Robin's E46 318i Touring - Orientblau
Re: Robin's E46 318i Touring - Orientblau
Had je exact 't zelfde probleem dan? Want dat zou idd ook nog een optie kunnen zijn.
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
-
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 18 aug 2019, 06:59
Re: Robin's E46 318i Touring - Orientblau
Ik heb inderdaad in de afgelopen weken ook die codes voorbij zien komen.
Wat er gebeurd is dat de auto denkt dat er teveel lucht in de motor terecht komt (of te weinig brandstof). De computer gaat het verschil dan zelf oplossen en spuit dan meer brandstof in.
Je kunt met een scantool ook kijken naar je fuel trims, dan kun je je probleem wat specifieker benaderen wellicht.
In dit filmpje wordt het duidelijk uitgelegd;
https://www.youtube.com/watch?v=5WnM_NsOtd8
Vaak is dat inderdaad een vacuumlek, dus te veel lucht in de motor. Maar dat heb je al goed onderzocht las ik.
Het kan ook zijn dat je brandstoffilter verstopt zit of niet voldoende druk levert (er zit een drukregelaar ingebouwd) In dat geval meet de auto dus te weinig brandstof in de motor en gaar overcompenseren.
Ik ben gaan afstrepen, en had misschien met het goedkoopste moeten beginnen want dat was het dus bij mij.
Een Bosch brandstoffilter kost je nog geen 50,- lijkt mij een goed start punt. Mocht dat niets doen kun je naar je LMM kijken, ook niet schrikbarend veel geld. Als dat het niet is kun je nog kijken naar je carterventilatie (sowieso goed om te vervangen ooit) en eventueel je brandstofpomp.
Let me know als je meer wil weten over de problemen die ik had, ik weet dat het aardig frustrerend kan zijn!
Check mijn post over het probleem, maar die had je al gevonden volgens mij;
viewtopic.php?f=33&t=59518
Wat er gebeurd is dat de auto denkt dat er teveel lucht in de motor terecht komt (of te weinig brandstof). De computer gaat het verschil dan zelf oplossen en spuit dan meer brandstof in.
Je kunt met een scantool ook kijken naar je fuel trims, dan kun je je probleem wat specifieker benaderen wellicht.
In dit filmpje wordt het duidelijk uitgelegd;
https://www.youtube.com/watch?v=5WnM_NsOtd8
Vaak is dat inderdaad een vacuumlek, dus te veel lucht in de motor. Maar dat heb je al goed onderzocht las ik.
Het kan ook zijn dat je brandstoffilter verstopt zit of niet voldoende druk levert (er zit een drukregelaar ingebouwd) In dat geval meet de auto dus te weinig brandstof in de motor en gaar overcompenseren.
Ik ben gaan afstrepen, en had misschien met het goedkoopste moeten beginnen want dat was het dus bij mij.
Een Bosch brandstoffilter kost je nog geen 50,- lijkt mij een goed start punt. Mocht dat niets doen kun je naar je LMM kijken, ook niet schrikbarend veel geld. Als dat het niet is kun je nog kijken naar je carterventilatie (sowieso goed om te vervangen ooit) en eventueel je brandstofpomp.
Let me know als je meer wil weten over de problemen die ik had, ik weet dat het aardig frustrerend kan zijn!
Check mijn post over het probleem, maar die had je al gevonden volgens mij;
viewtopic.php?f=33&t=59518
E46 318i Executive 2001
Re: Robin's E46 318i Touring - Orientblau
Yes, probleem lijkt gevonden: m'n vermoeden lijkt te kloppen. Heb de LMM stekker losgehaald, en motor loopt perfect nu, loopt niet meer op in toerental. Had de laptop helaas bij een vriend liggen dus kon de storing niet wissen. Morgen even de storing eruit gooien en dan weet ik 't zeker.
Heb ook even een video gemaakt van hoe de motor loopt: klik
Let trouwens niet op 't waarschuwingslampje voor de remmen: remmen zijn nog goed, maar de slijtagesensor is gammel. Zodra de remmen aan de beurt zijn, wordt deze uiteraard meegenomen.
