nieuws ....
Re: nieuws bertus

Laatst gewijzigd door B46 op 06 jan 2009, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
www. M3 register .nl
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Fijn dat je de auto's weer in bezit krijgt.
Hopelijk zit er niet al teveel werk voor je aan.
We kunnen er vanuit gaan dat het een Poolse bende was?
Ik bedoel, in dit geval zijn er geen forumgegevens gebruikt om slachtoffers te zoeken?
Dat zou namelijk een pak van het hart zijn van veel forumleden, waaronder mijzelf.
Vooralsnog, sterkte en succes met je auto's!
Hopelijk zit er niet al teveel werk voor je aan.
We kunnen er vanuit gaan dat het een Poolse bende was?
Ik bedoel, in dit geval zijn er geen forumgegevens gebruikt om slachtoffers te zoeken?
Dat zou namelijk een pak van het hart zijn van veel forumleden, waaronder mijzelf.
Vooralsnog, sterkte en succes met je auto's!

Een gewapende overval, heftig Bertus. x|
Wel goed nieuws dat de auto's gevonden zijn. Succes met alles en sterkte, dit moet wel enorm schrikken zijn!
Wel goed nieuws dat de auto's gevonden zijn. Succes met alles en sterkte, dit moet wel enorm schrikken zijn!
Da's mooi Bertus! Kunnen we je toch nog een beetje feliciteren 

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Das goed nieuws Bertus! Heel veel succes met het opknappen van je wagens! Ik ben blij voor je dat je ze weer terug hebt!!
Goed om te horen dat vrijwel alles is teruggevonden! Maar wat een ervaringen allemaal. Was de overval bij jouw thuis? Misschien dat je nog tips hebt voor ons wat betreft de beveiling van onze auto's? Jij weet immers hoe ze te werk gaan.
Echt belachelijk, ze moeten eens met hun poten van onze auto's afblijven
Wel geluk dat je een trace unit erin had zitten zeg anders was de kans dat 'm had gewoon denk erg klein geweest.
Maar ik begrijp dat dus door jou auto's meteen 50 andere eigenaren hun auto's kunnen terug zien?
Hopelijk worden die daders gepakt en liefst nog in hun eigen land achter de tralies voor heel wat jaar!!

Wel geluk dat je een trace unit erin had zitten zeg anders was de kans dat 'm had gewoon denk erg klein geweest.
Maar ik begrijp dat dus door jou auto's meteen 50 andere eigenaren hun auto's kunnen terug zien?

Hopelijk worden die daders gepakt en liefst nog in hun eigen land achter de tralies voor heel wat jaar!!

Zo Bertus, dat klinkt al een beetje als een redelijk goede afloop. Financieel dan, want zo'n gewapende overval gaat je niet in de koude kleren. Ik snap niet dat ze die moeite gedaan hebben. Ze hadden op allerlei andere manieren zonder geweld ook zulke auto's kunnen krijgen.
Fijne wereld leven we in (|
Fijne wereld leven we in (|
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Okeee! Goed dat ze allebei weer terug zijn!! Echt die Polen weer hé! Er gaan zo veel auto's richting Polen, ongelooflijk! Moet een keertje echt ophouden!

dat us nu eens goed nieuw bertus.
hebben de wagens nog ergens schade ? of zijn ze enkel gestript?
hebben de wagens nog ergens schade ? of zijn ze enkel gestript?
Ik hoop dat je een beetje handig bent met het inbouwen van de gestripte onderdelen 
Goed nieuws Bertus
Je zult wel de schrik erin hebben. Sterkte nog.

Goed nieuws Bertus

Je zult wel de schrik erin hebben. Sterkte nog.
- Spoiler: Laat zien
Gelukkig heb je je spullen weer terug, maar het blijft gewoon een ***** ervaring!
Succes met het terug bouwen van de gestripte onderdelen, gelukkig ben je er handig mee!
Succes met het terug bouwen van de gestripte onderdelen, gelukkig ben je er handig mee!
Levensmotto: Een BMW kan altijd groter!
Top dat alles terug is Bertus
Toch een verzekeringtechnisch vraagje: Vergoeden zij nu ook de uren arbeidsloon als je zelf alles hersteld? iemand met twee linkerhanden moet het toch ook laten doen?

Dat is in ieder geval goed nieuws Bertus.
Ik hoop dat ze de daders kunnen pakken en opsluiten.
Dat geeft een beetje gemoedsrust.
Succes met het herstellen van je wagens.
Ik hoop dat ze de daders kunnen pakken en opsluiten.
Dat geeft een beetje gemoedsrust.
Succes met het herstellen van je wagens.
Klinkt als goed nieuwd, hopelijk heb je de boel zelf weer snel in orde...
Is het nu zo dat jouw auto's (en wellicht ook die van anderen) teruggevonden zijn door die traceunit ??
Is het nu zo dat jouw auto's (en wellicht ook die van anderen) teruggevonden zijn door die traceunit ??