Hoe lang blijf je nog rijden in je huidige E46?
Re: Hoe lang blijf je nog rijden in je huidige E46?
Ik heb voor het eerst een BMW en het is ook de eerste auto die ik langer dan 18 maanden in mijn bezit heb gehad.
Het verlangen naar iets anders begint toch weer op te spelen, maar waarschijnlijk word het wel weer een BMW.
Het verlangen naar iets anders begint toch weer op te spelen, maar waarschijnlijk word het wel weer een BMW.
Ik zie dat je toegegeven hebt aan je verlangen.... Wat komt er voor terug??mvho schreef:Het verlangen naar iets anders begint toch weer op te spelen, maar waarschijnlijk word het wel weer een BMW.
320 d nieuwe type?????
Heb hier voor 2 e36s gehad, die beiden niet langer als een jaar zijn gebleven.
Maar goed die hadden dan ook zware technische problemen.
Hoop deze nog te houden voor de komende 4 jaar.
Met mischien een E61 530d/535d met
pakket als opvolger?
Ze gaan al richting de 15k en met volgend jaar een nieuwe 5 op de planken zal hij over 4/5 jaar wel aanzienlijk goedkoper zijn.
Maar goed die hadden dan ook zware technische problemen.
Hoop deze nog te houden voor de komende 4 jaar.
Met mischien een E61 530d/535d met

Ze gaan al richting de 15k en met volgend jaar een nieuwe 5 op de planken zal hij over 4/5 jaar wel aanzienlijk goedkoper zijn.
320d 136pk 280nm 1350kg
"Immer ein bimmer"
"Immer ein bimmer"
Daar zit ik ook al een tijdje op te azen.Coos320d schreef:Met mischien een E61 530d/535d metpakket als opvolger?

Op marktplaats zijn ze momenteel voor zo'n 18 a 19 k te vinden, alleen dan wel met al zo'n 150 a 200 k op de teller.
Aan het einde van dit jaar weet ik meer over wat mijn werkplek de komende jaren zal zijn en als dat gelijk is aan mijn huidige werkplek (ca. 110 km dagelijks woon-werk verkeer) dan gaat hij er zeker binnen een jaar komen!

Heren, wat je hierna koopt is een ander topic...
aub!

Moderatoropmerking Opt1mus
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- michel
- Locatie: heel dicht bij... en toch ook wel eens heel ver weg!
Tsja,
Ik zit toch ook echt te twijfelen.
Ik ben echt zeer te spreken over mijn 330i en rijdt deze al 17 maanden en da's echt lang voor mijn doen.
Geen problemen (tot nu toe. klop-klop-klop)
Echt zo'n auto waar je vrijdag avond instapt en lekker even de stress van het werk eruit rijdt.
Of even naar de mac-drive (lekker omrijden om de motor goed warm te krijgen)
en dan met de meest iligale snelheid naar huis rijden, want het eten moet wel warm thuis aankomen heh (h)
Echt Super.........
Maaaaar, als ik dan een 130i zie begin ik al aardig te kwijlen :~
en een nieuw type 3 is ook geen straf.
Dus, ik weet het niet, maar als ik deze gevoelens krijg zal het niet lang meer duren.
Ik schat nog 6 maanden
Groet,
Michel.
Ik zit toch ook echt te twijfelen.
Ik ben echt zeer te spreken over mijn 330i en rijdt deze al 17 maanden en da's echt lang voor mijn doen.
Geen problemen (tot nu toe. klop-klop-klop)
Echt zo'n auto waar je vrijdag avond instapt en lekker even de stress van het werk eruit rijdt.
Of even naar de mac-drive (lekker omrijden om de motor goed warm te krijgen)
en dan met de meest iligale snelheid naar huis rijden, want het eten moet wel warm thuis aankomen heh (h)
Echt Super.........
Maaaaar, als ik dan een 130i zie begin ik al aardig te kwijlen :~
en een nieuw type 3 is ook geen straf.
Dus, ik weet het niet, maar als ik deze gevoelens krijg zal het niet lang meer duren.
Ik schat nog 6 maanden
Groet,
Michel.