Heb ook even een video gemaakt van hoe de motor loopt: klik
Let trouwens niet op 't waarschuwingslampje voor de remmen: remmen zijn nog goed, maar de slijtagesensor is gammel. Zodra de remmen aan de beurt zijn, wordt deze uiteraard meegenomen.
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
-
- Berichten: 854
- Lid geworden op: 10 mei 2016, 21:24
Re: Robin's E46 318i Touring - Orientblau
Video moet je inloggen o.i.d.?
Mitsubishi Outlander limited 2019 ( geen PEHV)
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
Re: Robin's E46 318i Touring - Orientblau
Oeps, is aangepast nu. Had ‘m op privé gezet in plaats van verborgen.
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
-
- Berichten: 854
- Lid geworden op: 10 mei 2016, 21:24
Re: Robin's E46 318i Touring - Orientblau
Hij doet et
Heb je de YouTube uitleg video ook bekeken ?
Duidelijk technisch Jip en Janneke verhaal van hoe het zit.
Ik wist wel ongeveer hoe het werkte maar nu iets duidelijker en kan ik het ook beter uitleggen.
![Duimen omhoog :duimen:](./images/smilies/duimen.gif)
Heb je de YouTube uitleg video ook bekeken ?
Duidelijk technisch Jip en Janneke verhaal van hoe het zit.
Ik wist wel ongeveer hoe het werkte maar nu iets duidelijker en kan ik het ook beter uitleggen.
Mitsubishi Outlander limited 2019 ( geen PEHV)
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
Re: Robin's E46 318i Touring - Orientblau
Hahaha, ja weer hoe ‘t werkt. Kreeg alleen die clips niet goed ingedrukt. Uiteindelijk clips ingedrukt en een schroevendraaier als hefboom gebruikt. Heel zachtjes, maar net ff ‘t eerste zetje zodat ik hem er daarna netjes af kon schuiven. ![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Re: Robin's E46 318i Touring - Orientblau
Goed, update tijd. Vandaag begon met het uitlijnen van de auto, omdat m'n stuur een beetje scheef stond. Hoewel de banden netjes en gelijk afslijten, vind ik het op esthetisch gebied gewoon k*t dat m'n stuur niet recht staat. Alles is nu dus weer netjes zoals 't hoort.
Vandaag ook de laptop met INPA etc. teruggekregen van 'n vriend. Luchtmassameter weer losgehaald (wat overigens een stuk sneller ging nu), storing eruit gegooid en de auto gestart. Waar de auto voorheen erg stotterde wanneer de storing eruit werd gegooid, gebeurde dat nu niet en liep hij eigenlijk meteen goed. Conclusie: tijd voor een nieuwe LMM.
Nu ik de laptop toch had, meteen even naar m'n airbagstoring gekeken. Nu heb ik hier toen ik de auto net had al eens naar gekeken. De module geeft aan dat de mat in de stoel kapot is. Heb destijds dus maar een bypass gekocht en die aangesloten. Storing gewist, maar na een aantal keer knipperen van het waarschuwingslampje bleef hij weer branden en stond dezelfde storing er weer in. Nu dacht ik dat de bypass gewoon stuk was, maar dit bleek (helaas) niet het geval. Toevallig iemand bekend met een oplossing?
Ook meteen even wat opties gecodeerd, zoals het knipperen van de knipperlichten en het alarmtoontje bij het ver- en ontgrendelen van de auto. Alleen het coderen van het automatisch sluiten bij een x-aantal km per uur wil nog niet lukken. Heb nu GM5.c04 gecodeerd omdat dit de enige versie was waar in NCSDummy de 'tickboxes' bij kwamen te staan. Het aanpassen van de snelheid en het inschakelen van de functie werkt, alleen staan de opties om het per sleutel aan te zetten in het rood gemarkeerd, met GM5 codierdaten 1 erbij. Kan ik hieruit opmaken dat ik dit dus in GM5.c01 moet coderen?
