BMW 530D Touring *CarbonSchwarz* *M Performance* -Update P19
Re: BMW 530D Touring *CarbonSchwarz* *M Performance*
Blijven steeds mooie wagens zonder leeftijd! 

viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
Ik wil wel een voorbeeldfoto zien,wil mijn naafkappen van de 89's toch nog vervangenErwinE60 schreef:Zeer nette wagen en een prachtige kleur Quadrantz!
Als ik nog een tip mag geven, wellicht dat je de naaf-emblemen zou willen vervangen, BMW heeft een ''nieuw'' type embleem die wat meer uitsteek en de naaf meer opvult waardoor het midden gedeelte iets netter oogt.![]()
Mocht je een voorbeeld foto willen hebben, kan ik hem wel even posten

F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Showroom
Dikke touring zeg pff. Hele mooie kleurstelling ook, persoonlijk vind ik Carbonschwarz de mooiste kleur zwart in het programma van BMW.
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Nog een leuke mod voor je mocht je willen. Mijn knippers waren als smoke en dus stoorde ik me mateloos aan mijn achterlichten. Aangezien een deukje weg gewerkt moest worden in de kofferklep heb ik direct mijn achterlichten (enkel de witte delen) met inkt in blanke lak smoke laten spuiten. Staat hem echt stukken beter vind ik.
En aangezien je zowat dezelfde wagen als mij had dacht ik ...... effe kijken of ik zijn lijstje wat langer kan maken

En aangezien je zowat dezelfde wagen als mij had dacht ik ...... effe kijken of ik zijn lijstje wat langer kan maken

Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Thanks voor de leuke reacties! 
@ErwinE60: Foto laat maar doorkomen, is kijken hoe dat eruit ziet
.
@Avdakker: ziet er niet verkeerd uit zo op het eerste gezicht! Ik ben zelf alleen niet handig dus dat gaat hem niet worden. Waar heb jij dat laten doen en heb je ook een foto van de smoke knippers?

@ErwinE60: Foto laat maar doorkomen, is kijken hoe dat eruit ziet

@Avdakker: ziet er niet verkeerd uit zo op het eerste gezicht! Ik ben zelf alleen niet handig dus dat gaat hem niet worden. Waar heb jij dat laten doen en heb je ook een foto van de smoke knippers?

Ik weet ook nog een zeer mooie mod !
Een benzinemotor er in hangen en ruilen voor mijn 525i ! Dat is nog eens een mod en door niemand gedaan nog !

Een benzinemotor er in hangen en ruilen voor mijn 525i ! Dat is nog eens een mod en door niemand gedaan nog !

Zelf spuiten hoeft ook niet he. Ik heb ze ook laten spuiten in een cabine. Een spuitbusje zou hier nooit hetzelfde resultaat behalen. Ben je wel je wagen een dagje kwijt, dat dan weer wel.
Gewoon bij een spuiter vragen wat het kost om dit te doen. Inkt in blanke lak is zowat de beste manier in mijn ogen. Het rode heb ik bewust zo gelaten omdat je anders een boete kunt krijgen.
De knipperlichten heb ik destijds gewoon gekocht. Geen LED knippers maar gewoon enkel het kunststof kapje vervangen door een smoke kleur kapje.
Deze:
http://www.ebay.nl/itm/DEPO-04-10-BMW-E ... 23414e3c30
Gewoon bij een spuiter vragen wat het kost om dit te doen. Inkt in blanke lak is zowat de beste manier in mijn ogen. Het rode heb ik bewust zo gelaten omdat je anders een boete kunt krijgen.
De knipperlichten heb ik destijds gewoon gekocht. Geen LED knippers maar gewoon enkel het kunststof kapje vervangen door een smoke kleur kapje.
Deze:
http://www.ebay.nl/itm/DEPO-04-10-BMW-E ... 23414e3c30
@Bart70: Laat me er even over nadenken....Nehhh toch maar niet

@avdakker: Wat was jij kwijt om het te laten spuiten? Die smoke knippers zien er goed uit
, wellicht ook maar eens aan mijn MOD lijst toevoegen maar heeft nog niet zo'n prio als een aantal andere MODS
.

