog op contact en 50 cent I'll whoop your head boy pompte uit de speakers.....Ik snap ook niet waarom ik aangehouden wordt. :whistle:

Angelo-V

Bericht door Angelo-V » 08 aug 2014, 22:06

BimmerBob schreef:Mooie E46! Maar ik ben zeker benieuwd naar de M3 die gaat komen.

Voor wat betreft de politie controles, ik heb er ontzettend veel last van. Ik kruis de Duitse grens meermaals per dag en ben dan ook al heel wat keren aangehouden met de cabrio. Mijn auto is een redelijk opvallende verschijning, ik zelf ben een normaal uitziende blanke man. Wel meestal een leren jas aan en een pilotenbril op, of dat wat maakt geen idee haha. Bij ons in de regio heb je nou eenmaal last van drugs runners, dus Nederlandse auto's van mijn kaliber over de grens zijn meestal het zakje.

Maar ik word maar zelden netjes behandeld, ik geef agenten altijd een hand. Gewoon om te laten zien dat ik niet gezagsondermijnend ben, dit om hun blasé houding iets te doen afnemen. 1x keek zo'n Duitse agent mij snaarstrak aan toen ik mijn hand naar hem uit stak en hij zei heel bot: 'Waar denk je dat je met die hand naar toe gaat'. Een andere keer werd me zelfs 'verboden' om uit te stappen.
En dan krijg je het riedeltje weer he: Heb je wapens bij? Heb je drugs bij? Heb je drugs gebruikt? Ben je in het bezit van andere illegale dingen? En dan kan weer alles open en word de auto weer helemaal doorzocht, terwijl ik op de stoep met een zaklamp in m'n ogen geschenen wordt om te kijken hoe mijn pupillen op licht reageren :emo:

1x had ik wel een stel aardige agenten, ondanks dat die ook alsnog alles gingen controleren heb ik er toch nog even leuk mee gesproken. De cabrio stond nog op contact en 50 cent I'll whoop your head boy pompte uit de speakers.....Ik snap ook niet waarom ik aangehouden wordt. :whistle:
Dankjewel en goed om te horen dat ik niet de enige ben die zo vaak aan de kant wordt gezet :D De omschrijving blanke man in een BMW cabrio met leren jas en pilotenbril voldoe ik ook volledig aan, misschien pikken ze ons er daarom wel uit haha! Als ik het zo hoor zijn ze bij jou nog een tandje erger vanwege de drugs runners, maar opzich is dat wel logisch. Keur het niet goed dat ze mensen gelijk als crimineel behandelen, jaloerse dienders vanwege de auto? Kan der een hele theorie op los laten maar dat bespaar ik je haha.

Mochten ze in mijn BMW willen kijken om mij te ergeren, dan laat ik ze merken dat ik op de hoogte ben van de regeltjes waar hun zich aan moeten houden. De politie heeft namelijk een bloedhekel aan mensen die de regels kennen :ja: Ze mogen in je kofferbak kijken of je een gevarendriehoek hebt etc, maar staat daar toevallig ook een tas, dan mogen ze die niet zonder aanleiding openmaken. Doen ze dit wel dan moet je even de politie bellen want de controlerende diender is dan in overtreding ;)

Nog even over de M3, ik kan gewoon niet wachten.... :gekdoen:

pascalmartini
Contacteer:

Bericht door pascalmartini » 09 aug 2014, 14:15

Heb je al bij VanMaaren gekeken? Daar staat een M3.
BMW 318IS Coupe
BMW 323i Coupe Aut
BMW 325i Coupe
BMW 520i
BMW 325 Coupe
Heden:
BMW 523i

Angelo-V

Bericht door Angelo-V » 09 aug 2014, 14:31

pascalmartini schreef:Heb je al bij VanMaaren gekeken? Daar staat een M3.
Hey deze had ik al op internet gezien, jammer genoeg voldoet ie niet aan mij eisen :bang:

MarcoE36

Bericht door MarcoE36 » 27 aug 2014, 19:55

Mooi E46! Zo te zien netjes onderhouden.

Hoe staat het inmiddels met je zoektocht naar een E46 M3 :///m: ?

PS: ik geloof dat ik jou een keer gesproken heb in Groningen over een AUX aansluiting

Angelo-V

Bericht door Angelo-V » 05 sep 2014, 07:35

Hallo Marco, en dankjewel! Ik heb onlangs wel iemand gesproken over een AUX-aansluiting, heb jij die 328I Sedan? Mijn zoektocht naar een M3 gaat gestaag verder. Zoveel eisen dat het lastig is om een exemplaar te vinden die overal aan voldoet :whistle:

pascalmartini
Contacteer:

Bericht door pascalmartini » 10 okt 2014, 20:48

Hoe staat het met de jacht?
BMW 318IS Coupe
BMW 323i Coupe Aut
BMW 325i Coupe
BMW 520i
BMW 325 Coupe
Heden:
BMW 523i