Overigens, wat ik helemaal vergeten ben te melden hier, is dat ik afgelopen week ook een Bluetooth dongle heb besteld. Gaat netjes achterin de kofferruimte op de stekkers van de 6 cd-wisselaar. Moet zeggen dat het perfect werkt, en dat voor 3 tientjes. Enige nadeel hieraan is dat je telefoon automatisch verbindt op het moment dat je de deur open doet. Normaliter is dit niet zo'n probleem, maar omdat ik 's ochtends op weg naar, en 's middags op weg van werk graag radio luister, krijg ik ook de geluidsmeldingen van Waze niet meer wanneer ik Bluetooth niet uitzet.
Maar goed, al met al redelijk wat progressie gemaakt vandaag.
Vandaag ook de laptop met INPA etc. teruggekregen van 'n vriend. Luchtmassameter weer losgehaald (wat overigens een stuk sneller ging nu), storing eruit gegooid en de auto gestart. Waar de auto voorheen erg stotterde wanneer de storing eruit werd gegooid, gebeurde dat nu niet en liep hij eigenlijk meteen goed. Conclusie: tijd voor een nieuwe LMM.
Nu ik de laptop toch had, meteen even naar m'n airbagstoring gekeken. Nu heb ik hier toen ik de auto net had al eens naar gekeken. De module geeft aan dat de mat in de stoel kapot is. Heb destijds dus maar een bypass gekocht en die aangesloten. Storing gewist, maar na een aantal keer knipperen van het waarschuwingslampje bleef hij weer branden en stond dezelfde storing er weer in. Nu dacht ik dat de bypass gewoon stuk was, maar dit bleek (helaas) niet het geval. Toevallig iemand bekend met een oplossing?
Ook meteen even wat opties gecodeerd, zoals het knipperen van de knipperlichten en het alarmtoontje bij het ver- en ontgrendelen van de auto. Alleen het coderen van het automatisch sluiten bij een x-aantal km per uur wil nog niet lukken. Heb nu GM5.c04 gecodeerd omdat dit de enige versie was waar in NCSDummy de 'tickboxes' bij kwamen te staan. Het aanpassen van de snelheid en het inschakelen van de functie werkt, alleen staan de opties om het per sleutel aan te zetten in het rood gemarkeerd, met GM5 codierdaten 1 erbij. Kan ik hieruit opmaken dat ik dit dus in GM5.c01 moet coderen?
Overigens, wat ik helemaal vergeten ben te melden hier, is dat ik afgelopen week ook een Bluetooth dongle heb besteld. Gaat netjes achterin de kofferruimte op de stekkers van de 6 cd-wisselaar. Moet zeggen dat het perfect werkt, en dat voor 3 tientjes. Enige nadeel hieraan is dat je telefoon automatisch verbindt op het moment dat je de deur open doet. Normaliter is dit niet zo'n probleem, maar omdat ik 's ochtends op weg naar, en 's middags op weg van werk graag radio luister, krijg ik ook de geluidsmeldingen van Waze niet meer wanneer ik Bluetooth niet uitzet.
Maar goed, al met al redelijk wat progressie gemaakt vandaag.
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Re: Robin's E46 318i Touring - Orientblau
Weer even een korte update:
Zoals hierboven vermeld de nieuwe LMM de woensdag na dit bericht vervangen. Adaptiewaarden gereset en het leek erop dat het probleem dan eindelijk verholpen was. Maar, niets bleek minder waar: de dag erna startte ik 's ochtends de auto en liep hij nóg slechter dan voorheen. 's Middags voor de zekerheid toch nog maar even de adaptiewaarden opnieuw gereset, maar mocht niet baten.
Nu heb ik in totaliteit dus het volgende aan de auto gedaan:
Zoals hierboven vermeld de nieuwe LMM de woensdag na dit bericht vervangen. Adaptiewaarden gereset en het leek erop dat het probleem dan eindelijk verholpen was. Maar, niets bleek minder waar: de dag erna startte ik 's ochtends de auto en liep hij nóg slechter dan voorheen. 's Middags voor de zekerheid toch nog maar even de adaptiewaarden opnieuw gereset, maar mocht niet baten.