@avdakker: Wat was jij kwijt om het te laten spuiten? Die smoke knippers zien er goed uit

Ik heb een adresje die het voor 100 pleuro doet. Dan gebeurt het ook direct goed in de spuitcabine. Maar das hier in omgeving Eindhoven (Best).
Enne, Laat Bart maar lekker teren op zijn benzine... Het koppel dat deze diesel genereert (na chippen nog meer) is gewoonweg immens. Dat is voor mij ook al een reden om de diesel te rijden.
Enne, Laat Bart maar lekker teren op zijn benzine... Het koppel dat deze diesel genereert (na chippen nog meer) is gewoonweg immens. Dat is voor mij ook al een reden om de diesel te rijden.
@avdakker. Hahahaha, ik heb nog een vette Landcruiser ernaast op diesel voor het koppel
Rij te weinig kilometers voor een diesel prive, wel leuk maar de portomonaie vind dat niet leuk
@Quadrantz. Flauw hoor

Rij te weinig kilometers voor een diesel prive, wel leuk maar de portomonaie vind dat niet leuk

@Quadrantz. Flauw hoor

Wij rijden amper 15.000 per jaar met een diesel 

F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Showroom
Showroom
Zo, dure hobby,rendabel is het volgens mij nog niet bij 15.000 km, rij er zelf denk 12.000 en daarom bewust voor een benzine gekozen.DennieV schreef:Wij rijden amper 15.000 per jaar met een diesel
misschien beetje offtopic maar ik ben van een 530i naar een 530d gegaan toen ik hem kocht heb ik alles uitgerekend en lag het omslagpunt bij 12000dkm bij veel gebruik in de stad.
Heb nu dus een diesel maar vind het fijner rijden als een benzine vanwege het koppel onderin en verbruik.
Ik tank een keer in de maand,met de benzine was het twee keer in de maand, reed hem dan niet helemaal leeg.
Al moet ik zeggen dat een benzine minder "kwaaltjes"heeft. swirlflaps ,egr,roetfilter.
Heb nu dus een diesel maar vind het fijner rijden als een benzine vanwege het koppel onderin en verbruik.
Ik tank een keer in de maand,met de benzine was het twee keer in de maand, reed hem dan niet helemaal leeg.
Al moet ik zeggen dat een benzine minder "kwaaltjes"heeft. swirlflaps ,egr,roetfilter.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Ik rij zo'n 50K per jaar dus dan is de keuze snel gemaakt
.
Zo vandaag een dag naar Offenga geweest, tot nu toe ERG tevreden over! Grote beurt is gedaan, swirlflaps vervangen voor blanking plates, remvloeistof, 6 nieuwe bougies (bougie 5 was overleden), mechaniek achterruitenwisser ingevet, nieuwe AGM accu (originele zat er nog in en had wat stroom meldingen), 2 winterbandjes op velgen gemonteerd, LED angel eyes geïnstalleerd + de zwarte Perfomance nieren
.
Hier het resultaat van het laast genoemde (pas op: is een slechte Nokia Lumia foto
):

Vind het zelf erg geslaagd! Ook de LED AE zijn een grote verbetering
(er kunnen weer wat zaken van de MOD lijst)

Zo vandaag een dag naar Offenga geweest, tot nu toe ERG tevreden over! Grote beurt is gedaan, swirlflaps vervangen voor blanking plates, remvloeistof, 6 nieuwe bougies (bougie 5 was overleden), mechaniek achterruitenwisser ingevet, nieuwe AGM accu (originele zat er nog in en had wat stroom meldingen), 2 winterbandjes op velgen gemonteerd, LED angel eyes geïnstalleerd + de zwarte Perfomance nieren

Hier het resultaat van het laast genoemde (pas op: is een slechte Nokia Lumia foto

Vind het zelf erg geslaagd! Ook de LED AE zijn een grote verbetering

(er kunnen weer wat zaken van de MOD lijst)
Laatst gewijzigd door Quadrantz op 12 jan 2015, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Ziet er goed uit, nu nog poetsen, of andere telefoon 
M'n scherm even schoon gemaakt, ziet er beter uit !

M'n scherm even schoon gemaakt, ziet er beter uit !