Haha, strak plan! Met de oude bessies naar zeeland wordt pas ergens in juni, dus te laat voor jou.. Maar dan plannen we het gewoon wat eerder, eind deze maand ofzo?Opt1mus schreef:Datum prikken? om m'n verjaardagskado (van mezelf) te installeren?
BMW E46 325Ci: Restwaarde?
Re: BMW E46 325Ci, update 17-04-'09: 18" styling 135
Re: BMW E46 325Ci, update 17-04-'09: 18" styling 135
Update post 1: polijst-detail!
Re: BMW E46 325Ci, update 21-04-'09: polijst-detail
dat is nou het leuke van donkere kleuren, je kan echt heel goed het verschil zien en de lak krijgt meteen diepte.. maar met Titan heb je dat niet zo erg denk ik.. (heb het nog nooit kunnen doen helaas).. ziet er super uit iig!
Ook met titan zie je het wel hoor, maar in mindere mate inderdaad!
Zo dat ziet er erg mooi glimmend uit ;D Trouwens hij lijkt erg sprekend op mijn nieuwe coupe alleen andere velgen
Heb je ook foto's van je interieur?
Heb je ook foto's van je interieur?
Heb je goed je best op gedaan zo te zien...
...staat er zeker weer spik en span bij. Echter hou hem maar eens zo schoon met al die nare vliegjes... (|
...staat er zeker weer spik en span bij. Echter hou hem maar eens zo schoon met al die nare vliegjes... (|
BMW - Maßstab für Fahrspaß
@Washdown:
Was me ook al opgevallen ja! Je mist alleen xenon nog qua exterieur.. (h)
Interieur is bijna hetzelfde, alleen heb ik half leer en geen navi. Foto's:
@ Joop:
Dat heb je goed ja, maar één voordeel: hechten doen ze niet meer op m'n lak
Dat heb je goed ja, maar één voordeel: hechten doen ze niet meer op m'n lak
Je hebt iets lichtere houtkleur, maar ziet er ook erg netjes uit met die zwarte matten erinhanse46 schreef:@Washdown:
Update post 1!
Re: BMW E46 325Ci, update 15-05-'09: schade!!
zonde zeg! Gelukkig was je erbij voorhetzelfde geld rijdt ze door en zit je met de gebakken peren....
Bedrag val me wel mee, kun je wel wat aan overhouden toch?
Bedrag val me wel mee, kun je wel wat aan overhouden toch?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Evengoed toch waardeloos Succes met de verdere afwikkeling...
@ Optimus:
Ik was inderdaad blij dat ik erbij stond! Je weet natuurlijk niet of ze door had gereden, maar de meeste doen het in elk geval wel. Maar aan die €800,- kan ik zeker nog wel wat overhouden, de velgen heb ik zelf gespoten dus dat kan ik al zelf maken. Demontagewerk van het scherm en de bumper is ook geen punt voor mij, een goede spuiter ken ik ook nog wel die me wil matsen.
Maar evengoed altijd weer zonde! Hij stond nog compleet in de eerste lak, straks niet meer dus (h)
@ Griff:
Inderdaad waardeloos! Alleen dat papierwerk allemaal al.. Gelukkig werkte de tegenpartij mee, dat scheelt!
Ik was inderdaad blij dat ik erbij stond! Je weet natuurlijk niet of ze door had gereden, maar de meeste doen het in elk geval wel. Maar aan die €800,- kan ik zeker nog wel wat overhouden, de velgen heb ik zelf gespoten dus dat kan ik al zelf maken. Demontagewerk van het scherm en de bumper is ook geen punt voor mij, een goede spuiter ken ik ook nog wel die me wil matsen.
Maar evengoed altijd weer zonde! Hij stond nog compleet in de eerste lak, straks niet meer dus (h)
@ Griff:
Inderdaad waardeloos! Alleen dat papierwerk allemaal al.. Gelukkig werkte de tegenpartij mee, dat scheelt!
Kl*te van die schade ik ken dat want een maand geleden zat er ook een oud vrouwtje tegen mijn achterkant die niet genoeg afstand had gehouden
Schade was getaxeerd op zo'n 500 Euro, ze hebben gedeeltelijk de bumper opnieuw moeten spuiten en een reflector moeten vervangen, inmiddels is ie weer picobello maar je wordt er niet blij van als het je overkomt
BTW waar heb je die 135M styling velgen vandaan want ik denk erover om dezelfde te halen en wat heb je ervoor betaald want ik heb deze EVOvelgen van TAM gezien (replica) en die zagen er erg goed uit vond ik.
Succes ermee iig.
Schade was getaxeerd op zo'n 500 Euro, ze hebben gedeeltelijk de bumper opnieuw moeten spuiten en een reflector moeten vervangen, inmiddels is ie weer picobello maar je wordt er niet blij van als het je overkomt
BTW waar heb je die 135M styling velgen vandaan want ik denk erover om dezelfde te halen en wat heb je ervoor betaald want ik heb deze EVOvelgen van TAM gezien (replica) en die zagen er erg goed uit vond ik.
Succes ermee iig.
Ziet er uit alsof het nog best goed te bewerken is! Lekker die 800 is je zak stoppen en zelf maken!