E46 M3 van Mike !! Foto's Heysteria Run 2011 Pag 19

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Griffendahl

Re: M3 Gekocht !!

Bericht door Griffendahl » 07 okt 2008, 12:40

Vaak kunnen ze je wel verzekeren, maar hun standaard systeem geeft daar geen prijzen voor. Dat zijn meer 'maatproducten'... Verzekeringen die je op internet moet afsluiten zijn dan min of meer onmogelijk. Vaak als je zo'n miep aan de telefoon krijgt van zo'n verzekeringsmaatschappij zit die gewoon zelf ook achter internet jouw gegevens in te vullen als je een prijs vraagt.

Sommige maatschappijen vonden zelfs mijn 320d al te duur om zo maar te verzekeren... 't Is eigenlijk echt schandalig hoe je behandeld wordt als je op zoek bent naar de juiste autoverzekering.

Ik heb ook meegemaakt dat ik een prijsopgaaf wilde van een verzekeringsmaatschappij en dat ik die gewoon niet kon krijgen omdat ik het nederlandse kenteken niet wist. Tjah, hoe kon ik nu het kenteken weten als de auto nog niet in Nederland op kenteken stond maar in Duitsland... Die maatschappij weigerde mij derhalve ook gewoon een prijsopgaaf te geven...

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 07 okt 2008, 12:46

Net even de FBTO on-line autoverzekering "doorlopen"

Die werkt gewoon voor je M3
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Mike

Bericht door Mike » 07 okt 2008, 12:54

Ja ik zie het opt1mus, er zijn ook zoveel verzekeringen dat ik aan sommige ook nog niet gedacht had zoals fbto idd en interpolis kreeg ik ook nog door.
Vanmiddag even me vriendin maar weer laten bellen want hij komt weer op haar naam :P

bmwpeter

Bericht door bmwpeter » 07 okt 2008, 18:14

Ik zou zeker ook bij Univé informeren hebben nette prijzen, heb zelf nog geen goedkopere kunnen vinden. Hoewel ik al op mijn max aan No-claimkorting zit werd mijn All-risk verzekering afgelopen jaar toch goedkoper. Er waren minder schadegevallen en daarom werd de premie verlaagd, erg netjes vind ik dat (geen winstoogmerk). Ik weet alleen niet of ze ook een M3 verzekeren, maar ik zou gewoon even naar het dichtsbijzijnde kantoor bellen. :)
Laatst gewijzigd door bmwpeter op 07 okt 2008, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 07 okt 2008, 18:20

Bij Univé was het bij mij ruim 1,5 keer de premie die ik nu betaal, en ik zit nu ook zeker niet bij de goedkoopste...

bmwpeter

Bericht door bmwpeter » 07 okt 2008, 18:30

Griffendahl schreef:Bij Univé was het bij mij ruim 1,5 keer de premie die ik nu betaal, en ik zit nu ook zeker niet bij de goedkoopste...
Bij welke verzekeringsmaatschappij zit je nu dan? Misschien voor iedereen interessant om daar dan ook eens te informeren ;)

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 07 okt 2008, 18:32

Vast niet, want die is ook niet echt goedkoop... Centraal Beheer zit ik nu.

Mike

Bericht door Mike » 07 okt 2008, 18:38

Griffendahl schreef:Vast niet, want die is ook niet echt goedkoop... Centraal Beheer zit ik nu.
Centraal beheer is ook duur idd, kwam ik uit op 200+ per maand ;(
Plus minus 120 euor per maand is best mogelijk , tenminste zoals op de site bij interpolis en fbto berekend.
Die zal ik morgenmiddag even bellen of ze het risico wel aandurven -_-

bmwpeter

Bericht door bmwpeter » 07 okt 2008, 19:00

Hoi Mike,

ik heb vorig jaar nog de All-risk premie voor mijn E46 bij Interpolis laten berekenen, tevens heeft de Rabobank-tussenpersoon ook bij andere verzekeraars de premie laten berekenen. En wat denk je, er was geen verzekeraar die onder de All-risk premie van Univé kon duiken. Hooguit ongeveer dezelfde premie maar echter niet lager. Alleen bij WA of WA-beperkt casco waren er verzekeraars die wel goedkoper waren. Dus ik zou er toch een belletje aan wagen, niet geschoten is altijd mis. :+

PS: ik heb geen aandelen Univé hoor mocht je dat denken.

Mike

Bericht door Mike » 07 okt 2008, 19:02

Unive doet geen m3, vergat dat mijn vorige post te zeggen -_-

Al die schijtverzekeraars haha.

Owjaah ik zit nu bij de fortis, maar dat kwam op 175 euro in de maand uit en ze gaven me ook een aanbieding van nationale nederlanden van 155 euro in de maand. Maar ik wou nog eventjes rondkijken of er nog andere premies zijn bij goede aanbieders.

Tom330iM

Bericht door Tom330iM » 07 okt 2008, 19:20

Opt1mus schreef:Net even de FBTO on-line autoverzekering "doorlopen"

Die werkt gewoon voor je M3
Online is vaak alles mogelijk, zijn vaak simpele berekeningen die erachter zitten die verder nergens rekening mee houden. Totdat je gaat bellen en ze het echt uitzoeken.

Toen ik op 21 jarige leeftijd een Honda S2000 kocht (geen schadevrije jaren) heb ik er een hele middag aan besteed, verzekeringen bellen. Ik had een lijstje met 16 verzekeringsmaatschappijen. Bij 14 ervan kreeg ik een 'nee' te horen. Uiteindelijk wel gelukt, gewoon op eigen naam (dat wilde ik graag) en geen spijt van gehad. Ik heb inmiddels vijf of zes schadevrije jaren en de premie is ook goed te betalen.

bulldogg

Bericht door bulldogg » 07 okt 2008, 20:31

Ten eerste; gefeliciteerd!
M3 is toch wel het toppunt ;) van E46 rijden.

Wat verzekeringen betreft.
ik heb onlangs nog voor mijn coupé flink zitten shoppen voor verzekeringen, mede omdat ik persé all-risk verzekerd wilde zijn.
Ik ben toen bij http://www.allsecur.nl uitgekomen en heb qua prijs/polis geen betere kunnen vinden.
Is misschien de moeite waard voor je?

Veel M3 plezier,
-Trevor

Mike

Bericht door Mike » 07 okt 2008, 20:37

bulldogg schreef:Ten eerste; gefeliciteerd!
M3 is toch wel het toppunt ;) van E46 rijden.

Wat verzekeringen betreft.
ik heb onlangs nog voor mijn coupé flink zitten shoppen voor verzekeringen, mede omdat ik persé all-risk verzekerd wilde zijn.
Ik ben toen bij http://www.allsecur.nl uitgekomen en heb qua prijs/polis geen betere kunnen vinden.
Is misschien de moeite waard voor je?

Veel M3 plezier,
-Trevor
Allsecur is al geprobeerd die willen geen m3 hebben haha

joost
Contacteer:

Bericht door joost » 07 okt 2008, 20:41

verzekerings maatschapijen :X

ik zie liever meer mooie pics van je wagen! :amen:

Mike

Bericht door Mike » 07 okt 2008, 20:43

joost schreef:verzekerings maatschapijen :X

ik zie liever meer mooie pics van je wagen! :amen:
Ja ik ook dat betekent dat ik er in kan rijden, maar helaas haha moet nog eventjes wachten -_-

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”