Nu heb ik in totaliteit dus het volgende aan de auto gedaan:
- Lambdasonde achter kat vervangen
- gecontroleerd op vacuümlekken, alleen gevonden bij olievuldop en reeds opgelost
- Luchtmassameter test gedaan door stekker los te halen. Problemen waren weg, en auto liep eigenlijk perfect op de opgeslagen waarden vanuit de fabriek
- Luchtmassameter vervangen, adaptiewaarden gereset. Probleem werd hierna erger.
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Re: Robin's E46 318i Touring - Orientblau
Gezien de leeftijd van de auto zou ik toch echt werk van de carterventilatie gaan maken.
Heb je enige aanwijzing of dit al eens aangepakt is?
Dit was de slang die over het blok - onder de motorafdekking - loopt op onze 318ti (N42B20) uit 2003:
![Afbeelding](https://i.imgur.com/eDmk1Vr.jpg)
![Afbeelding](https://i.imgur.com/Dn0AmEf.jpg?1)
De auto liep na vervangen van enkel de slangen al een heel stuk beter. Daarna tijdens het vervangen klepseals en excentriek de rest van de carterventilatie ook vervangen, maar was net zo vervuild.
Heb je enige aanwijzing of dit al eens aangepakt is?
Dit was de slang die over het blok - onder de motorafdekking - loopt op onze 318ti (N42B20) uit 2003:
![Afbeelding](https://i.imgur.com/eDmk1Vr.jpg)
![Afbeelding](https://i.imgur.com/Dn0AmEf.jpg?1)
De auto liep na vervangen van enkel de slangen al een heel stuk beter. Daarna tijdens het vervangen klepseals en excentriek de rest van de carterventilatie ook vervangen, maar was net zo vervuild.
Re: Robin's E46 318i Touring - Orientblau
Kijk aan, thanks voor de info! Ga er mee aan de slag!
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Re: Robin's E46 318i Touring - Orientblau
Okido, afgelopen dinsdagnacht vertrokken naar Mallorca voor een weekje vakantie. Met de auto van m'n vriendin naar het vliegveld helaas.
Maandag begon de auto vreemde kuren te vertonen die leken op een overleden dynamo. Maandag avond gelukkig de auto op de brug kunnen zetten bij een kennis. Toen kwamen we tot de conclusie dat de dynamo overleden is door een stortvloed aan olie en koelvloeistof, afkomstig van de oliekoeler. Dus, meteen maar groot onderhoud aan (laten) doen, gezien ik de auto zelf tot en met komende woensdag niet nodig heb.
Wat er deze week aan gedaan is:
Beetje off-topic, maar on top of that: omdat deze week nog niet duur genoeg is, is ook m'n telefoon nog gejat. Gelukkig een reisverzekering met dekking voor bagage, dus krijg zoals het eruit ziet gewoon een bedrag terug
.
Maandag begon de auto vreemde kuren te vertonen die leken op een overleden dynamo. Maandag avond gelukkig de auto op de brug kunnen zetten bij een kennis. Toen kwamen we tot de conclusie dat de dynamo overleden is door een stortvloed aan olie en koelvloeistof, afkomstig van de oliekoeler. Dus, meteen maar groot onderhoud aan (laten) doen, gezien ik de auto zelf tot en met komende woensdag niet nodig heb.
Wat er deze week aan gedaan is:
- Gereviseerde dynamo geplaats
- Nieuwe oliekoeler
- oliebeurtje
- bougies
- motorruimte gereinigd
- lambdasonde voor de kat
Beetje off-topic, maar on top of that: omdat deze week nog niet duur genoeg is, is ook m'n telefoon nog gejat. Gelukkig een reisverzekering met dekking voor bagage, dus krijg zoals het eruit ziet gewoon een bedrag terug
![Duim omhoog :duim:](./images/smilies/1duim.gif)
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Re: Robin's E46 318i Touring - Orientblau
Weer even een updatetje.
