Ik dacht dat ik de enige M5 had in zaandamMR-tin schreef:Wie weet zien we elkaar een keertje rijden, ik woon ook in zaandam en heb een blauwe m5
Succes met de problemen, hopelijk valt t mee.
HELP!!!!!HELP!!!!
Re: HELP!!!!!HELP!!!!
Ja ik dacht precies t zelfde
stond onlangs een import M5 bij een autobedrijf te koop met andere einddemper eronder voor een zeer lage prijs, zaten ook M logo's op.Ozan_M5 schreef:Welke bedoel jeBM-DUB schreef:heb je die staal grijze M5 gekocht ?
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Klopt!!! Die heb ik gekochtBM-DUB schreef:stond onlangs een import M5 bij een autobedrijf te koop met andere einddemper eronder voor een zeer lage prijs, zaten ook M logo's op.Ozan_M5 schreef:Welke bedoel jeBM-DUB schreef:heb je die staal grijze M5 gekocht ?
In welke buurt woon je danMR-tin schreef:Ja ik dacht precies t zelfde
Ik woon op t eiland abi, hier staan wat fotos van mijn auto: viewtopic.php?f=120&t=33961
Mooi kleur en ook mooie velgen. Top!!
is het gelukt met je brandstofpomp?????
gr
kotje
gr
kotje
Hoi Kotje, nee ik wacht nog steeds op een telefoontje van auto molenaar. Het is al een week geleden en en heb 2x gebeld al. Ze zouden me bellen zodra de pomp binnen was. Straks ga ik maar weer bellen
-
Zal wel geen hardlopend artikel zijn, en dus een beetje levertijd opzitten. Om ze helemaal plat te bellen heeft ook niet zoveel zin lijkt me. Wek je alleen maar irritatie bij ze op.
Auto molenaar heeft mijn net gebeld en we hebben een afspraak gepland op a.s woensdag om 15:00. İk ben benieuwd!!!
oke top man.
gr
kotje
gr
kotje
suc6 ermee!
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
Op woensdag ben ik altijd vrij Ozan, zou je het misschien leuk vinden als ik met je mee rij naar molenaar?
Oke geen probleem. Hoe spreken we afMR-tin schreef:Op woensdag ben ik altijd vrij Ozan, zou je het misschien leuk vinden als ik met je mee rij naar molenaar?