auto is verkocht!!!
Re: lederen interieur nu met foto's
foto's zijn geplaatst 

deze week krijg ik mijn bbs le mans replica eindelijk na 14 weken wachten.
en heb gelijk eiback pro kit bestelt,als alles goed is word alles deze week gemonteerd.
kan niet wachten
en heb gelijk eiback pro kit bestelt,als alles goed is word alles deze week gemonteerd.
kan niet wachten

Laatst gewijzigd door dannyr op 07 apr 2010, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
ik ook niet, BBS Le Mans staat altijd dik! old-skool shizzle (h)

Erg mooi interieur maakt je wagen wel verder af en die velgen zullen trouwens wel mooi staan!
BBS & Eibach: goeie combo
Laat die foto's maar komen....
Laat die foto's maar komen....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Prachtige coupe
Zit er een HK geluidsinstallatie in, of heb je alleen die kapjes gemonteerd?
Mooi lederinterieur, al was een sportsetje nog mooier geweest.

Zit er een HK geluidsinstallatie in, of heb je alleen die kapjes gemonteerd?
Mooi lederinterieur, al was een sportsetje nog mooier geweest.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
de speakers zaten bij het lederen interieur,in de deurpaneel heb ik de HK over gezet maar de tweeters paste niet.
sport interieur is ook mooi maar die vind je haast niet gebruikt en handmatig.
sport interieur is ook mooi maar die vind je haast niet gebruikt en handmatig.
Re: bbs le mans gaan niet meer door
bbs le mans velgen gaan helaas niet meer door.
ik had een afspraak gemaakt met een werknemer van wheelcentre in apeldoorn om mijn velgen in te ruilen op de bbs le mans,dat was geen probleem zij hij dus hij had ze gelijk bestelt.
kom ik daar om ze te monteren zegt hij opeens dat ik bij moet betalen terwijl daar nooit over gesproken is.
een hele discussie daar gehad maar dat schiet toch niet op want het is zijn woord tegen de mijne.
nu hou ik gewoon mijn oude velgen(bellini strada) of mischien ga ik ergens anders kijken of ze daar wel goed geholpen wordt.ik raad jullie ook aan om daar nooit wat te kopen niet omdat ik dit nu heb meegemaakt maar ook om dat ik al van meerdere mensen heb gehoord dat ze er slechte ervaringen mee hebben gehad.
ik had een afspraak gemaakt met een werknemer van wheelcentre in apeldoorn om mijn velgen in te ruilen op de bbs le mans,dat was geen probleem zij hij dus hij had ze gelijk bestelt.
kom ik daar om ze te monteren zegt hij opeens dat ik bij moet betalen terwijl daar nooit over gesproken is.
een hele discussie daar gehad maar dat schiet toch niet op want het is zijn woord tegen de mijne.
nu hou ik gewoon mijn oude velgen(bellini strada) of mischien ga ik ergens anders kijken of ze daar wel goed geholpen wordt.ik raad jullie ook aan om daar nooit wat te kopen niet omdat ik dit nu heb meegemaakt maar ook om dat ik al van meerdere mensen heb gehoord dat ze er slechte ervaringen mee hebben gehad.
Jammer man, waarom bestel je gewoon niet bij wheeldude.com, dat is meen ik toch aardig goed spul
ik kijk nog wel even rond waar ik ze ga halen.
Ja, die gast van Wheeldude is overigens ook erg behulpzaam en meedenkend... Ook ivm verzenden naar EU en zo.
Heb zelf ook contact met hun gehad over een setje Linea Corse BBS LM replica's, uiteindelijk alleen vanaf gezien omdat ik voor CSL replica's gegaan ben
Wel zonde want ik vind BBS LM echt een mega mooie velg voor een E46, veel mooier als de Strada's
Heb zelf ook contact met hun gehad over een setje Linea Corse BBS LM replica's, uiteindelijk alleen vanaf gezien omdat ik voor CSL replica's gegaan ben

Wel zonde want ik vind BBS LM echt een mega mooie velg voor een E46, veel mooier als de Strada's
ja dat vind ik zelf ook dus ik ben er zeker van dat de bbs le mans gaan komen.
Re: hehe eindelijk heb ik me bbs le mans(replica)
eindelijk heb ik me bbs le mans replica van lenso,morgen zal ik de foto's plaatsen 

Re: hehe eindelijk heb ik me bbs le mans(replica)
nee geen breed set ik had de banden al van de vorige velgen en had geen zin om weer nieuwe banden te kopen.
eibach pro kit moet nog even wachten want de monteur was ziek,maar ik heb hem al thuis liggen.
eibach pro kit moet nog even wachten want de monteur was ziek,maar ik heb hem al thuis liggen.