Aankooptips * 525d in the house*
Re: Aankooptips
Ik dacht alleen de Touring...
Wil je hem verlagen dan? Is goed te doen, heb ik ook laten doen
Mooie wagen . Lekker comfortstoelen er in
-
Ja, alles electrisch ook, twee memory standen per stoel. Zelfs de stuurinrichting is electrisch verstelbaar ( geen idee wie dat bestelt)chrisb schreef:Mooie wagen . Lekker comfortstoelen er in
Alleen geen stoelverwarming. Erg jammer maar daar liet ik hem niet voor staan.
Die stoelen zijn echt heerlijk. Vele malen beter dan die platte of de sport versie. Daar ga je geen spijt van krijgen.
Stoelverwamring is wel lekker. Gebruik t erg vaak. Smorgens kan t leder best koud zijn.. Maar boven de 10 grafen gaan ze bij mij ook niet aan.
Bedoel je elektrisch in hoogte verstelbaar stuur?
Stoelverwamring is wel lekker. Gebruik t erg vaak. Smorgens kan t leder best koud zijn.. Maar boven de 10 grafen gaan ze bij mij ook niet aan.
-
Ja, electrische axiale verstelling van het stuur, geen idee waarom je dat zou bestellen? Zal wel bij een pakket inzittenchrisb schreef:Die stoelen zijn echt heerlijk. Vele malen beter dan die platte of de sport versie. Daar ga je geen spijt van krijgen.
Zijn er hier al die zo'n snap in hebben? Er zijn meerdere soorten zag ik.
Het mooie bij de memory stoelen is dat de stand vh stuur en spiegels en ook de hoofdsteunen onthoud.
Ben ik erg blij
Ben ik erg blij
-
Ow, gaaf . Vrouwtje is een stuk kleiner dus da's wel handigEdgar1234 schreef:Het mooie bij de memory stoelen is dat de stand vh stuur en spiegels en ook de hoofdsteunen onthoud.
Ben ik erg blij
En als je ieder een eigen sleutel gebruikt zijn ook de radio en klank instellingen, telefoonboek etc.. Per sleutel/persoon automatisch in net geheugen ingesteld
hey wil hem ook wel verlagen maar hoe gaat het in zen werk met de luchtvering?Edgar1234 schreef:Ik dacht alleen de Touring...
Ik heb hem voor met Eibach laten verlagen +/- 35 mm Voor de luchtvering, dit doen ze software matig, niet heel ingewikkeld.. Ik was bij Offenga rond de 300 euro totaal kwijt incl alles dus
-
Daarna nog uitlijnen?Edgar1234 schreef:Ik heb hem voor met Eibach laten verlagen +/- 35 mm Voor de luchtvering, dit doen ze software matig, niet heel ingewikkeld.. Ik was bij Offenga rond de 300 euro totaal kwijt incl alles dus
-
-
Vanochtend gelijk bij de RDW geweest. Alles was ok, nu 5 tot 10 dagen wachten op de BPM afdracht en de kentekenpapieren
Dat worden vijf-tien lange dagen Hopelijk vijf voor je
Ben benieuwd naar de fotootjes als het zover is
Ben benieuwd naar de fotootjes als het zover is