Afgelopen week was ik over Facebook Marketplace aan het struinen en liep ik toevallig een setje Brembo schijven en blokken voor de vooras tegen het lijf. Gisteravond opgehaald gezien m'n blokken toch aan vervanging toe zijn aan de voorzijde. Ook meteen maar schijven en blokken voor de achteras besteld, gezien die beide écht aan de beurt zijn. Waarschijnlijk worden deze dit weekend gemonteerd.
Daarnaast brandt nu wéér het motormanagement lampje.![Muurtje.. :bang:](./images/smilies/banging.gif)
Straks thuis maar weer even uitlezen. Begin het nu wel een beetje beu te worden.
Afgelopen week was ik over Facebook Marketplace aan het struinen en liep ik toevallig een setje Brembo schijven en blokken voor de vooras tegen het lijf. Gisteravond opgehaald gezien m'n blokken toch aan vervanging toe zijn aan de voorzijde. Ook meteen maar schijven en blokken voor de achteras besteld, gezien die beide écht aan de beurt zijn. Waarschijnlijk worden deze dit weekend gemonteerd.
Daarnaast brandt nu wéér het motormanagement lampje.
![Muurtje.. :bang:](./images/smilies/banging.gif)
Straks thuis maar weer even uitlezen. Begin het nu wel een beetje beu te worden.
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Re: Robin's E46 318i Touring - Orientblau
Weer bijna anderhalve maand verder. De schijven en blokken voor zijn inmiddels vervangen. Achteras hebben we nog even mee gewacht gezien de brug niet vrij was. Stond een 911 Targa van '87 op. Nu afgelopen week het lampje van de slijtage indicator weer ging branden, is het begin januari weer tijd voor de blokken en schijven aan de achterzijde.
Daarnaast nog steeds geen oplossing gevonden voor wat betreft het motormanagement lampje. Onderlaatst wel de peilstok vervangen, waardoor het probleem nu wél voor 75% afgenomen is en de auto al een stuk beter loopt. Vermoed dus dat de laatste 25% in de carterventilatie zit. Gezien de auto nu eigenlijk bijna perfect loopt, laat ik dit nog eventjes zitten tot eind februari, begin maart.
Nu vroeg ik me wel af wat het vervangen van de CV eigenlijk kost. Weet dat het bij N42 motoren duurder is dan bij bijvoorbeeld de 6-in-lijn motoren.
Overigens kon ik gister nacht niet slapen, dus ben ik de auto ingestapt en heb ik wat fotootjes gemaakt:
Daarnaast nog steeds geen oplossing gevonden voor wat betreft het motormanagement lampje. Onderlaatst wel de peilstok vervangen, waardoor het probleem nu wél voor 75% afgenomen is en de auto al een stuk beter loopt. Vermoed dus dat de laatste 25% in de carterventilatie zit. Gezien de auto nu eigenlijk bijna perfect loopt, laat ik dit nog eventjes zitten tot eind februari, begin maart.
Nu vroeg ik me wel af wat het vervangen van de CV eigenlijk kost. Weet dat het bij N42 motoren duurder is dan bij bijvoorbeeld de 6-in-lijn motoren.
Overigens kon ik gister nacht niet slapen, dus ben ik de auto ingestapt en heb ik wat fotootjes gemaakt:
- Spoiler: Laat zien
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Re: Robin's E46 318i Touring - Orientblau
Aan onderdelen carterventilatie waren wij ongeveer €150,- kwijt. Membraan en 3 slangen. Hoelang ze ermee bezig zijn geweest weet ik niet, want het is meegenomen bij het vervangen van de klepseals en excentriekas van onze 318ti. Inlaat moet sowieso verwijderd worden.
Mooie foto’s Robin![Duim omhoog :duim:](./images/smilies/1duim.gif)
Mooie foto’s Robin
![Duim omhoog :duim:](./images/smilies/1duim.gif)