Veel plezier ervan, maar dat gaat wel goed komen komende van een 320.

Achter het 16:9 scherm zit een soort sleuf, kan geen cassette in volgensmij.Yusuf1 schreef:Heb je een cassette of cd achter het 16:9 scherm? Misschien over het hoofd gezien, kan je die wellicht nog gebruiken
Dankjewel en dat gaat zeker goed komen320ciE46 schreef:Dikke kar Angelo! Mooie verbetering, heb 'm ook zien staan op Marktplaats, schitterende combi!
Veel plezier ervan, maar dat gaat wel goed komen komende van een 320.
Dan heb je waarschijnlijk een minidisc ingang, dat is een systeem wat de cd moest laten vergeten, maar is totaal niet van de grond gekomen.Angelo-V schreef:Achter het 16:9 scherm zit een soort sleuf, kan geen cassette in volgensmij.Yusuf1 schreef:Heb je een cassette of cd achter het 16:9 scherm? Misschien over het hoofd gezien, kan je die wellicht nog gebruiken
Dankjewel BartS, maar een 525 is ook zeker niet verkeerdBartS schreef:Ik ben jaloers als 20 jarigemaar goed ik mag ook niet klagen met mijn 525. Maar damn, je eerste 320CI was al super gaaf en deze M3 is een plaatje!
Oh damn dat klinkt niet echt goedBMWe46Mike schreef:Dan heb je waarschijnlijk een minidisc ingang, dat is een systeem wat de cd moest laten vergeten, maar is totaal niet van de grond gekomen.Angelo-V schreef:Achter het 16:9 scherm zit een soort sleuf, kan geen cassette in volgensmij.Yusuf1 schreef:Heb je een cassette of cd achter het 16:9 scherm? Misschien over het hoofd gezien, kan je die wellicht nog gebruiken