jammer dat je de OEM Hartge er toch niet onder hebt hehe. Leuk is dat de bumper nu weer een nieuwe eigenaar heeft! Top!Ome Cied schreef:de hartge staat te koop, als ik deze kan verkopen dan koop ik er een oem 6cil demper voor terug
Re: Ome cied's showroom (update 18-07 nieuw snuutje)
- Dutch Delight
Re: Ome cied's showroom (update 04/05-04 bumper vervangen)

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Re: Ome cied's showroom (update 04/05-04 bumper vervangen)
hey eric, ik ben idd erg blij met de bumper ;D en denk dat ik iemand anders blijer maak met de einddemper. ik had al me twijfels toen je de demper aanbood en zei dat ik eigenlijk de oem zocht ipv de hartge, maar ben er van overtuigt dat de demper ook een leuk baasje krijgt 

Re: Ome cied's showroom (upd. 29-04 6 cil einddemper en HK set)
kleine update 6 cil einddemper en HK audio set zie pag 1.
Re: Ome cied's showroom (update 29-04 6 cil einddemper + HK set)
Ziet er goed uit!
Ik neem aan dat je nu alleen de HK speakers geplaatst hebt?? Hou er dan wel rekening mee dat deze een flink lagere impedantie hebben dan de standaard speakers en je radio eindtrap kunnen slopen.. HK speakers kan je eigelijk alleen op een geschikte versterker aansluiten hiervoor. Tevens gebeurd origneel dan ook de filtering in de HK versterker, hoe heb je dat nu gedaan?
KJ
Ik neem aan dat je nu alleen de HK speakers geplaatst hebt?? Hou er dan wel rekening mee dat deze een flink lagere impedantie hebben dan de standaard speakers en je radio eindtrap kunnen slopen.. HK speakers kan je eigelijk alleen op een geschikte versterker aansluiten hiervoor. Tevens gebeurd origneel dan ook de filtering in de HK versterker, hoe heb je dat nu gedaan?
KJ
BMW 318CI 2003 M-Technik II 

niet, ik ga de versterker (laten) inbouwen van het weekeind. ik heb al een versterker en sub van hk op de kop getikt en had vandaag alleen de boxen/tweeters aangesloten. heb eigenlijk niet echt veel verstand van audio (wat basis kenns dan
) en mocht ik onderdelen te kort komen dan haal ik deze later en verplaats ik het naar het weekeind er op. ik heb geen haast, denk dat de eindtrap van de radio het wel overleeft voor 2 weken.
maar heb je nog tips kj wandt deze zijn altijd welkom natuurlijk

maar heb je nog tips kj wandt deze zijn altijd welkom natuurlijk

Hou er wel rekening mee dat als je HK goed wil laten werken je de halve auto opnieuw moet bedraden...
Nu gaan vanaf je radio 2 luidsprekerdraden naar ieder portier en/of naar de speakers in de hoedenplank.
Bij HK moeten alle radio-uitgangen naar de versterker welke achterin zit, deze filterd dan het signaal en stuurt alle speakers individueel aan. Dit betekend bijvoorbeeld dat naar de 3 speakers in het voorportier dan 6 aders moeten gaan lopen ipv de 2 die er nu zitten... Af fabriek zitten in een auto met hk volledig andere audio en portier kabelbomen..
KJ
Nu gaan vanaf je radio 2 luidsprekerdraden naar ieder portier en/of naar de speakers in de hoedenplank.
Bij HK moeten alle radio-uitgangen naar de versterker welke achterin zit, deze filterd dan het signaal en stuurt alle speakers individueel aan. Dit betekend bijvoorbeeld dat naar de 3 speakers in het voorportier dan 6 aders moeten gaan lopen ipv de 2 die er nu zitten... Af fabriek zitten in een auto met hk volledig andere audio en portier kabelbomen..
KJ

oke, ik krijg morgen een kabelboom (koste me 2de hands 75,-) dus bij hoop dat het de kabelboom is waar je het over hebt. ik heb me deurpanelen er al af liggen hier komen ook andere op met 2 speakers + tweeter per deurpaneel. en een knopje voor in de koppenbalk en nog wat spul. is vandaag uit een donor auto gehaald dus ben benieuwd of het aansluiten zal lukken 

Als je het goed wilt doen heb je dus minimaal 1 audiokabelboom (is los van hoofdkabelboom en ook weer verschillend voor auto's met of zonder navi) en 2 of 4 deurkabelbomen nodig..
Succes met de verdere ombouw!
KJ
Succes met de verdere ombouw!
KJ

ik ga dit doen samen met een vriend van me deze heeft er wel wat meer kijk op dan ik. maak nog wel wat foto's van het eind resultaat.
heb me bmw een nieuw snuutje gegeven kijk voor de foto's op pag 1
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Bumperinleg vind ik super! Motorkap rooster kan ik niet goed zien, en dus niet oordelen.
Nieren vind ik net ff wat minder, te grijs. Ik zou voor OEM chrome gaan. (of had je die al)
Nieren vind ik net ff wat minder, te grijs. Ik zou voor OEM chrome gaan. (of had je die al)
wat de grill betreft ben ik nog opzoek naar oem (altijd beter dan immi) maar kon deze goedkoop op de kop tikken. heb trouwens nog wel een foto die duidelijker is van de motorkap grill. alleen heb ik nu zelf het idee dat het ietsjes dte druk wordt met titan op het snuutje.

330 look
..
Netjes hoor...

Netjes hoor...
daar gaat die wel steeds meer op lijke
komt dat ik de 330i erg mooi vind, misschien wordt het dan toch eens tijd om te gaan kijken voor een 330i vind dat toch wel de prins onder de e46 (m3 blijft koning he
).