Dat verbaasd me niks nee...Mevius schreef:...Ziet er naar uit dat je gelijk hebt. Vanmiddag de remlichtschakelaar vervangen (kostte enige moeite om de oude eruit te krijgen) maar de Cruise Control valt nogsteeds uit....
...
[E36] Cruise Control valt uit tijdens rijden
Re: [E36] Cruise Control valt uit
Mr. OEM
Re: [E36] Cruise Control valt uit tijdens rijden
Enig idee wat het wel kan zijn? Heb helaas geen mogelijkheid om de auto aan de computer te hangen, als de E36 dat überhaupt al zo ondersteunt.
- bimmer-jeroen
@Mevius De e36 ondersteunt uitlezen wel. Ronde stekker boven je abs pomp.
Maar als jij zegt bij Bmw Laarman (den ham)? in onderhoud te gaan dan kunnen die hem echt wel voor je uitlezen.
En anders ik wel wij zitten een straatje verder
Maar als jij zegt bij Bmw Laarman (den ham)? in onderhoud te gaan dan kunnen die hem echt wel voor je uitlezen.
En anders ik wel wij zitten een straatje verder
e36, 318IS M44 sedan, Montreal blauw, Bilstein B12 Pro kit. LPG G3, (individual uitvoering)
De problemen die ik zelf kan oplossen ga ik natuurlijk eerst zelf proberen, Laarman kan altijd nog als laatste mogelijkheid maar dan zit ik meteen tegen 55 euro/uur aan te kijken . Als jij er eens een blik naar wil werpen zou ik dat waarderen.
Waar zit jij dan? Ik heb m'n vorige auto 1 keer naar Van Staalduinen gebracht maar die hebben er zo mee lopen trappen (Dashcam waar ze niet vanaf wisten ) dat ik deze BMW daar echt niet onbeheerd achter laat!
Waar zit jij dan? Ik heb m'n vorige auto 1 keer naar Van Staalduinen gebracht maar die hebben er zo mee lopen trappen (Dashcam waar ze niet vanaf wisten ) dat ik deze BMW daar echt niet onbeheerd achter laat!
- bimmer-jeroen
Whahaa Staalduinen xD.
Nee je moet 1 straatje verder.. Daar zit een Bosch car service bedrijf. Autobedrijf Bertil Jansen.
Daar werk ik
Nee je moet 1 straatje verder.. Daar zit een Bosch car service bedrijf. Autobedrijf Bertil Jansen.
Daar werk ik
e36, 318IS M44 sedan, Montreal blauw, Bilstein B12 Pro kit. LPG G3, (individual uitvoering)
Jazeker kan dat. BMW moet ook E36 kunnen uitlezen.Mevius schreef:Enig idee wat het wel kan zijn? Heb helaas geen mogelijkheid om de auto aan de computer te hangen, als de E36 dat überhaupt al zo ondersteunt.
Ik beschik zelf over een BMW GT1 diagnosekop en bijbehorende BMW software. Ik kan daarmee alles wat de dealer kan. (Wat ik ook als noodzakelijk zie bij een auto als hobby waarbij ik alles zelf doe en omdat ik een auto met SMG bak heb is het echt een must, want als ik elke keer naar een dealer zou moeten voor ontluchtingsprocedure of recalibratie van de koppeling e.d. dan is de lol er snel af). Je zit alleen niet in de buurt, dus kan je beter lokaal bedrijf zoeken. Weet wel dat niet alle software ook alles kan.
Ik zou zo niet kunnen bedenken dat er exact mis is met je CC. Zijn veel variabalen.
Mr. OEM