Wel of geen zwarte nieren??
Re: Wel of geen zwarte nieren??
Ik vind het niet zo mooi... Krijgt een beetje last van het 'nieuwe 7' syndroom... Twee van die grote gapende gaten voorin... Bij een prefacelift gaat het nog omdat die nieren net een slagje kleiner zijn, maar een facelift heeft al wat grotere nieren en dan als ze randen ook zwart zijn lijken ze nog groter... In mijn optiek worden ze dan optisch te groot...
nou Griff,
op de foto lijken het wel op zwarte gaten idd, want je ziet die strepen van de grill niet. Maar in IRL denk ik dat het veel anders gaat staan.
en bedankt opt1mus voor de juiste foto die ik dus nodig had
me M bumper en al en ik ga er (toch nog) voor denk ik stiekem 
op de foto lijken het wel op zwarte gaten idd, want je ziet die strepen van de grill niet. Maar in IRL denk ik dat het veel anders gaat staan.
en bedankt opt1mus voor de juiste foto die ik dus nodig had

- Edit:
- Ik dacht gister ook opeens aan carbon nieren, misschien die wat beter zijn dan zwarte. Met carbon BMW emblemen en de carbon M tech II diffuser (als ik die erop heb zitten), maar meer carbon zou ik echt niet willen

Had zelf (voor mijn aanrijding) net zwarte nieren van JLEVIS, samen met mijn smoked zijknippers van depo was dit echt ultiem, geeft je auto echt karakter.
Voor de originaliteit zou ik zegge, houd chroom, zodat ik in een van de weinige bimmers rijd met zwarte nieren..
mijn mening over de zwarte grille (geld overigens vooral bij zwarte auto's, bij andere kleuren vind ik het minder worden tenzij de zijkant van de zwarte nier meegespoten word):
Zwarte nieren: Sportieve, bijna agressieve look
Chromen nieren: Luxe, chique look
Ik ga voor sportief (h)
Mijn mening over smoked knipperlichten: In alle gevallen van prefacelift veel beter dan die lelijke witte knippers die je koplampstructuur min of meer doorbreken, echter dan wel DEPO kwaliteit of originele smoked knipperlichten en geen "tjoening" knippers.
Overigens, voor alle photoshoppers hier.. check http://www.e46fanatics.com eens, duizenden foto's daar van gekleurde auto's met zwarte nieren en zwarte knippers.. lijkt wel of iedereen in de USA zwarte nieren op z'n bimmer heeft als je die site bekijkt.
Voor de originaliteit zou ik zegge, houd chroom, zodat ik in een van de weinige bimmers rijd met zwarte nieren..
mijn mening over de zwarte grille (geld overigens vooral bij zwarte auto's, bij andere kleuren vind ik het minder worden tenzij de zijkant van de zwarte nier meegespoten word):
Zwarte nieren: Sportieve, bijna agressieve look
Chromen nieren: Luxe, chique look
Ik ga voor sportief (h)
Mijn mening over smoked knipperlichten: In alle gevallen van prefacelift veel beter dan die lelijke witte knippers die je koplampstructuur min of meer doorbreken, echter dan wel DEPO kwaliteit of originele smoked knipperlichten en geen "tjoening" knippers.
Overigens, voor alle photoshoppers hier.. check http://www.e46fanatics.com eens, duizenden foto's daar van gekleurde auto's met zwarte nieren en zwarte knippers.. lijkt wel of iedereen in de USA zwarte nieren op z'n bimmer heeft als je die site bekijkt.
http://bmwcruisers.hyves.nl/ | Word lid!!
Hoi,
Vind dat zwarte ook zeer dik staan!! Zit er zelf ook aan te denken maar wat kosten die zwarte en waar haal je ze vandaan?!?!?!
gr Lars
Vind dat zwarte ook zeer dik staan!! Zit er zelf ook aan te denken maar wat kosten die zwarte en waar haal je ze vandaan?!?!?!
gr Lars
Heb ze tot nu toe nog niet in NL te koop gezien iig..
Maar op Ebay Motors staan er zat: -KLIK-
Maar op Ebay Motors staan er zat: -KLIK-
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Wheelsonline levert ze ook
...

ik vind Wheelsonline persoonlijk duurder dan de andere stores.. grills zijn 95 euro.. op ebay 35 dollar! mja zal nog even rondneuzen..Dnl schreef:Wheelsonline levert ze ook...

maar daar komen nog wel flinke verzendkosten bij hè! Sommige grapjassen moeten stieken 65 dollar hebben om ‘t van America naar hier te sturen..maar na wat zoeken kwam ik op 65 dollar incl. Verzenden..dat was $32,- verzendkosten, dat gedeeld door 2
hou je iets van 50 dollar over! Das dus iets van € 40,- !
En op wheelsonline zijn ze ook mat zwart geloof ik..dat moet ik nie hebben :p ze moeten glimmen! (h)

En op wheelsonline zijn ze ook mat zwart geloof ik..dat moet ik nie hebben :p ze moeten glimmen! (h)

Ook hun moeten moeite doen, en sommige betalen daar graag wat extra voor
.

Ja maar meer als 2 keer zo veel betalen? Dat doe ik niet graag hoorDnl schreef:Ook hun moeten moeite doen, en sommige betalen daar graag wat extra voor.

Deze wil ik :p KLIK

that's the spiritRobbel schreef:Ja maar meer als 2 keer zo veel betalen? Dat doe ik niet graag hoorDnl schreef:Ook hun moeten moeite doen, en sommige betalen daar graag wat extra voor.
![]()
Deze wil ik :p KLIK

Ik heb ze uit Amerika geimporteerd (JLevis, officiele sponsor van e46fanatics.com, snelle verzendkosten en betrouwbaar), lage dollarkoers daar is zó gunstig, betaalde iets van 30 dollar voor de grille en uiteindelijk 40 dollar verzendkosten (ligt aan gewicht, ik had ook nog knippers en zijknippers extra besteld), dan heb je alles OEM fit (depo) en dan nog goedkoper dan Wheels Online. Zijn trouwens wel overal mat, gespoten lijkt me persoonlijk errug lelijk, ben ze ook nog niet tegengekomen.
http://bmwcruisers.hyves.nl/ | Word lid!!
ik weet één ding; het is allebei zeer mooi