mijn tiag 320d touring the end!!! slotje aub verkocht

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
R.H.
Contacteer:

Re: nieuwe mod's voor mijn touring 2 nieuwe mod's

Bericht door R.H. » 19 jul 2009, 22:44

zijn dat look a like 135m style maar dan de 255m style?
want ik vindt ze errug gaaf.
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html

scooby79

Bericht door scooby79 » 19 jul 2009, 22:47

ik had de vorige set gekocht bij bertus en in mijn oud stof interieur zat zetelverw. en bij de aangekochte set zou het er ook in zitten wat dus niet het geval was. en bertus zou het omruilen als hij nog eens een set had daarmee. heeft even geduurd maar is in orde nu. ja dat stuur is echt mooi, rijdt ook beter en was een koopje 330€ incl. airbag
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste

scooby79

Bericht door scooby79 » 19 jul 2009, 22:51

R.H. schreef:zijn dat look a like 135m style maar dan de 255m style?
want ik vindt ze errug gaaf.
nee het zijn oem style 225 velgen heb ze op de kop kunnen tikken bij iemand wat ze weg deed omdat hij gelijk andere velgen op zijn nieuwe e93 had geplaats zijn dus gloednieuw. in replica ben ik ze nog niet tegen gekomen op http://www.salesafter.de staan ze nieuw met banden voor 2600€ meen ik
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door bjornc » 19 jul 2009, 22:56

Knappe updates :duim:
Next mod, MFL inleg?

scooby79

Bericht door scooby79 » 19 jul 2009, 23:12

dankje , miss nog de interieur lijste vervangen door matt chrome of zwart laten lakken ma ben er nog niet uit wat ik wil precies . en dan is de binnekant goed voor mij. de tweede week van augustus heb ik hem terug dan is hij klaar velgen en verlaging erop. opnieuw gelakt , zwarte nieren , amerikaanse stootlijst ter vevanging van de nrplaat houder op de voor bumper en de roofrail delete in kleur mee gespoten. en dan is mijn portomenee geplunderd daar zal het voorlopig bij blijven , in de toekomst wil ik hem ook nog laten chippen

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 20 jul 2009, 07:43

scooby79 schreef: . en dan is de binnekant goed voor mij.
:! Je hebt nog geen shortshifter pookknop, is al net zo'n verbetering in beleving als het :///m: stuur.

Die nummerplaatlijst zit ik ook aan te denken, waar ga je nu de nummerplaat laten? De stootlijsten rondom laat je toch wel zwart hoop ik?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

scooby79

Bericht door scooby79 » 20 jul 2009, 08:37

inderdaad die was ik nog vergeten op te noemen komt er ook nog in, die kan niet missen in het plaatje natuurlijk.
ivm de nr plaat daar laat ik een sticker nrplaat van maken en komt aan de bestuurderskant te plakken tussen de stootlijst en de grill in de bumper. aangezien ik de fl bumper heb past dit er perfect tussen beetje alfa stijl zeg maar. en de stootlijsten rondom was ik eerst nog aan het twijfelen maar ik laat ze mee lakken. wist het eerst niet zeker ma nu wel had een e46 hier in de buurt gezien en vond het wel geslaagd

scooby79

Re: nieuwe mod's voor mijn touring update velgen staan erop

Bericht door scooby79 » 22 jul 2009, 20:45

velgen staan erop eindelijk één min punt de schroefkit was nog niet binnen vrijdag of maandag pas ;( maar het ziet er al ferm knap uit :~ morgen foto update

Erik R.

Bericht door Erik R. » 22 jul 2009, 23:38

Passen de velgen zonder problemen, of heb je de wielkasten aangepast.
Heb zelf vandaag mijn originele M3 velgen verkocht en ook een set 225M velgen gekocht helaas wel met wat schades dus die moeten eerst opnieuw gespoten worden.
Welke land staat bij jou in aan de binnenkant van de velg waar ook het onderdeelnummer staat en het woordje BMW weet je dat toevallig.

scooby79

Bericht door scooby79 » 23 jul 2009, 07:05

hoi ja ze passen zonder problemen op mijn touring liggen zelfs nog een stuk in de kast vanachter. aangezien de wagen nog verlaagd word laat ik de binnenste rand nog rollen zodat de buitenkant mooi orgineel blijft en er zeker geen problemen komen.nu is iedereen die wat dacht dat een e93 velg nooit op een e46 zou passen overtuigt, de velgen zijn voor 8jx19" et 37 en achter 9jx19 et 39 met banden 225/35/19 en 235/35/19. later vandaag volgen de foto's.

scooby79

Bericht door scooby79 » 23 jul 2009, 07:08

ik meen dat er italy instond eerst dacht ik ook hmm raar voor een duitse wagen maar toch ze zijn zeker orgineel zonder twijfel.

scooby79

Re: nieuwe mod's voor mijn touring foto update van de velgen

Bericht door scooby79 » 23 jul 2009, 07:31

hier de foto's dan zoals belooft
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 23 jul 2009, 07:47

Heel erg mooi !! Nog wel even een keer de handgrepen in kleur he ;) ?? Kan niet wachten om foto's te zien met de schroefset eronder...

Welke schroefset heb je nu uiteindelijk voor gekozen ??

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 23 jul 2009, 07:55

Griffendahl schreef:Heel erg mooi !! Nog wel even een keer de handgrepen in kleur he ;) ?? Kan niet wachten om foto's te zien met de schroefset eronder...

:duimen: +1

Pitbull style FTW !
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Erik R.

Bericht door Erik R. » 23 jul 2009, 09:32

Okey dan ben ik overtuigd bij mij staat er namelijk ook italy en bmw en onderdeelnummer, dan hebben we zeker originele.

Nog een vraag waarom heb je achter voor een smallere band gekozen zou het anders niet passen want op die van mij liggen achterop 255.

Ze staan inieder geval super op die van jou. 8)

Gesloten

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”