Angelo-V

Bericht door Angelo-V » 15 okt 2014, 22:11

Hey Pascal,

Ik ben al meer dan anderhalf maand in onderhandeling met iemand uit Duitsland. Krijg soms meer dan een week geen respons, oud mannetje.. Maar goed. Het gaat om een E46 :///m:3 Cabrio in het Malachitgrün, een groen/blauw zee kleur. Binnenkant is ook Individual uitgevoerd! To be continued...

pascalmartini
Contacteer:

Bericht door pascalmartini » 16 okt 2014, 07:02

Ben benieuwd!!! :duimen:
BMW 318IS Coupe
BMW 323i Coupe Aut
BMW 325i Coupe
BMW 520i
BMW 325 Coupe
Heden:
BMW 523i

Martin280967

Bericht door Martin280967 » 16 okt 2014, 22:15

BimmerBob schreef:Mooie E46! Maar ik ben zeker benieuwd naar de M3 die gaat komen.

Afgelopen zomer was ik ook de sjaak bij Nurburg samen met een vriend van me, we stonden nog niet 5 minuten op een parkeerplaats daar s'avonds laat, hij in z'n soep, ik in m'n bimmer.
Sitzen bleiben! Handen am steuer! Ausweis! Fuhrerschein! Kennzeichen!! Acht man in burger, 2 BMW's voor mij dwars gezet en 2 Benzen achter m'n gabber, helemaal omsingeld, 4 man bij hem, 4 man bij mij. Bij mij waren ze nog redelijk maar m'n gappie kreeg de volle laag, ik kwam nog ff bij m kijken omdat ie geen Duits spreekt en of ik meteen m'n handen uit m'n zakken wou halen, with their hands on the gun.
Kofferbak openmaken en de hele zooi ging binnenstebuiten, bij ons allebei.
Maar goed dat ze niet onder m'n voorstoel hebben gekeken want daar flikkerde ik m'n bakkie wiet neer toen ik net lekker een joint wou draaien, terwijl ze a la Miami Vice ons klem zetten op de parkeerplaats.
Ze zijn nog 5x langsgereden die nacht terwijl wij laveloos van de meegebrachte wodka waren (en van m'n wiet natuurlijk), toch wel een goed gevoel dat ze zo op ons gepast hebben.
De volgende ochtend met een kater voor de eerste keer de Ring op was ook niet je van het, maar t kwam uiteindelijk helemaal goed.

Martin280967

Bericht door Martin280967 » 16 okt 2014, 22:21

Angelo-V schreef:Hey Pascal,

Ik ben al meer dan anderhalf maand in onderhandeling met iemand uit Duitsland. Krijg soms meer dan een week geen respons, oud mannetje.. Maar goed. Het gaat om een E46 :///m:3 Cabrio in het Malachitgrün, een groen/blauw zee kleur. Binnenkant is ook Individual uitgevoerd! To be continued...
Mooie auto heb je Angelo, complimenten! Een mooie en goeie M3 vinden is een avontuur op zich, ik hou me er ff niet meer mee bezig, toch teveel teleurstellingen en ben eigenlijk wel blij dat ik een bimmer heb gevonden wat welliswaar geen 330ci is waar ik naar op zoek was, maar wel eentje van de eerste eigenaar en gelukkig niet zo traag als gedacht.
Dus, de boel een beetje opleuken en keep on going.
Succes met je zoektocht naar die ene M3, er staat er eentje ergens klaar voor je, zoekt en gij zult vinden! :duim:

Angelo-V

Bericht door Angelo-V » 16 okt 2014, 23:04

Hey Martin, bedankt voor je compliment. Ben dan ook nog steeds tevreden over mijn huidige Bimmer. Nu nog even iemand vinden die hem van mij overneemt. Wat betreft de M3 ben ik weer een stap verder, prijs is rond, en waarschijnlijk ga ik hem binnen nu en 3 weken bezichtigen. Ben heel erg benieuwd naar de wagen, vooral omdat ie volledig Individual uitgevoerd is!

Wat betreft de Deutsche Polizei, ik merk dat die toch wel een tikkeltje strenger zijn dan de Nederlandse oom agent. Die Duitsers zijn overal wat gemakkelijker in, beetje Amerikaanse praktijken.. Maar wat voor BMW heb je Martin?

Martin280967

Bericht door Martin280967 » 16 okt 2014, 23:08

Kijk s bij showroom Angelo, geloof t of niet, ik kreeg t voor mekaar. :gekdoen:

Martin280967

Bericht door Martin280967 » 16 okt 2014, 23:59

De jongens in t blauw hier zijn een stelletje padvinders vergeleken met pak m beet; Amerika, Spanje, Duitsland en zelfs België. Je kunt hier wel een grote bek hebben, maar daar hebben ze geen pardon. :whistle:

Angelo-V

Re: Angelo's E46 320CI Cabriolet - Verkocht!

Bericht door Angelo-V » 20 okt 2014, 23:34

Zooooo en dan is mijn zoektocht eindelijk ten einde gekomen. De E46 320CI Cabrio gaat eind v/d week ingeruild worden op een Estoril blauwe E46 M3 Cabrio Individual :D

Gesloten

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”