Freds E60 LCI 2007
Re: Freds E60 LCI 2007
Nou ja, enige kennis goed gereedschap en een brug ben je nodig, dus vul zelf maar in
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...
- lekkerwijf1
En een goede luchtsleutel /slagmoersleutel
O ja dat ook zeker Richard en voldoende lucht, en natuurlijk iemand die je help en er verstand van heeft, of niet Richardlekkerwijf1 schreef:En een goede luchtsleutel /slagmoersleutel
- Bimmerbaak
Zit het zo vast dan dat het niet met gewone sleutels wil.lekkerwijf1 schreef:En een goede luchtsleutel /slagmoersleutel
het probleem is dat de kogels dan ronddraaien, en als je een goede luchtsleutel hebt gaat ie gewoon los, heb je die niet, dan draait de kogel gewoon rond en krijg je hem niet las, vandaarBimmerbaak schreef:Zit het zo vast dan dat het niet met gewone sleutels wil.lekkerwijf1 schreef:En een goede luchtsleutel /slagmoersleutel
- Bimmerbaak
Oké duidelijk, bedankt Fredfreekje schreef:het probleem is dat de kogels dan ronddraaien, en als je een goede luchtsleutel hebt gaat ie gewoon los, heb je die niet, dan draait de kogel gewoon rond en krijg je hem niet las, vandaarBimmerbaak schreef:Zit het zo vast dan dat het niet met gewone sleutels wil.lekkerwijf1 schreef:En een goede luchtsleutel /slagmoersleutel
Zo alle interieurlijsten liggen bij de wrapper, als alles binnen is zal ik wel ff een foto posten van het eindresultaat
Er komt een antraciet/zwart geborsteld kleur op , best wel gaaf al zeg ik het zelfBart70 schreef:Wat voor kleur laat je wrappen Freddie ?
Mooie verbetering met M-Pakket !
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
jaja Bart rustig aan, het is al klaar
vandaag mijn interieurlijsten weer binnen gehad van de wrapper, en ik moet zeggen dat ik blij verrast ben, het resultaat is nog mooier dan ik verwacht had, echt superblij mee, oordeel zelf
vandaag mijn interieurlijsten weer binnen gehad van de wrapper, en ik moet zeggen dat ik blij verrast ben, het resultaat is nog mooier dan ik verwacht had, echt superblij mee, oordeel zelf
Heel mooi resultaat ,
Die spacers is dat met langere bouten of is dat met vastschroeven?
Ik heb de spacers met langere schroeven, en ze zijn 100% trillingsvrijWish schreef:Heel mooi resultaat ,